Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #61 Del Skrevet 2. april 2006 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 3. april 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 3. april 2006 Takk. Var hos legen i dag, og tok ekstra blodprøver for å sjekke om jeg mangler noe, er fremdeles fryktelig trett og slapp. Forhandlet meg frem til bare 50% sykemelding, håper det går bra. Fikk høre hjertelyden for første gang, sterk og klar. 12+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. april 2006 #63 Del Skrevet 4. april 2006 Fikk høre hjertelyden for første gang, sterk og klar. 12+2 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. april 2006 #64 Del Skrevet 4. april 2006 Så herlig å få høre hjertelyden! Godt du fikk sykmelding, trenger å slappe av. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2006 #65 Del Skrevet 6. april 2006 Håper du kommer i bedre form snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 7. april 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 7. april 2006 Beklager alle at jeg er dårlig til å skrive i dagbøkene deres for tiden!! Skal prøve å bli flinkere, for jeg er innom og leser rett som det er. Så koselig å se deg igjen, Murmeldyret! Skal jobbe i helgen, men ha ferie fra mandag. Planen var å reise til svigers på tirsdag, men dumme dumme streiken setter vel en stopper for det. Jeg som har kjøpt nye ski og greier. Det positive er at jeg etter en liten kamp mot direktøren har fått etterbetalt all lønnen jeg har fått feil siden juni. Totalt en hel lønning ekstra. Kanskje jeg må på shopping? Har vokst utav de to beste buksene mine, og måtte finne frem en mammabukse. Var på Hennes i går for å sondere mammaklærterrenget, men det var nedslående. Alt de hadde av bukser var korte linbukser. I april. :klø: Hvor er logikken? *sender masse energi til den som mekler i flystreiken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. april 2006 #67 Del Skrevet 7. april 2006 !!! GOD PÅSKE !!! påskeklem fra Hannemor/Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 11. mai 2006 En måned uten skriving! Huff og huff. Kanskje det ikke var noen god ide å starte dagbok igjen.. Formen er grei. Jobber 100%, men sliter litt med lavt blodtrykk. Og så kjenner jeg at det er slitsomt for ryggen å stå 8 timer hver dag. Magen begynner å bli stor (selv om den er betydelig større sett ovenfra, en sett fra siden...) og jeg er igjen blitt overrasket over hvor upraktisk det kan være å være gravid. Kjøpte ny bil sist uke (), og skal selge en av de gamle. Vi har lurt på om vi klarer å få solgt den, men etter en uke på finn.no ser det ut til å ordne seg. En luring fra Oslo flyr til Stavanger i dag, ens æren for å kjøpe bilen. Og han har naturlig nok ikke sett den enda. Men han var sikker på å ta den med seg hjem, og kjøpte enveisbillett. Så nå krysser vi fingrene for at det er i boks i løpet av dagen. Vesla vokser seg stor, i august blir hun faktisk to år! Utrolig som tiden flyr. Hun er overstadig hjelpsom for tiden, og skal være med på alt, rydding/vasking, trille egen handlevogn i butikken, stelle kaninene, vaske klær, skifte bleie selv, you name it. Hun er veldig søt og får oss til å le mange mange ganger til dagen. Nå jobber jeg nattevakter 3 netter, og det er ikke så lett som det var. Med stooort søvnbehov og aktiv datter blir det naturligvis ikke nok søvn. Men nå er jeg ferdig om et par timer, og skal hjem og hoppe rett til køys. Gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 #69 Del Skrevet 11. mai 2006 Så hyggelig at du er innom dagboken din igjen Håper du tar godt vare på deg selv og magen...for mange nattevakter er ikke bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. mai 2006 #70 Del Skrevet 26. mai 2006 Heisann vennen! Jeg er heller ikke her så ofte, men litt oftere enn deg ser det ut som Håper det går bra med dere, og at "problemene" fra i vinter er mindre nå. God helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 5. juli 2006 #71 Del Skrevet 5. juli 2006 Hallois! Her var det liv Du skriver flittig må jeg si! Ville bare si hei jeg, og ønske deg god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 5. juli 2006 #72 Del Skrevet 5. juli 2006 ....Jeg skammer meg ! ikke har jeg vært innom å hilst på deg i dagboka,og jammen er du blitt gravid igjen også! Gratulerer! Stoor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #73 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juli 2006 #74 Del Skrevet 6. juli 2006 God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 4. august 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 4. august 2006 Det er vel bare å innse at dette blir mer en månedsbok en en dagbok... Formen er bra, jobber fullt. Har litt problemer med en hofte, og blir raskt sliten i ryggen. Alt var så lett sist, men denne gangen får jeg viss mange av disse plagene som hører med. Åreknuter og sure oppstøt osv. Varmen er også svært plagsom denne gangen. Har gått til innkjøp av et 5600liters plaskebasseng som står i hagen. Etter er par dager med sol er tempen nå super. Bare synd jeg sitter på jobb. Får stadig kommentarer på at jeg er stor (heldigvis bare magen da) og om terminen stemmer. Kjenner at det blir tyngre, men det er så utrolig koselig å gå gravid!! Småen er veldig aktiv i forhold til det vesla var. Kan være plagsomt, men godt å kjenne så mye liv. Det er mye anderledes med dette svangerskapet, så jeg tror kanskje det er en gutt denne gangen. Og de gangene jeg drømmer om babyen, er det en gutt. Sist drømte jeg bare om jenter. Men sikker er jeg langt ifra, så vi får bare vente og se. Kjenner denne trangen til "nesting" igjen. Selv om vi har det meste fra sist, må jeg liksom kjøpe litt småting innomellom. Mannen blir litt oppgitt, men jeg tror han egentlig synes det er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. august 2006 #76 Del Skrevet 4. august 2006 Koslig å høre, selv om det bare er av og til. Håper det tikker inn en sms etter at den lille er kommet til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 4. august 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 4. august 2006 Oj, så kjapp du er! Koselig å høre fra deg. Sms skal komme, men håper det blir et par måneder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 #78 Del Skrevet 6. august 2006 Så koselig med oppdatering, bedre sent enn aldri Jeg vil også ha plaskebasseng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 7. august 2006 #79 Del Skrevet 7. august 2006 Hei og hopp! Koselig med "nesting". Jeg har lyst til å begynne jeg også, men det er vel i tidligste laget. Har kjøpt nytt sengetøy til lille frøken Fryd, og har store planer om å gå igjennom esker og poser med hennes ting etterhvert. Tror kanskje det kan være kjekt å vite kjønn jeg? Håper formen din holder seg bra, vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 14. august 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 14. august 2006 Formen er fremdeles bra. Utrolig deilig å vise sjefen (som trodde jeg ikke kom tilbake etter sist sykemelding) at jeg faktisk er mye bedre og kan jobbe 100%. Teite sjefen som var sikker på at jeg skulle "latskapssykemelde" meg ut svangerskapet. Nå ser han iallefall at jeg ikke har problemer med å jobbe når jeg er frisk. Hvorfor denne automatiske mistenksomheten mot gravide? Ønsker meg en sjef som Rioja sin jeg.. De siste dagene har jeg fått mange kommentarer på at jeg (magen vel og merke) er stor. Både ukjente og en tante lurer på om det er tvillinger på vei! Føler meg ganske stor, men langt ifra tvillingstor.. Ikke at jeg har sett så mange tvillingmager på nært hold da men. 66 dager til termin, 25 dager til ferie/permisjon, 17 vakter igjen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå