xQueenKx Skrevet 9. april #2861 Skrevet 9. april Cid skrev (9 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Denne hadde jeg helt glemt av! Så gøy🤩 1
Cid Skrevet 9. april Forfatter #2862 Skrevet 9. april xQueenKx skrev (11 timer siden): Denne hadde jeg helt glemt av! Så gøy🤩 Tusen takk husker når programmet gikk på tv norge i 2004 😄 1
xQueenKx Skrevet 9. april #2863 Skrevet 9. april Cid skrev (4 minutter siden): Tusen takk husker når programmet gikk på tv norge i 2004 😄 Ja, samme her! 😁 1
MegJa Skrevet 9. april #2864 Skrevet 9. april Cid skrev (21 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Veldig bra, @Cid! 1
Cid Skrevet 9. april Forfatter #2865 Skrevet 9. april MegJa skrev (12 minutter siden): Veldig bra, @Cid! Takk
Cid Skrevet 9. april Forfatter #2866 Skrevet 9. april xQueenKx skrev (15 minutter siden): Ja, samme her! 😁 På den tiden de begynte å vise Lost, husker at jeg var klistret til skjermen hver uke for neste episode 😃
Stacy__ Skrevet 9. april #2867 Skrevet 9. april Cid skrev (21 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! 😅 Husker denne ❤️ Takk for at jeg fikk være med! 1
Minimeg1234 Skrevet 9. april #2868 Skrevet 9. april Cid skrev (På 8.4.2026 den 20.52): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Heia oss 🎉🎉🎉 1
xQueenKx Skrevet 10. april #2869 Skrevet 10. april Cid skrev (18 timer siden): På den tiden de begynte å vise Lost, husker at jeg var klistret til skjermen hver uke for neste episode 😃 Jeg prøvde å se det på nytt igjen, var ikke like spennende idag😅
Cid Skrevet 10. april Forfatter #2870 Skrevet 10. april xQueenKx skrev (2 timer siden): Jeg prøvde å se det på nytt igjen, var ikke like spennende idag😅 Mer unikt når man måtte vente en uke per episode og så diskuterte og spekulerte man med andre
xQueenKx Skrevet 11. april #2871 Skrevet 11. april Cid skrev (17 timer siden): Mer unikt når man måtte vente en uke per episode og så diskuterte og spekulerte man med andre Veldig sant!
Cid Skrevet 16. april Forfatter #2872 Skrevet 16. april Det er friminutt og plutselig er @Maskinføreren full Noen @jukkapalmer noen @Periner noen poster innlegg og tagger Mange store går og liker Noen andre står og poster Noen leter inne i @Ford3000 etter @Sola de Borti @xQueenKx står en flokk med Nesten bare @MegJaer i Men i midten er en @Fighter83 hun er førtito eller førtitre Hun er @Lur Venn på @Kjolen Står og kikker ned i @Cideren Og de nærmeste kan høre henne si Ikke kom Ikke kom Ikke kom Ikke kom Når det ringer ut for @fugl fønix Og alle @Strigiformes har fri Vet hun at de står @Beneath the Moon og Venter på et sted @Kryneren må forbi Hun kan se dem ved @Frøkenfryden Der de hiver i seg @Mokkabønner Det er ingen som kan høre @Stacy__ si Ikke spis Ikke spis Ikke spis Ikke spis @Hoppetaujenta ynker seg i søvne det Er sent på @Ramsay Street Hun har @Nietsoj med i Senga han er kledd som @SVK @Natriumclorid setter seg der inne Stryker @MissStiles på kinnet Men hun gråter når hun hører @lolitsme si Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit 2 7
Kryneren Skrevet 16. april #2873 Skrevet 16. april (endret) Cid skrev (3 timer siden): Det er friminutt og plutselig er @Maskinføreren full Noen @jukkapalmer noen @Periner noen poster innlegg og tagger Mange store går og liker Noen andre står og poster Noen leter inne i @Ford3000 etter @Sola de Borti @xQueenKx står en flokk med Nesten bare @MegJaer i Men i midten er en @Fighter83 hun er førtito eller førtitre Hun er @Lur Venn på @Kjolen Står og kikker ned i @Cideren Og de nærmeste kan høre henne si Ikke kom Ikke kom Ikke kom Ikke kom Når det ringer ut for @fugl fønix Og alle @Strigiformes har fri Vet hun at de står @Beneath the Moon og Venter på et sted @Kryneren må forbi Hun kan se dem ved @Frøkenfryden Der de hiver i seg @Mokkabønner Det er ingen som kan høre @Stacy__ si Ikke spis Ikke spis Ikke spis Ikke spis @Hoppetaujenta ynker seg i søvne det Er sent på @Ramsay Street Hun har @Nietsoj med i Senga han er kledd som @SVK @Natriumclorid setter seg der inne Stryker @MissStiles på kinnet Men hun gråter når hun hører @lolitsme si Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Originalen er veldig fin, men trist. Dessverre er det en del som har opplevd mobbing. Om ikke fysisk, så psykisk. Det kan være minst like ille, tro meg. Vi må være gode med hverandre ❤️ Takk for påminnelsen. Endret 16. april av Kryneren 1 1 1
Cid Skrevet 16. april Forfatter #2874 Skrevet 16. april Kryneren skrev (3 minutter siden): Origilen er veldig fin, men trist. Dessverre er det en del dom hsr opplevd mobbing. Om ikke fysisk, så psykisk. Det kan være minst like ille, tro meg. Vi må være gode med hverandre ❤️ Takk for påminnelsen. Opplevde mobbing selv på skolen, ikke kjekt 😕 3 1
Maskinfører Skrevet 16. april #2875 Skrevet 16. april Cid skrev (33 minutter siden): Det er friminutt og plutselig er @Maskinføreren full Noen @jukkapalmer noen @Periner noen poster innlegg og tagger Mange store går og liker Noen andre står og poster Noen leter inne i @Ford3000 etter @Sola de Borti @xQueenKx står en flokk med Nesten bare @MegJaer i Men i midten er en @Fighter83 hun er førtito eller førtitre Hun er @Lur Venn på @Kjolen Står og kikker ned i @Cideren Og de nærmeste kan høre henne si Ikke kom Ikke kom Ikke kom Ikke kom Når det ringer ut for @fugl fønix Og alle @Strigiformes har fri Vet hun at de står @Beneath the Moon og Venter på et sted @Kryneren må forbi Hun kan se dem ved @Frøkenfryden Der de hiver i seg @Mokkabønner Det er ingen som kan høre @Stacy__ si Ikke spis Ikke spis Ikke spis Ikke spis @Hoppetaujenta ynker seg i søvne det Er sent på @Ramsay Street Hun har @Nietsoj med i Senga han er kledd som @SVK @Natriumclorid setter seg der inne Stryker @MissStiles på kinnet Men hun gråter når hun hører @lolitsme si Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ja du er rå på disse @Cid virkelig fint verk 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #2876 Skrevet 16. april Cid skrev (1 time siden): Det er friminutt og plutselig er @Maskinføreren full Noen @jukkapalmer noen @Periner noen poster innlegg og tagger Mange store går og liker Noen andre står og poster Noen leter inne i @Ford3000 etter @Sola de Borti @xQueenKx står en flokk med Nesten bare @MegJaer i Men i midten er en @Fighter83 hun er førtito eller førtitre Hun er @Lur Venn på @Kjolen Står og kikker ned i @Cideren Og de nærmeste kan høre henne si Ikke kom Ikke kom Ikke kom Ikke kom Når det ringer ut for @fugl fønix Og alle @Strigiformes har fri Vet hun at de står @Beneath the Moon og Venter på et sted @Kryneren må forbi Hun kan se dem ved @Frøkenfryden Der de hiver i seg @Mokkabønner Det er ingen som kan høre @Stacy__ si Ikke spis Ikke spis Ikke spis Ikke spis @Hoppetaujenta ynker seg i søvne det Er sent på @Ramsay Street Hun har @Nietsoj med i Senga han er kledd som @SVK @Natriumclorid setter seg der inne Stryker @MissStiles på kinnet Men hun gråter når hun hører @lolitsme si Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Vi synes at dette er en skikkelig bra episode. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #2878 Skrevet 16. april Vemodig sang og artisten forsvant altfor ung. ...men Cid er god han. 2
Strigiformes Skrevet 16. april #2879 Skrevet 16. april Cid skrev (2 timer siden): Det er friminutt og plutselig er @Maskinføreren full Noen @jukkapalmer noen @Periner noen poster innlegg og tagger Mange store går og liker Noen andre står og poster Noen leter inne i @Ford3000 etter @Sola de Borti @xQueenKx står en flokk med Nesten bare @MegJaer i Men i midten er en @Fighter83 hun er førtito eller førtitre Hun er @Lur Venn på @Kjolen Står og kikker ned i @Cideren Og de nærmeste kan høre henne si Ikke kom Ikke kom Ikke kom Ikke kom Når det ringer ut for @fugl fønix Og alle @Strigiformes har fri Vet hun at de står @Beneath the Moon og Venter på et sted @Kryneren må forbi Hun kan se dem ved @Frøkenfryden Der de hiver i seg @Mokkabønner Det er ingen som kan høre @Stacy__ si Ikke spis Ikke spis Ikke spis Ikke spis @Hoppetaujenta ynker seg i søvne det Er sent på @Ramsay Street Hun har @Nietsoj med i Senga han er kledd som @SVK @Natriumclorid setter seg der inne Stryker @MissStiles på kinnet Men hun gråter når hun hører @lolitsme si Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Ikke drit Denne var ny for meg @Cid. Takk 🙌 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå