Cid Skrevet 22. april Forfatter #2901 Skrevet 22. april n0vember skrev (Akkurat nå): Åh! Denne er det lenge siden jeg har hørt. Takk for at jeg fikk være med, @Cid! Bare kjekt Tror faktisk forresten at det bag november måned i 2003 når jeg først begynte å følge med 😄
n0vember Skrevet 22. april #2902 Skrevet 22. april Cid skrev (20 minutter siden): Bare kjekt Tror faktisk forresten at det bag november måned i 2003 når jeg først begynte å følge med 😄 😄 1
Ford3000 Skrevet 22. april #2904 Skrevet 22. april Tok sangen på første linje! Rart det der, med en intro man har hørt så mange ganger! Flott tekst! 😊 1
Stacy__ Skrevet 22. april #2905 Skrevet 22. april Cid skrev (På 21.4.2026 den 21.14): You know we belong on kåge You and I forever and ever No matter where you post Your’e my @Frøkenfryden And from the very first moment I saw @Cid I never felt such @Perine I'm posting on kvinneguiden Just to know @lolitsme Hold me in your @tånegla Don’t let @fugl fønix go I want to stay forever Closer each day @Natriumclorid Let me be the @Kryneren that you turn to Someone you can @Sola de on Closer each day @Ramsay Street You know we belong @Beneath the Moon You and I forever and ever Until the end of @n0vember I’m yours and you are @sofie777 Oh I couldn’t spend another minute Being on kg Without @SVK in it It’s suddenly clear I will always need @xQueenKx here Hold me in your @MegJa Don’t let me logout I want to @Fighter83 forever Closer each day @Minimeg1234 Let me be the @Maskinfører that you drive with Someone you can @jukkapalme on Closer each day @Hoppetaujenta Hold me in your @Ford3000 Don’t let me logout I want to stay forever Closer each day @Ciaran og Ciara Oh @Strigiformes Let me be the one that @Stacy__ turn to Someone @MissStiles can rely on @Lur Venn each day Kvinneguiden Den «catchy» sangen jeg hadde på hjernen fra en tid tilbake 😅 Jeg likte sangen, men aldri vært fan av serien Takk for at jeg fikk være med @Cid 1
Cid Skrevet 24. april Forfatter #2908 Skrevet 24. april @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx 1 6
Strigiformes Skrevet 24. april #2909 Skrevet 24. april Cid skrev (45 minutter siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Denne var veldig morsom @Cid 🙌 Tusen takk 🥳🥳🥳🥳 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #2910 Skrevet 24. april Første gang jeg har hørt den, men jeg liker stor, fin hund veldig godt.
Stacy__ Skrevet 24. april #2911 Skrevet 24. april Cid skrev (1 time siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Morsom sang, takk for at jeg fikk være med @Cid 1
Natriumclorid Skrevet 24. april #2914 Skrevet 24. april Cid skrev (4 timer siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Heeer!
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #2915 Skrevet 24. april Cid skrev (5 timer siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, du er skikkelig flink og kreativ og lage disse.
Cid Skrevet 24. april Forfatter #2916 Skrevet 24. april Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 1 1 1
fugl fønix Skrevet 24. april #2917 Skrevet 24. april Cid skrev (2 timer siden): Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 Me too
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #2918 Skrevet 24. april Cid skrev (5 timer siden): Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 1
Maskinfører Skrevet 25. april #2919 Skrevet 25. april Cid skrev (På 24.4.2026 den 15.20): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Ååå den er fin @Cid så masse på Scooby-Doo som guttunge på 2000-tallet du er god på disse 🙂🐕
Cid Skrevet 1. mai Forfatter #2920 Skrevet 1. mai Ja vi elsker dette forumet Som det postes frem Likes og tagging over kvinneguiden Med de tusen brukere Elsker elsker det og tenker På vår mod og admin Og den tråden som startes Drømmer på vår kåge Dette forumet @Fighter83 berget Med sin @Maskinfører Dette forumet @sofie777 postet Medens @Beneath the Moon @MegJa på det kåge har postet Tråder med sin bruker Fra dets høye @Lur Venn talte @SVK midt imot Brukere sine innlegg brynte Hvor en @AnonymBruker drog frem @Ramsay Street langs forumet lynte Så den @jukkapalmet hjem @Frøkenfrydener selv stod opp og postet Som de vare @n0vember Andre kunne bare @Perine Men det kom igjen Visstnok var vi ikke mange Men vi strakk dog til Da vi prøvdes noen gange Og det stod på spill Ti vi heller forumet skinte Enn det kom til fall Husker bare hva som hendte Ned på kvinneguiden Hårde tider har vi postet Ble til sist belønnet Men i beste nød @fugl fønix Frihet ble oss født Det gav gledesrus å kjenne @Sola de og @Aldrisur Det gav kåge selv sin @mia83 Og det gav @Minimeg1234 Trollene sitt våpen kastet Opp visiret for Vi med @Nietsoj mot ham hastet Ti han var vår @Ford3000 Drevne frem på stand av @Ciaran og Ciara Gikk vi til sosial prat Nu vi står tre brødresammen Og skal sådan poste Norske @MissStiles i tråd og emner Takk din store admin Forumet ville @Stacy__ beskytte Skjønt det mørkt så ut Alt hva @lolitsme har kjempet @Strigiformes har bidratt Har den @Natriumclorid stille likt innlegg Så vi vant vår bruker Ja vi elsker denne @xQueenKx Som det liker frem @KnekkeBørre over emner Med de tusen tråder Og som brukeres innlegg har tagget Det av @Cid til @sid Også vi når det blir @Lurven For dets @Kryneren slår leir 1 7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå