Gå til innhold

På`an igjen


Rannva

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig??? :overrasket:

Gratulerer så mye!!!

Men du må jo opplyse oss litt mer her! Termin? :hoppe:

Håper du får et flott svangerskap!

Stor klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk jenter!!

Ifølge terminklakulator på nettet, er dagen 17. oktober. :danse:

Har blitt overmannet av tretthet, og i går sovnet jeg før kl 20! :overrasket: Håper ikke dette fortsetter, har ikke tid til å sove bort alle kveldene..

Formen er super, har bare lyst til å hoppe og danse. Når jeg ikke sover da. :sjenert:

Gleder meg til å kunne fortelle det til familiene våre. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk iss og Cr@sh!

Ååå, jeg er så dårlig. Har vondt i halsen, feberen herjer og jeg har vondt i hele huden når noe kommer borti.

Dessverre må jeg på jobb likevel. Sitter og fryser forran to vifteovner, paracet virker ikke, men det er alt jeg har her. Synes fryktelig synd på med selv. På toppen av alt raser hormonene, og jeg vil bare gråte. :grine:

Satser på at det snart går over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, er du gravid!! :grine2: :hoppe:

GRATULERER SÅ MYE! :blomst:

Hadde tenkt meg innom og ønske lykke til med prøvingen, men så hadde du fått blått kryss allerede jo! Så utrolig gøy!

Håper alt går bra med svangerskapet ditt :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk iss og Traviata. :klem:

Lurer av og til hvordan det skulle gått viss jeg ikke hadde kg. Det er deilig å ha en plass der graviditeten ikke er hemmelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Håper formen er bedre nå! :troest:

Slitsomt å være både syk og gravid!

Når skal den gledelige nyheten offentliggjøres?

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murmel.

Nyheten skal fortelles nærmeste familie når hans foreldre kommer hit i begynnelsen av mars. Da er jeg bare 8 uker på vei, men vi vil helst fortelle det når både de og min mor er her.

Formen er ikke så veldig bra. På Fredag fikk jeg store pusteproblemer, halsen snørte seg voldsomt. Hadde også høy feber som jeg ikke fikk ned. Reiste på legevakten og ble sendt rett på sykehuset. Fikk beskjed om at det vat alvorlig luftveisinnfeksjon, og jeg måtte bli der i helga. Fikk antibiotika intravenøst i to døyg, og nå skal jeg ta tabletter i en uke. Feberen kommer og går, og jeg er utrolig slapp. Klarer ikke å ha vesla alene mer en en times tid, blir så utrolig sliten. Kan ikke være utendørs mange minuttene, da får jeg problemer med å puste igjen.

Er sykemeldt ut uka, og det er nok nødvendig selv om det er fryktelig kjedelig.

5+2

Endret av Rannva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg da! :troest:

Får du hjelp til å ta deg av vesla da? Du trenge masse hvile for å bli bra igjen, og det er vel ikke så lett med en aktiv unge i huset ;)

Håper virkelig du kommer deg fort igjen!

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Er dårlig til å skrive for tiden, jeg vet.. :sjenert:

Formen varierer litt. Er frisk fra infeksjonen, men fryktelig trett. Sover mye, og må stå over en del av husarbeidet. Er ikke kvalm, men klarer ikke å spise før på ettermiddagene. Da er det vanskelig å fungere optimalt. Bare det å ta en dusj (som jeg må nå før jeg køyer) er slitsomt.

Mannen har travle dager på jobb denne uka. Han jobber overtid hver dag, og er ikke hjemme før det nærmer seg leggetid for oss. Vesla har han ikke sett mye til, og det er vanskelig for ham. Bortsett fra i dag har hun heldigvis vært enkel å ha med å gjøre for en sliten mor. Men hun spør mye etter pappan, og forstår ikke hvorfor han ikke kommer hjem som han pleier.

Selv om det meste er tungt nå, er det samtidig fryktelig spennende å følge utviklingen til vesla. Hun lærer nye ord støtt og stadig, og gjør seg stort sett forstått uten problemer. Hun lærer mye gøy i barnehagen, og vi synger "lille petter edderkopp" dagen lang.

Fredag neste uka har jeg legetime. Det blir spennende. Vi skal visst få tidlig ul siden vi mistet i november.

I mars skal jeg til Oslo for jobben, og skal benytte anledningen til å treffe en kamerat og en kg-venninne. Det gleder jeg meg til. Blir litt godt å komme seg bort noen dager.

Ellers har jeg ingen andre symptomer en at puppene er vonde. :)

Livet er ikke så gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er vel bare å forsone seg med at jeg ikke er så flink på dette med dagbok lenger. Da slipper jeg iallefall å ha konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke skriver nok.

Har nettopp hatt svigers på besøk i noen dager, og benyttet anledningen til å fortelle dem og min mor den store nyheten. Det var stor glede rundt bordet, alle ser frem til å få nytt barnebarn.

Merker likevel at det ikke er optimalt å ha besøk for tiden. Irriterer meg over alt og alle. Sviger vil bare være snille, men jeg er muggen bak smilet. De kjøper masse fint til vesla, og skal absolutt kjøpe masse til oss også. Svigerfar prøvde til og med å betale dusjkabinett til kjellerleiligheten vår, men da sa mannen min heldigvis stopp. Hyggelig å få ting, men alt med måte. Vi er da voksne mennesker med fulle jobber, og grei økonomi. Og det finnes helt fine dusjkabinett som ikke koster 7000,-!

Etter noen dager med påklistret smil er det deilig å være tilbake på jobb.

Men vesla har kost deg stort da, så det var da absolutt verd det. Satser på at neste gang vi møtes så er humøret tilbake.

På fredag var vi hos legen. Han skal høre med sykehuset om vi kan få en tidlig ul for å se at alt er i orden denne gangen. Har liksom ingen andre symptomer en ømme pupper og at jeg er litt trett.

En uke til Osloturen min. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gleder meg til du skal på Oslo-tur jeg også! ;)

Håper humøret svinger seg på plass igjen om ikke så lenge. Kjenner til at det er kjedelig å ha besøk når humøret ikke er på topp!

Hils til vesle jenta di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...