Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2006 #2801 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvordan gikk det med deg Lykkelin? Håper det gikk bedre for deg enn for meg da... Sambo sa forøvrig at han synes jeg har blitt slankere da jeg stod på bade i undertøyet i dag. Jeg målte meg, men det stemte ikke Jeg har mistet 2 cm bare..... og det gjorde jeg de to første ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 12. juni 2006 #2802 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg kommer ikke til å registrere dagens resultat i vektklubb Det burde faktisk ikke være mulig at jeg har stått stille når jeg har bare skeiet ut med 300 kcal hele uka, og trent litt i tillegg til å ha mensen . Hmm... Jeg får så hvordan det er i morgen. Hvis ikke håper jeg virkelig jeg raser ned denne uka, for nå har jeg 3 uker på å gå ned minst 3 kilo! Helst 4..... ← Jeg håper at det er kroppen din som har samlet litt ekstra vann i forbindelse med mensen. Krysser fingrene for at det ser bedre ut i morgen eller i overimorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracl3ikkelogget Skrevet 12. juni 2006 #2803 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har mistet en kilo på denne uken. Hurra, nå fortsetter jeg med godt mot. Tilsammen siden jeg begynte blir vell det rundt 8 kilo :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2006 #2804 Del Skrevet 12. juni 2006 Så bra!! Grattis Miracl3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 12. juni 2006 #2805 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg kommer ikke til å registrere dagens resultat i vektklubb Det burde faktisk ikke være mulig at jeg har stått stille når jeg har bare skeiet ut med 300 kcal hele uka, og trent litt i tillegg til å ha mensen . Hmm... Jeg får så hvordan det er i morgen. Hvis ikke håper jeg virkelig jeg raser ned denne uka, for nå har jeg 3 uker på å gå ned minst 3 kilo! Helst 4..... ← Så utrolig rart. De (få) ukene jeg har vært skikkelig flink, holdt meg under kalorigrensen, og trent, har jeg stått på stedet hvil. Mens de ukene jeg ikke har tenkt så mye på dette, og bare vært sånn passe flink, har jeg gått ned. Denne uka er av den siste typen: Jeg har holdt meg sånn noen lunde under grensa, men ikke trent én eneste gang, og jeg har gått ned 1 kg siden forrige mandag... Merkelig! Så, nå lurer jeg veldig på om jeg ikke bare skal fortsette som denne uka, for å i det hele tatt ha muligheten til å gå ned... Kan jo være noe med at musker veier mer enn fett, og at det er grunnen til at jeg ikke går ned når jeg trener? Men, har ingen interesse av å være en muskelbunt, så da velger jeg heller å gå ned. Du får sjekke vekta i morgen, Vampyra, hos meg svinger det hvertfall mye fra dag til dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 12. juni 2006 #2806 Del Skrevet 12. juni 2006 Sambo sa forøvrig at han synes jeg har blitt slankere da jeg stod på bade i undertøyet i dag. Jeg målte meg, men det stemte ikke Jeg har mistet 2 cm bare..... og det gjorde jeg de to første ukene... ← Jeg har også mistet bare 2 cm hele perioden! Og på samme tiden har jeg gått ned 5 kg. Merker det litt på buksene, men for å være helt ærlig kan jeg ikke forstå hvor disse kiloene pleide å sitte... Skjønner meg ikke mye på slanking, det skal være sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2006 #2807 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg begynner å bli litt stressa nå ja... Glemte både sokker og hårstrikk i dag så da orket jeg ikke trene... men i morgen SKAL jeg!! og Onsdag MÅ jeg, men etter det rekker jeg antagelig ingenting før lørdag eller søndag... Får håpe jeg får inn en skikkelig økt på søndagen også. jeg prøvde kjolen i går, og den sitter ikke bedre enn sist Dvs at jeg bare har 3 uker på meg og på de tre ukene skal jeg på sommaeravslutning med jobben (fri flyt av mat og alkohol...), 25 års lag, og 30 år slag. hvordan i alledager skal jeg klare å gå ned da?? jeg tipper jeg kjører på 30 årslaget så da går det greit, men 25 årslaget skal være på andre siden av landet så der får jeg ikke laget min egen mat og fulgt nøye med på kaloriene som jeg gjør nå. Kjenner jeg begynner å bli stressa ja!! Heldigvis har jeg 3-4 treningsmuligheter neste uka og 2-3 siste uka... Shit... Jaja jeg tror jeg skal hive meg på stepmaskine nå med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. juni 2006 #2808 Del Skrevet 12. juni 2006 Urk, ramler helt ut jeg, alt for mye som skjer her... men skal veie i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2006 #2809 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå har jeg spurta opp 1500 trappetrinn på stepmaskina mi, 20 minutter tok det (små trappetrinn da). Svetten silte da jeg la meg ned for å teste pilatesvideoen som kun går på rumpe og lår. Fy søren det svei i rumpemusklaturen!! Så nå føler jeg at jeg har fåt trent litt i det minste! Håper jeg klarer å få inn litt trening nesten hver dag fremover... eller minst 6 dager i uka iallefall. Det er tydelig at jeg må skjerpe inn treningen nå og få opp formen for den har virkelig dalt fort! håper på et bedre veieresultat i morgen selv om jeg har mine tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 13. juni 2006 #2810 Del Skrevet 13. juni 2006 Svetten silte da jeg la meg ned for å teste pilatesvideoen som kun går på rumpe og lår. Fy søren det svei i rumpemusklaturen!! Så nå føler jeg at jeg har fåt trent litt i det minste! ← Den pilates-videoen er kjempefin. Nå på slutten prøver jeg å kjøre både den og den for magen så mange dager i uka som mulig. Det kjennes godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #2811 Del Skrevet 13. juni 2006 Ingen endring i vekta i dag heller, og jeg ligger 2 kilo etter skjema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 13. juni 2006 #2812 Del Skrevet 13. juni 2006 Nå som jeg slanker meg? Det varierer litt men jeg spiser gjerne 4 brødskiver, en frukt, 4-5 gulrøtter, og til middag kan jeg eksempelvis spise en potet, en kyllingfilet og masse brokkoli og kanskje litt saus (uten smør) ved siden av. Har jeg nok plass i kaloribudsjettet mitt spiser jeg en yoghurt eller litt cottagecheese med syltøy. Jeg veier og teller kalorier swå jeg er ganske nøye på å havne på rundt 1200-1350 kcal hver dag. ← Kutt ut brødet og poteter. Legg inn MASSE grønt. Da skal du se du blir fin i formen til bursdagen eller hva det enn var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2813 Del Skrevet 13. juni 2006 vampyra, ser du sliter litt! et lite tips: en rask tur på 30 min morgen OG kveld hjelper på forbrenningen, i stedet for 1 time 1 gang. eller på stepmaskina di. ikke hver dag, men ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2814 Del Skrevet 13. juni 2006 Den pilates-videoen er kjempefin. Nå på slutten prøver jeg å kjøre både den og den for magen så mange dager i uka som mulig. Det kjennes godt! ← Hva heter denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #2815 Del Skrevet 13. juni 2006 vampyra, ser du sliter litt! et lite tips: en rask tur på 30 min morgen OG kveld hjelper på forbrenningen, i stedet for 1 time 1 gang. eller på stepmaskina di. ikke hver dag, men ofte... ← Ja prøver å legge inn gåturer også, og det blir nok noen i løpet av uka(har gått ned 4 kilo hittil, men nå har jeg stoppet opp litt) Men nå i eksamenstiden så har jeg forferdelig lite ekstra tid. Må prøve å utnytte den tiden jeg kan på treningssenteret. Det er uaktuelt å stå opp tidlig for å trene så jeg må benytte ettermiddagene/kvelden etter jobb... Skulle ønske jeg bodde i gåavstand til jobb, for da kunne jeg jo gått i stedet for å kjøre... Men jeg vet at det går greit. Det er bare at jeg har hatt en stillestående periode i den værste eksamensperioden de siste to ukene. Jeg må bare komme igang med treningen igjen så går nok kiloene nedover! Men skal prøve å gå mer enn jeg har gjort hittil! Sexy c: jeg spiser veldig mye grønt, men jeg blir så fort sulten av det og begynner dermed bare å spise masse annen mat, jeg klarer lettere å holde meg til mine tildelte kalorier når jeg spiser grovt brød så da velger jeg å gjøre det. Dessuten synes jeg ikke 4 tynne grove skiver, eller en potet daglig er så ille... Ris spiser jeg nesten ikke, bare litt villris kanskje 1 gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #2816 Del Skrevet 13. juni 2006 vampyra, ser du sliter litt! et lite tips: en rask tur på 30 min morgen OG kveld hjelper på forbrenningen, i stedet for 1 time 1 gang. eller på stepmaskina di. ikke hver dag, men ofte... ← bare en ting, mente du enten step eller gå, eller bare gå i stedet for step? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 13. juni 2006 #2817 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har gått opp 800 gram siden i går, bare på grunn av eggløsning. Kroppen er full av vann og jeg gleder meg til det er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. juni 2006 #2818 Del Skrevet 13. juni 2006 Dagens tall: 03.04.06: 70,0 kg, midje 80 cm 10.04.06: 67,8 kg, midje 79 cm 18.04.06: 67,6 kg, midje 78 cm 24.04.06: 67,6 kg, midje 77 cm 03.05.06: 66,4 kg, midje 76 cm 10.05.06: 66,6 kg, midje 77 cm 16.05.06: 65,2 kg, midje 74 cm 23.05.06: 64,6 kg, midje 73 cm 30.05.06: 65,0 kg, midje 71 cm 13.06.06: 65,0 kg, midje 73 cm Nedgang: -5,0 kg, midje -7 cm Stillstand altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2006 #2819 Del Skrevet 13. juni 2006 Treningsvenninna mi svikta Men jeg SKAL trene i dag på en eller annen måte. Vurderer å få med ei venninne på tur istedet for å trene på senteret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #2820 Del Skrevet 13. juni 2006 bare en ting, mente du enten step eller gå, eller bare gå i stedet for step? ← begge deler. det er det samme. f.eks halv time gåing på morran, halv time step på kvelden. eller om det blir bare gåing, det er det samme. leste i alle fall det i puls, at hun jorunn sundgot borgen(tror hun heter det), sa at det var lurt for fettforbrenningen å dele opp i to økter. så da tar jeg det for god fisk! men også lange turer er bra selvfølgelig. men det er kanskje lettere å få til 30 min på stepmaskina, og bra er det, for det vil du få nytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå