Kryneren Skrevet 5. mai #2962 Skrevet 5. mai sofie777 skrev (23 timer siden): How touching Nydelig sang! Visste dere at denne filmen skulle være Sissel's debut i USA? Så kom CD og kuppen hele greien, eller nesten, for oh-ing og ah-ing fra Sissel ble igjen Tusen takk, nydelig sang 🎶❤️ 1
Cid Skrevet 6. mai Forfatter #2964 Skrevet 6. mai Kryneren skrev (14 timer siden): Tusen takk, nydelig sang 🎶❤️ Takk
n0vember Skrevet 8. mai #2965 Skrevet 8. mai Cid skrev (På 5.5.2026 den 0.36): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on Fin sang! ☺️
MissStiles Skrevet 10. mai #2966 Skrevet 10. mai Flotte versjoner av de siste 3 sangene du har lagt ut 1
Cid Skrevet 15. mai Forfatter #2967 Skrevet 15. mai Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to 9 1
Maskinfører Skrevet 15. mai #2968 Skrevet 15. mai Cid skrev (32 minutter siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Takk for en fin sang @SVK 😀 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #2969 Skrevet 15. mai Cid skrev (57 minutter siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Tusen takk for at vi får være med i episodene dine. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #2970 Skrevet 16. mai Alf Prøysen-låt det liker jeg veldig godt å få være med i. 2
xQueenKx Skrevet 16. mai #2971 Skrevet 16. mai Cid skrev (4 timer siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Denne er gøy! 1 1
Fighter83 Skrevet 16. mai #2973 Skrevet 16. mai (endret) Cid skrev (4 timer siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Nå var du søt @Cid 💐 Jeg synes denne var litt romantisk 💓 Endret 16. mai av Fighter83 1 1
SVK Skrevet 16. mai #2974 Skrevet 16. mai @Cid Maskinfører skrev (5 timer siden): Takk for en fin sang @SVK 😀 Jeg tror du mente @Cid 2
Cid Skrevet 16. mai Forfatter #2975 Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Takk for en fin sang @SVK 😀 Tusen takk Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Takker Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Alf Prøysen-låt det liker jeg veldig godt å få være med i. Lagde mange fine låter han xQueenKx skrev (3 timer siden): Denne er gøy! Takk fugl fønix skrev (3 timer siden): 😸😹😺😸 😽 Fighter83 skrev (2 timer siden): Nå var du søt @Cid 💐 Jeg synes denne var litt romantisk 💓 SVK skrev (1 time siden): @Cid Jeg tror du mente @Cid 1 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #2976 Skrevet 16. mai Cid skrev (6 minutter siden): Lagde mange fine låter han Ja, han gjorde det. Liker dem godt. 1
Perine Skrevet 16. mai #2977 Skrevet 16. mai Cid skrev (9 timer siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Så koselig med Prøysensang ❤️Fin tekst også 🤗 1 1
fugl fønix Skrevet 16. mai #2978 Skrevet 16. mai Cid skrev (5 timer siden): Tusen takk Takker Lagde mange fine låter han Takk 😽 😽 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai #2979 Skrevet 16. mai Cid skrev (5 timer siden): Tusen takk Takker Lagde mange fine låter han Takk 😽
Kryneren Skrevet 16. mai #2980 Skrevet 16. mai (endret) Cid skrev (13 timer siden): Å du store mi ti' Der kjem den som je @jukkapalmer Der kjem @MegJa for to Og sjå rett over forumet Kjem den je er mest @Wonders for Hæin @Maskinfører på Kg Je får bøye meg Å gjøra som je rote litt i profilen mi Og det lyt skje fort Ja je tenkte det nå står'n her Og byr meg opp og nå er det gjort Nå er det @xQueenKx for to Det er ingen som kæin poste Som hæin @Lur Venn på Kg Det bruser hett i mitt @Sola de Hvis je bære itte hadde Slike høghæla @tånegla Post et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og et innlegg hit Og så kjem det je itte @SVK Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam ta ram ta å Je tagger bære lite græinn Det var visst noen som lo Og ja vel det var a @sofie777 Det var det je forsto Nå kæin hu stå der og liker Det var meg hæin @Ramsay Street tok med seg I @Fighter83 for to Å du store mi ti' Nå kjem det som je tenkte Hæin vil ha seg en @Ford3000 Og så kviske'n i @Ciddet mitt Og spør om hæin itte Kæin få følgja @Perine hem Je får snu meg rundt Og gjøra som je itte hørte noen ting Og det lyt skje fort Og så poster je litt og tagger meg Og ser ut som om @Ciaran og Ciara Nå er det @Stacy__ for to Det er ingen som kæin @MissStiles Som hæin @Kryneren på kg Det bruser hett i mitt @Natriumclorid' Men je kæin da verje meg Med både nebb gett og klo Ta et innlegg fort og et innlegg dit Og et innlegg bort og @Beneath the Moon Så ska vi ta en @fugl fønix Ta ram ta tam ta ram ta tei Ta ram ta tam nei sjå på @n0vember Je greide det som ingen ting Nå var det ingen som lo Hos a' @Frøkenfryden kæin hæin @lolitsme Finne kvile og ro Men je veit godt hu forsto Det var meg hæin @Hoppetaujenta bau opp Tel en @Strigiformes for to Du store mi tid @Cid denn̈e var morsom! Ser for meg alle oss på dans- det hadde vært noe 🎶🤩 herlig ❤️ Endret 16. mai av Kryneren 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå