Cid Skrevet 2. september Forfatter #3281 Skrevet 2. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Takk, ja The Killers lager rå musikk Kryneren skrev (1 minutt siden): Den er kjempefin. Viktig å vise varme i denne tiden. Takk @Cid 2
lolitsme Skrevet 2. september #3282 Skrevet 2. september Cid skrev (20 minutter siden): I did my best to @jukkapalme When the call came down @Beneath the Moon Up to the platform of @Strigiformes I was @Kryneren, but I was kind And sometimes I get @Lur Venn When I see an open @Ford3000 Close your @Cids, clear your @Fighter83 Cut the @tånegla Are we @sofie777 or are we @Sola de? My @xQueenKx is vital, my @MegJas are cold And I'm on my knees looking for @Frøkenfryden Are we @Nietsoj or are we @Jostein? Pay my respects to @Ciaran og Ciara Send my condolences to kåge Give my regards to posters and likers They always did the best they could And so long to @Maskinfører You taught me everything I know Wave goodbye, wish me well You've gotta let me go Are we @Perine or are we @Polly Ester? My user is vital, my posts are cold And I'm on my knees looking for the tags Are we @mia83 or are we @Stacy__? Will your @Hydrium be alright When you dream of @lolitsme tonight? There is no ban we're receiving Let me know, is your heart still @Lurven? Are we @MissStiles or are we @n0vember? My @SVK is vital, my likes are cold And I'm on my knees looking for @fugl fønix You've gotta let me know Are we @Natriumclorid or are we dancer? My Cid is vital, my @sids are cold And I'm on my knees looking for the @Cidum Are we @Hoppetaujenta or are we @Aldrisur? Are we @Zampa the Lion or are we Cyril the Swan? Are we @Letharia or are we @KnekkeBørre? HOT STUFF 🔥 1
Fighter83 Skrevet 2. september #3283 Skrevet 2. september Cid skrev (På 28.8.2026 den 15.59): Det hadde faktisk vært VELDIG hyggelig 💓 1
Maskinfører Skrevet onsdag kl. 23:43 #3284 Skrevet onsdag kl. 23:43 Cid skrev (1 time siden): I did my best to @jukkapalme When the call came down @Beneath the Moon Up to the platform of @Strigiformes I was @Kryneren, but I was kind And sometimes I get @Lur Venn When I see an open @Ford3000 Close your @Cids, clear your @Fighter83 Cut the @tånegla Are we @sofie777 or are we @Sola de? My @xQueenKx is vital, my @MegJas are cold And I'm on my knees looking for @Frøkenfryden Are we @Nietsoj or are we @Jostein? Pay my respects to @Ciaran og Ciara Send my condolences to kåge Give my regards to posters and likers They always did the best they could And so long to @Maskinfører You taught me everything I know Wave goodbye, wish me well You've gotta let me go Are we @Perine or are we @Polly Ester? My user is vital, my posts are cold And I'm on my knees looking for the tags Are we @mia83 or are we @Stacy__? Will your @Hydrium be alright When you dream of @lolitsme tonight? There is no ban we're receiving Let me know, is your heart still @Lurven? Are we @MissStiles or are we @n0vember? My @SVK is vital, my likes are cold And I'm on my knees looking for @fugl fønix You've gotta let me know Are we @Natriumclorid or are we dancer? My Cid is vital, my @sids are cold And I'm on my knees looking for the @Cidum Are we @Hoppetaujenta or are we @Aldrisur? Are we @Zampa the Lion or are we Cyril the Swan? Are we @Letharia or are we @KnekkeBørre? Fin sang du er god på disse @Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 02:08 #3285 Skrevet torsdag kl. 02:08 Cid skrev (3 timer siden): Takk, ja The Killers lager rå musikk
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 03:10 #3286 Skrevet torsdag kl. 03:10 Du ER kjempegod på klipping og liming og plassere oss der vi måtte passe inn. Hurra for Cid! 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 11:34 #3288 Skrevet torsdag kl. 11:34 Cid skrev (3 timer siden): Tusen takk dere alle
MegJa Skrevet torsdag kl. 13:08 #3289 Skrevet torsdag kl. 13:08 Cid skrev (15 timer siden): I did my best to @jukkapalme When the call came down @Beneath the Moon Up to the platform of @Strigiformes I was @Kryneren, but I was kind And sometimes I get @Lur Venn When I see an open @Ford3000 Close your @Cids, clear your @Fighter83 Cut the @tånegla Are we @sofie777 or are we @Sola de? My @xQueenKx is vital, my @MegJas are cold And I'm on my knees looking for @Frøkenfryden Are we @Nietsoj or are we @Jostein? Pay my respects to @Ciaran og Ciara Send my condolences to kåge Give my regards to posters and likers They always did the best they could And so long to @Maskinfører You taught me everything I know Wave goodbye, wish me well You've gotta let me go Are we @Perine or are we @Polly Ester? My user is vital, my posts are cold And I'm on my knees looking for the tags Are we @mia83 or are we @Stacy__? Will your @Hydrium be alright When you dream of @lolitsme tonight? There is no ban we're receiving Let me know, is your heart still @Lurven? Are we @MissStiles or are we @n0vember? My @SVK is vital, my likes are cold And I'm on my knees looking for @fugl fønix You've gotta let me know Are we @Natriumclorid or are we dancer? My Cid is vital, my @sids are cold And I'm on my knees looking for the @Cidum Are we @Hoppetaujenta or are we @Aldrisur? Are we @Zampa the Lion or are we Cyril the Swan? Are we @Letharia or are we @KnekkeBørre? En veldig fin sang, jeg har hørt mye på denne Flink du er, @Cid 1
Cid Skrevet fredag kl. 07:39 Forfatter #3290 Skrevet fredag kl. 07:39 MegJa skrev (18 timer siden): En veldig fin sang, jeg har hørt mye på denne Flink du er, @Cid Tusen takk 1
Cid Skrevet lørdag kl. 17:43 Forfatter #3291 Skrevet lørdag kl. 17:43 Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted 1 3
sofie777 Skrevet lørdag kl. 18:21 #3292 Skrevet lørdag kl. 18:21 (endret) Cid skrev (38 minutter siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Godkjent av tante Sofie 👒😃 (eller er jeg 😠... neida) Endret lørdag kl. 18:22 av sofie777 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 18:21 #3293 Skrevet lørdag kl. 18:21 Cid skrev (36 minutter siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene her, og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. 1
Kryneren Skrevet lørdag kl. 19:20 #3294 Skrevet lørdag kl. 19:20 Cid skrev (1 time siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Hee-den er fin 😀 her er jeg 😉
MegJa Skrevet lørdag kl. 20:17 #3295 Skrevet lørdag kl. 20:17 Cid skrev (3 timer siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Åh, denne var søt Stas med benevnelse i en av de sangene som var en av mine største favoritter da jeg var i barndommen. Tusen takk, @Cid
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 21:04 #3296 Skrevet lørdag kl. 21:04 ...og jeg vedder på at Cid har laget tegningen også. Liker den stilen.
Maskinfører Skrevet lørdag kl. 23:35 #3297 Skrevet lørdag kl. 23:35 Cid skrev (5 timer siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Fin melodi du er god på disse @Cid 😀
n0vember Skrevet søndag kl. 16:23 #3298 Skrevet søndag kl. 16:23 Cid skrev (På 28.8.2026 den 12.06): Kanskje kommer @Lur Venn Hit til middag nå i dag Vi har dekket på @Hydriumen Med @fugl fønix av alle slag @Ciaran og Ciara Med @tånegla og @Cid Det beste skal på bordet Med @Frøkenfryden på besøk Kanskje kommer @sofie777 Kanskje postende til forum Posten skal få @jukkapalme For da passer @MegJaen best @xQueenKx panert med @Strigiformes Små glass med @Stacy__ @Maskinfører skal servere Og @MissStiles er kokk Når vi kommer til @n0vember Får vi drops med @Perine Det er ikke bra for @lolitsme Det er best vi tar den selv Kanskje kommer @mia83 I en bil @Beneath the Moon Han kan blåse opp @Natriumcloriden Slik @Nietsoj alltid gjør Men kanskje kommer'n ikke All vår oppdekning til tross Det gjør ikke så mye For da blir det mer til oss, ja Kanskje kommer @Fighter83 Hit til middag nå i dag Vi har dekket på @Hoppetaujenta Med gode innlegg av alle slag Kanskje kommer @Sola de Hit til middag nå i dag Vi har dekket på @Ramsay Street 2.0 Med god mat av alle slag Kanskje kommer @Ford3000 Hit til middag nå i dag Vi har dekket på @Kryneren Med gode innlegg av alle slag 🕯️ Cid skrev (På 3.9.2026 den 0.17): I did my best to @jukkapalme When the call came down @Beneath the Moon Up to the platform of @Strigiformes I was @Kryneren, but I was kind And sometimes I get @Lur Venn When I see an open @Ford3000 Close your @Cids, clear your @Fighter83 Cut the @tånegla Are we @sofie777 or are we @Sola de? My @xQueenKx is vital, my @MegJas are cold And I'm on my knees looking for @Frøkenfryden Are we @Nietsoj or are we @Jostein? Pay my respects to @Ciaran og Ciara Send my condolences to kåge Give my regards to posters and likers They always did the best they could And so long to @Maskinfører You taught me everything I know Wave goodbye, wish me well You've gotta let me go Are we @Perine or are we @Polly Ester? My user is vital, my posts are cold And I'm on my knees looking for the tags Are we @mia83 or are we @Stacy__? Will your @Hydrium be alright When you dream of @lolitsme tonight? There is no ban we're receiving Let me know, is your heart still @Lurven? Are we @MissStiles or are we @n0vember? My @SVK is vital, my likes are cold And I'm on my knees looking for @fugl fønix You've gotta let me know Are we @Natriumclorid or are we dancer? My Cid is vital, my @sids are cold And I'm on my knees looking for the @Cidum Are we @Hoppetaujenta or are we @Aldrisur? Are we @Zampa the Lion or are we Cyril the Swan? Are we @Letharia or are we @KnekkeBørre? Fin sang! Cid skrev (22 timer siden): Hvor er @MegJaen mi Hvor er @Kryneren mi Hvor er @Maskinføreren min med fire @Cidere i Hvor er @Lur Venns hatt Hvor er @Ciaran og Ciara Hvor er pungen som jeg hadde fire @Periner i Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Frøkenfryden min Hvor er @Hoppetaujenta min Og hvor er hullene som var på @KnekkeBørren min Hvor er nål og trå og min @Ford3000 av strå Hvor er @sofie777 som jeg hadde bak i vesten min Jeg er sikker på du hadde den i går Hvor er posene med @Sola de Hvor er @mia83 og boksen med @Natriumcloridene Hvor er @xQueenKx og hvor er @lolitsme Hvor er strikken til de lysegrønne @Fighter83 Jeg er sikker på jeg hadde den i går Hvor er @Zampa the Lion Og hvor er @FrankDrebin 2 1/2 Hvor er @Nietsoj hvor er @Hydrium hvor er @Stacy__ Hvor er @fugl fønix Hvor er @n0vember Og hvor er pengene vi stjal fra @Beneath the Moon Jeg er sikker på vi hadde dem i fjord Jeg skal si dere jeg hva vi burde ha Vi burde ha et @jukkapalme i huset En virkelig ordentlig @Strigiformes Men det er nok ingen som vil være her hos oss Nei Kanskje vi kunne røve en Røve en ja det var veldig lurt @SVK Jeg tror jeg vet om en Hvem da Vi røver frøken @Polly Ester for hun skal være så utrolig flink Det var en god tanke Men hun er vist veldig @Aldrisur Vi tre store røvere er vell ikke redd for et @Polyester Av sted Denne er det lenge siden jeg har hørt! Takk for at jeg får være med, @Cid! (Er ikke så veldig aktiv her om dagen, men.)
Cid Skrevet søndag kl. 16:41 Forfatter #3299 Skrevet søndag kl. 16:41 n0vember skrev (18 minutter siden): 🕯️ Fin sang! Denne er det lenge siden jeg har hørt! Takk for at jeg får være med, @Cid! (Er ikke så veldig aktiv her om dagen, men.) Tusen takk
Cid Skrevet søndag kl. 16:42 Forfatter #3300 Skrevet søndag kl. 16:42 Maskinfører skrev (17 timer siden): Fin melodi du er god på disse @Cid 😀 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): ...og jeg vedder på at Cid har laget tegningen også. Liker den stilen. MegJa skrev (20 timer siden): Åh, denne var søt Stas med benevnelse i en av de sangene som var en av mine største favoritter da jeg var i barndommen. Tusen takk, @Cid Kryneren skrev (21 timer siden): Hee-den er fin 😀 her er jeg 😉 Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene her, og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. sofie777 skrev (22 timer siden): Godkjent av tante Sofie 👒😃 (eller er jeg 😠... neida) Tusen takk dere! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå