Gå til innhold

På`an igjen


Rannva

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :vinke:

På tide med ny prøvedagbok.

Jeg hadde en ma i november, og dette er andre pp. Sist måned fant jeg ikke noe el (brukte el-tester) men i går fikk jeg positiv test. Ergo el i dag eller i morgen. :hoppe:

Kan fortelle litt om oss, for de som ikke kjenner meg:

Jeg er 26 år, mannen blir 29 på onsdag. Vi er i full jobb begge to, og har nettopp kjøpt hus. I slutten av november giftet vi oss ved ambassaden i Kairo. Vi har en datter på 1,5 år, og ønsker oss nå nr. 2. Sist ble jeg gravid på første forsøk, og hadde et problemfritt svangerskap og en grei fødsel. Ble gravid igjen i første pp etter fjerning av hormonspiral, men mistet da jeg var 8 uker på vei. Utskraping 2/11-05.

Det har tatt litt tid å få systemet i gang igjen, men nå er det altså bare å stå på. :sjarmor::danse::humpe:

Og så er det bare å vente "tålmodig" på ikm.. :sjenert:

Endret av Rannva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Håper dere slipper å prøve så lenge denne gangen også da! Og at lille spiren klorer seg godt fast!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Tiny! Blir spennende aa se hvor lang tid det tar foer det klaffer denne gangen - haaper det gaar raskt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter. :klem:

Enda lenge å vente til ikm. Kjipt at det er så langt mellom el og ikm..

I går var jeg på fest, og klarte uten problemer å være snikedru. Tror ikke noen la merke til at jeg bare drakk alkoholfritt. Og det var deilig å våkne dagen derpå uten noen å kjenne noe etter gårsdagen.

Det er en graviditetsepedimi rundt meg. "Alle" er/blir gravide. Jeg gleder meg utrolig til å bli gravid jeg også. Savner faktisk magen og alt som hører med. Og gleder meg enda mer til å få en baby. Jeg gleder meg til og med til fødselen og barseltiden. Må prøve å ikke tenke så mye på det, da risikerer jeg å bli helt surrete. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så fint at du opprettet ny prøvedagbok! Blir spennende om dere trenger lengere tid denne gangen. Ikke det at jeg håper det altså!

Følger med i spenning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, Murmel, så gøy å se deg igjen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Håper det går like raskt denne gangen. Har ikke funnet el før nå siste syklus, så det er først nå det er spennende. Men jeg kjenner dessverre ikke noe som tyder på graviditet ennå. Håper det kommer i løpet av helgen. :Nikke:

Superhyggelig at dere andre også stikker innom altså! Det er bare så lenge siden jeg har sett noe til Murmeldyret. Men dere er supre alle. :klem: Skal prøve å legge igjen noen ord i dagbøkene deres også. Er dessverre mye flinkere til å smuglese en til å skrive.. :sjenert:

Ha en fortreffelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nytt "fjes"!!! Det skal bli koselig å følge nok en prøver, er prøver selv. Tror vi er i pp4 nå, men stresser ikke.. Er flinke til å ta det helt med ro...

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Super koslig å se deg her inne igjen! ;)

Håper det blir en liten spire på vei om ikke så lenge!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ :grine2:

Testet i morres, klarte ikke vente lenger. Testet positivt dagen før ikm sist også, så jeg visste det gikk an.

Var sikker på resultatet da, og hadde identiske symptomer som de forrige gangene. Var/er "febervarm" men har ikke feber, bare småfryser litt. Kjenner hormoner i ubalanse (gråter for ngenting de siste dagene), og puppene er rare.

Må prøve å konse litt på jobb nå, selv om det ikke er lett.. :sjenert:

Hvordan får jeg dagboka over i "graviditetsdagbøker"? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan får jeg dagboka over i "graviditetsdagbøker"? :klø:

Du kan sikkert spørre på Ris, Ros.. eller sende PM til Hege eller Marianne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker litt i prøverdagbøkene, men det ser visst ut som du skal henge sammen med oss videre! Gratulerer! Og velkommen i klubben!

(må være kjempedeilig at det klaffet så raskt igjen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...