Gå til innhold

På`an igjen


Rannva

Anbefalte innlegg

Gravid eller ikke, svigerbesøk kan da være en prøvelse for humøret uansett :ler:

Men disse hormonene er klart mer upålitelig ved graviditet :roll:

Håper du får ul snart. Alltid betryggende å få se at det er liv. Bekymrer du deg mye siden du mistet sist?

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei iingvild og Murmel.

Humøret er stabilt nå, har roet meg etter besøket. Selv om vi etter svigerfars herjinger i kjelleren, har en garasje full av søppel og en kjeller full av betongstøv. :frustrert:

Egentlig uroer jeg meg ikke for knøttet. Sist følte jeg på meg at noe var galt, men nå kjennes det riktig. Har likevel lyst til å se at det virkerlig er liv der ikke. Gikk jo flere uker sist uten at de klarte å bekrefte eller avkrefte noe.

Ellers lite nytt i heimen. Bortsett fra at jeg er blitt middagsgal. Elsker middag. Spesielt fiskepudding og fiskegrateng, men egentlig alt. I går fikk jeg to. Reiste ut og kjøpte kinamat på kvelden, det var jo 4 timer siden den første middagen. :sjenert:

Passer meg supert at det alltid er varm lunch eller middag på jobb. :sikle:

I dag var jeg på sykehuset og besøkte venninne på barsel. Hun fikk en nyyydelig liten fantastisk prins for to dager siden. Umulig å ikke bli forelsket. Hadde lyst til å ta han med meg hjem. :sjenert:

Søren at det er så lang leveringstid på disse babyene.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Veldig glad for å lese at alt føles riktig!! Det gjør det faktisk hos meg også. Jeg også kjente og visste at det var noe galt før vi egentlig visste det. Man kjenner det jo i kroppen, uten at man kan sette helt fingen på det.. Tror det skal gå veldig bra denne gangen Rannva!! Lille spiren din skal vokse seg stor og sterk og komme ut når h*n er heeelt ferdig! :babysmokk: Men jeg skjønner deg så godt på det med UL'en.. Jeg ønsker også tidlig UL bare for å sjekke, og ble lovet det sist at jeg skulle få neste gang..

Håper solen skinner på deg i dag og at du er i fin form!!

Stor klem til deg og spiren!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klem:

Livet er ikke så lett for tiden, så jeg orker ikke skrive så mye.

Men nurket har det bra, og buksene begynner å bli trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Trange bukser høres sundt ut! :)

Leit å høre at livet ellers ikke er så lett. Håper det snur seg snart! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg redd for at du hadde mistet ettersom du skrev at livet ikke var så bra. Men godt å høre at nurket er vel og at buksene snart må skiftes ut.

Vet ikke hva som er galt, men håper du kommer deg ut av det. Hvis det er svangerskapsdepresjoner så må du søke hjelp med en gang så du kommer deg opp av gjørma. Men som sagt, så aner jo ikke jeg hva det gjelder.

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Det er ikkje noe svangerskapsdepresjon, ikke noe som kan "fikses". Må bare ta tiden til hjelp.

Alt som ikke knekker oss, gjør oss sterkere. Håper dette blir av den siste varianten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke bra at du har det leit nå som du skal stråle og glede deg over graviditeten :troest:

Håper ting ordner seg snart!

Stor klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

:klem1:

:kose:

:troest:

Er det håp om noen snarlig bedring i situasjonen?

Kan det hende du må ha det trist/ tøft hele svangerskapet?

Ønsker det beste for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn, nå er livet litt lettere igjen.

Formen er stort sett bra. Sliter litt med lavt blodtrykk, og sammen med dårlig matlyst/lite spising på dagtid er det ikke å anbefale. Men det kunne da vært mye værre.

Jobbmessig er jeg ikke fornøyd. Har fått en ny sjef som bare er opptatt av to ting. Å skryte høylytt av seg selv, og å slikke direktøren oppetter ryggen. Han lager masse merarbeid for oss i avdelingen, og gidder ikke sette seg inn i hva vi gjør så han kunne avlastet oss litt. Som om ikke det er nok, tar han full kreditt for alt når noen av oss andre har vært spesielt flinke. :sur: Nedbemannet som vi er, blir det spennende å se når første sykemelding kommer (det blir nok ikke meg altså). Vi er så få i avdelingen at det er krise når noen er syke. Og viljen til å jobbe ekstra er sterkt synkende hos alle. Det krever litt å ha døgndrift med bare 6 personer, særlig når vi ofte burde være 2 på dag- og kveldsskiftet.

Kommer ikke tilbake hit etter permisjonen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at DU har det bedre :Nikke:

Jobbsituasjonen er jo ikke så heldig da...og det er trist. Trøst deg med at sånne folk alltid blir avslørt til slutt!

Der jeg jobbet fra mars05-des05 fikk jeg ny sjef i august. Hun var grunnen til at jeg sluttet. Maken til smisking, spaltet personlighet osv har jeg aldri opplevd før eller etter. Håper de gjennomskuer henne snart :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...