Cid Skrevet 22. april Forfatter #2901 Skrevet 22. april n0vember skrev (Akkurat nå): Åh! Denne er det lenge siden jeg har hørt. Takk for at jeg fikk være med, @Cid! Bare kjekt Tror faktisk forresten at det bag november måned i 2003 når jeg først begynte å følge med 😄
n0vember Skrevet 22. april #2902 Skrevet 22. april Cid skrev (20 minutter siden): Bare kjekt Tror faktisk forresten at det bag november måned i 2003 når jeg først begynte å følge med 😄 😄 1
Ford3000 Skrevet 22. april #2904 Skrevet 22. april Tok sangen på første linje! Rart det der, med en intro man har hørt så mange ganger! Flott tekst! 😊 1
Stacy__ Skrevet 22. april #2905 Skrevet 22. april Cid skrev (På 21.4.2026 den 21.14): You know we belong on kåge You and I forever and ever No matter where you post Your’e my @Frøkenfryden And from the very first moment I saw @Cid I never felt such @Perine I'm posting on kvinneguiden Just to know @lolitsme Hold me in your @tånegla Don’t let @fugl fønix go I want to stay forever Closer each day @Natriumclorid Let me be the @Kryneren that you turn to Someone you can @Sola de on Closer each day @Ramsay Street You know we belong @Beneath the Moon You and I forever and ever Until the end of @n0vember I’m yours and you are @sofie777 Oh I couldn’t spend another minute Being on kg Without @SVK in it It’s suddenly clear I will always need @xQueenKx here Hold me in your @MegJa Don’t let me logout I want to @Fighter83 forever Closer each day @Minimeg1234 Let me be the @Maskinfører that you drive with Someone you can @jukkapalme on Closer each day @Hoppetaujenta Hold me in your @Ford3000 Don’t let me logout I want to stay forever Closer each day @Ciaran og Ciara Oh @Strigiformes Let me be the one that @Stacy__ turn to Someone @MissStiles can rely on @Lur Venn each day Kvinneguiden Den «catchy» sangen jeg hadde på hjernen fra en tid tilbake 😅 Jeg likte sangen, men aldri vært fan av serien Takk for at jeg fikk være med @Cid 1
Cid Skrevet fredag kl. 13:20 Forfatter #2908 Skrevet fredag kl. 13:20 @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx 1 5
Strigiformes Skrevet fredag kl. 14:06 #2909 Skrevet fredag kl. 14:06 Cid skrev (45 minutter siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Denne var veldig morsom @Cid 🙌 Tusen takk 🥳🥳🥳🥳 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 14:32 #2910 Skrevet fredag kl. 14:32 Første gang jeg har hørt den, men jeg liker stor, fin hund veldig godt.
Stacy__ Skrevet fredag kl. 14:38 #2911 Skrevet fredag kl. 14:38 Cid skrev (1 time siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Morsom sang, takk for at jeg fikk være med @Cid 1
Natriumclorid Skrevet fredag kl. 17:43 #2914 Skrevet fredag kl. 17:43 Cid skrev (4 timer siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Heeer!
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:35 #2915 Skrevet fredag kl. 18:35 Cid skrev (5 timer siden): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, du er skikkelig flink og kreativ og lage disse.
Cid Skrevet fredag kl. 18:46 Forfatter #2916 Skrevet fredag kl. 18:46 Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 1 1 1
fugl fønix Skrevet fredag kl. 20:49 #2917 Skrevet fredag kl. 20:49 Cid skrev (2 timer siden): Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 Me too
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 23:55 #2918 Skrevet fredag kl. 23:55 Cid skrev (5 timer siden): Takk dere alle Jeg elsket Scooby Doo i oppveksten 😃 1
Maskinfører Skrevet lørdag kl. 17:31 #2919 Skrevet lørdag kl. 17:31 Cid skrev (På 24.4.2026 den 15.20): @Hoppetaujenta, where are you? We got some posts to write @Natriumclorid, where are you? We need some @MegJa from you now Come on @Minimeg1234 I see you, pretend you got a @Ford3000 You're not @jukkapalmeing me 'Cause I can see the way you like @Stacy__ and @sofie777 You know you got a @Maskinfører to drive And @MissStiles is ready for your @Strigiformes, don't hold back And @lolitsme, if you come through You're gonna have yourself a @Ramsay Street That's a fact @Frøkenfryden, where are you? You're ready and you're @Lur Venn We can count on you @fugl fønix I know you'll catch that @xQueenKx Ååå den er fin @Cid så masse på Scooby-Doo som guttunge på 2000-tallet du er god på disse 🙂🐕
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå