Cid Skrevet 4. mai Forfatter #2941 Skrevet 4. mai jukkapalme skrev (6 minutter siden): Ja, forferdelige greier grusomt at moren din også har blitt mobbet. Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden, slapp ikke mobberne før vi flyttet etter vgs. Var overlykkelig den dagen vi flyttet. Veldig glad for å ha vokst opp uten internett jeg og. Var ungdom da det kom, men var ikke så mange som hadde det og ingen nettmobbing og sosiale medier. Glemmer aldri Odin jeg heller 💔 Har tenkt mye på han ♥️ Jeg er glad for at jeg var så sein med å begynne og henge på nettet, det gjorde ikke jeg før jeg var 16 år og da hadde jeg det bra Så glad for at sosiale medier ikke ble en greie før jeg var tenåring, jeg visste ikke hva sosiale medier var en gang før seint i tenårene 😛 Facebook hørte jeg om første gang i 2007, det tok 5 år før jeg begynte å være der lol. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #2942 Skrevet 4. mai Cid skrev (4 timer siden): Grusomt med mobbing mamma ble også mobbet som barn, hele barneskolen. Merker at jeg er veldig glad for at man ikke hengte på internett og sånt i barndommen min, nettmobbing var ikke noe før etter min tid heldigvis. Glemmer aldri han unge Odin som hengte seg selv pga mobbing 💔
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #2943 Skrevet 4. mai jukkapalme skrev (3 timer siden): Ja, forferdelige greier grusomt at moren din også har blitt mobbet. Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden, slapp ikke mobberne før vi flyttet etter vgs. Var overlykkelig den dagen vi flyttet. Veldig glad for å ha vokst opp uten internett jeg og. Var ungdom da det kom, men var ikke så mange som hadde det og ingen nettmobbing og sosiale medier. Glemmer aldri Odin jeg heller 💔 Har tenkt mye på han ♥️ 1
Cid Skrevet 4. mai Forfatter #2944 Skrevet 4. mai Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on 2 8 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #2945 Skrevet 4. mai Cid skrev (Akkurat nå): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene.
Cid Skrevet 4. mai Forfatter #2946 Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Takk synes at sangen er så fin ❤️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #2947 Skrevet 4. mai Cid skrev (Akkurat nå): Takk synes at sangen er så fin ❤️ Vi synes også at det er en nydelig sang. 1
sofie777 Skrevet 4. mai #2948 Skrevet 4. mai (endret) Cid skrev (På 5.5.2026 den 0.36): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on How touching Nydelig sang! Visste dere at denne filmen skulle være Sissel's debut i USA? Så kom CD og kuppet hele greien, eller nesten, for oh-ing og ah-ing fra Sissel ble igjen Endret 6. mai av sofie777 rettskriving 2
Cid Skrevet 4. mai Forfatter #2949 Skrevet 4. mai sofie777 skrev (Akkurat nå): How touching Nydelig sang! Visste dere at denne filmen skulle være Sissel's debut i USA? Så kom CD og kuppen hele greien, eller nesten, for oh-ing og ah-ing fra Sissel ble igjen Det visste jeg ikke, interessant!
Cid Skrevet 4. mai Forfatter #2950 Skrevet 4. mai (endret) Fant frem klipp av når hun synger den (eller blir det teknisk sett synging? ) Så vakkert Endret 4. mai av Cid 4
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #2951 Skrevet 5. mai Cid skrev (3 timer siden): Fant frem klipp av når hun synger den (eller blir det teknisk sett synging? ) Så vakkert Vi synes også at det er vakkert. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #2952 Skrevet 5. mai Må være rart å bli født med et slikt talent og få beholde det et helt liv... (Takk til Cid og hans talent også) 1 1
Stacy__ Skrevet 5. mai #2953 Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Fin sang 🎵 Takk for at jeg fikk være med @Cid 1 2
Lur Venn Skrevet 5. mai #2954 Skrevet 5. mai sofie777 skrev (11 timer siden): How touching Nydelig sang! Visste dere at denne filmen skulle være Sissel's debut i USA? Så kom CD og kuppen hele greien, eller nesten, for oh-ing og ah-ing fra Sissel ble igjen Sissel er utrolig flink, på nivå med CD vil jeg si
sofie777 Skrevet 5. mai #2955 Skrevet 5. mai Lur Venn skrev (54 minutter siden): Sissel er utrolig flink, på nivå med CD vil jeg si Absolutt! Og det skulle Sissel vise verden her, men det gikk ikke. Akkurat det samme skjedde med Trine Rein og sangen "Torn". Den kom like etter med Natalie Imbruglia og da var det løpet kjørt
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #2956 Skrevet 5. mai Stacy__ skrev (5 timer siden): Fin sang 🎵 Takk for at jeg fikk være med @Cid
xQueenKx Skrevet 5. mai #2957 Skrevet 5. mai Cid skrev (14 timer siden): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on Nydelig sang! 1
Lur Venn Skrevet 5. mai #2958 Skrevet 5. mai sofie777 skrev (2 timer siden): Absolutt! Og det skulle Sissel vise verden her, men det gikk ikke. Akkurat det samme skjedde med Trine Rein og sangen "Torn". Den kom like etter med Natalie Imbruglia og da var det løpet kjørt Ja Trine er flink, hadde just missed the train på CD singel back in those days
Maskinfører Skrevet 5. mai #2959 Skrevet 5. mai Cid skrev (21 timer siden): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on Ja denne var fin @Cid du er god på disse 1
Ford3000 Skrevet 5. mai #2960 Skrevet 5. mai Cid skrev (22 timer siden): Every night in my @Ford3000 I post you, I like you That is how I know you go online Far across @fugl fønix And spaces between @Cid You have come to show you go @Sola de Near, far, wherever @SVK is I believe that the @MegJa does go on Once more, you @jukkapalme the @Stacy__ And you're here in my @Maskinfører And my @xQueenKx will go on and on @sofie777 can touch us one time And last for a @n0vember And never let go 'til we're offline Love was when I loved kåge One true @Kryneren I'd hold to In my @MissStiles, we'll always go online Near, far, wherever @Hoppetaujenta is I believe that the @Wonders does go @lolitsme (why does the Wonders go lolitsme?) Once more, you open @Frøkenfryden And you're here @Beneath the Moon And my @Fighter83 will go on and on @Ramsay Streets here, there's nothing I fear And I know that my @Strigiformes will go on We'll stay @Lur Venn this way You are safe in my @Natriumclorid and My @Perine will go on and on Husker jeg sang til den mye før! Veldig fin sang! Du finner så mye bra! 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå