AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Skrevet 12. september 2023 Hadde jeg vært følelsesmessig involvert og fått vite det hadde jeg nok ikke løpt min vei. Hadde nok hatt 200 spørsmål. I en datingfase, vet ikke. Lyst å svare nei, men vet faktisk ikke. Anonymkode: 32742...091 2
c_buk Skrevet 12. september 2023 #22 Skrevet 12. september 2023 Nei, jeg ville ikke datet en transperson. Nei, det er ikke transfobisk. Om det er homofilt? Jeg ville heller kalt det for skeiv, men jeg ser virkelig ikke betydningen av at jeg skal kategorisere det. Det lar jeg heller partene i et slikt forhold definere selv. 11
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #24 Skrevet 12. september 2023 Nei, hadde neppe datet en kvinne som kledde seg og identifiserte seg som mann. Kunne gjerne vært venner, men ikke datet. Heterofil kjerring, 43. Anonymkode: ec879...9a2 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #25 Skrevet 12. september 2023 Jeg er kvinne. Jeg ville ikke datet en kvinne som identifiserer seg som mann eller en mann som identifiserer seg som kvinne. Hvem eller hvordan andre velger å date bryr jeg meg ikke med, og jeg heier på alle som finner kjærlighet. Anonymkode: 8d834...287 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #26 Skrevet 12. september 2023 Nei. Anonymkode: 976e5...f14 2
omnitron Skrevet 12. september 2023 #27 Skrevet 12. september 2023 (endret) Kunne jeg datet en transkvinne? Nei. Synes jeg det er homofilt? Ja Er det transfobisk å ikke date en transkvinne? Nei Skulle jeg kunne date noe i det hele tatt som defineres som trans ville det vært en svært feminin transmann som har beholdt sitt kvinnelige utseende, og kjønnsorganer. Endret 12. september 2023 av omnitron 6
Gjest Inverto Skrevet 12. september 2023 #28 Skrevet 12. september 2023 TRÅDSTARTER HER Jeg kunne aldri datet en transkvinne, fordi det er fortsatt en mann. Og jeg er heterofil. Og jeg mener det ville vært homofilt eller "skeivt" å bli intim med den personen ja Denne tråden var inspirert av noe jeg leste på Reddit noen måneder tilbake. Noen mente faktisk dette ville vært transfobisk, noe jeg er uenig i
norw Skrevet 12. september 2023 #29 Skrevet 12. september 2023 Helt utenkelig. Det er homofili i min bok. 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #30 Skrevet 12. september 2023 1/2 dels homofilt ville nå jeg sagt har transvenner men det napper ikke akkurat i lilleman ved tanken, uten at det gjør at jeg tenker noe mindre om de Anonymkode: bfcc4...a40
Påkrevd Skrevet 12. september 2023 #31 Skrevet 12. september 2023 Ænema skrev (18 minutter siden): jeg kunne i teorien datet en trans. men han måtte klart seg uten min tunge mellom bena. jeg tenner ikke på kvinnelig kjønnsorgan. Det er veldig mange transer som har sitt opprinnelige kjønnsorgan intakt, så det er ikke nødvendigvis noe issue. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #32 Skrevet 12. september 2023 Nei, jeg ville ikke datet en transperson. Som kvinne har jeg et krav til mine romantiske partnere, og det er at de har en penis som funker. En kvinne som har kledd seg om hadde ikke fungert for meg, for jeg er hetero og tenner ikke på kvinnekropper overhodet. Om det er transfobisk? Herregud, for et spørsmål. Man er ikke "fobisk" fordi man har en smak for noe annet! Anonymkode: de904...b08 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #33 Skrevet 12. september 2023 Påkrevd skrev (1 minutt siden): Det er veldig mange transer som har sitt opprinnelige kjønnsorgan intakt, så det er ikke nødvendigvis noe issue. Nettopp. Mange transmenn har kvinnelig kjønn intakt. Anonymkode: e6ae3...eef 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #34 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): og har til gode å møte en transkvinne jeg faktisk oppfatter som kvinne. Kan det være... at du ikke klarer å se forskjell på noen, og dermed har møtt transkvinner, men du vet ikke at de er transkvinner? Tror du alle transkvinner introduserer seg som trans ? Anonymkode: 5b7c0...ad6 1
Ænema Skrevet 12. september 2023 #35 Skrevet 12. september 2023 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Det er veldig mange transer som har sitt opprinnelige kjønnsorgan intakt, så det er ikke nødvendigvis noe issue. ja om det er en mann som identifiserer seg som dame. men om jeg skulle datet trans så ville det blitt en dame som så ut som en mann. jeg tenner ikke på kvinnelig utseende.
Påkrevd Skrevet 12. september 2023 #36 Skrevet 12. september 2023 Ænema skrev (4 minutter siden): ja om det er en mann som identifiserer seg som dame. men om jeg skulle datet trans så ville det blitt en dame som så ut som en mann. jeg tenner ikke på kvinnelig utseende. Skjønner, men det er jo også transmenn som har fått seg penis, så det er fortsatt ingen umulighet😁
Ænema Skrevet 12. september 2023 #37 Skrevet 12. september 2023 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Skjønner, men det er jo også transmenn som har fått seg penis, så det er fortsatt ingen umulighet😁 nei en den er jo bare til pynt. det er en helt sinnsyk operasjon som jeg ikke skjønner at noen tør å ta. google det så ser du hvor J det er. 13 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #38 Skrevet 12. september 2023 Kunne ikke datet en trans nei, uansett retning. Er ikke transfob. Og ja man er homofil hvis man blir tiltrukket av en person med samme kjønnsorganer som en selv, uansett hvordan pakken ser ut på utsiden. Anonymkode: 412d0...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #39 Skrevet 12. september 2023 Som heterofil kvinne som heller ikke tenner på kvinner (noen definerer seg jo som hetero, men biseksuell med tenning på begge kjønn.) så hadde det vært uaktuelt. Jeg tror heller ikke jeg plutselig vil oppdage nye sider med meg selv, som jeg også vet har skjedd andre. Men det interessante er jo om de som definerer seg som bifile/biseksuelle er mer åpne for transmann/kvinne? At det kan oppleves som problematisk for oss som er enten/eller er vel ikke så rart i.o.m at man vil oppfatte som personen som noe "midt-i-mellom". Anonymkode: 46ead...236 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #40 Skrevet 12. september 2023 Nei. Jeg er født kvinne og heterofil, og er kun interessert i en mann som er født som mann med mannlig dna. Dna-et forteller hvilket kjønn man har, uavhengig av operasjoner. Anonymkode: f7490...623 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå