Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2006 #61 Del Skrevet 14. februar 2006 happy V day! Billig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 14. februar 2006 happy V day! Billig kjole! ← Åh, takk så mye! Happy Valentines day til alle som er inne og leser i dagboka mi! Mon tro hva jeg skal gjøre for min kjære forlovede i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 14. februar 2006 I dag har jeg kjøpt denne vesken på QXL til 150 kr, og det er jeg fornøyd med. Satt nettopp og oppdaterte regnskapet med alt jeg har kjøpt i det siste, og jeg ligger fortsatt under budsjett på kjole-delen. (og alt annet). Mangler for tiden undertøy og strømper da, men der regner jeg med at jeg går for en billig løsning på H&M eller Lindex... Smykker har jeg heller ikke, men driver og lusker på et par stk på QXL da. Akkurat nå er jeg bittelitt frustrert over at ting går så tregt hos HEF, for jeg må snart få medlemspapirene sånn at jeg kan få bekreftet vielsesdatoen. Hadde ikke trodd at det skulle ta så innmari lang tid, så kanskje jeg bør ringe og høre med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 14. februar 2006 #64 Del Skrevet 14. februar 2006 Så bra at du bruker mindre enn estimert da Elise....selv med to kjoler :blunke: Det er jo ingenting som er bedre enn det! De har masse fine smykker og sånt på Glitter syns jeg. Og ikke alltid så dyrt heller.....men jeg ville ventet til Tiaraen kom før jeg handlet...og skal du gå i butikker ville jeg tatt den med. Samme med undertøy. Mye er fint men det skal passe under kjolen også....vent til du har prøvd kjolen på så du ser hva slags undertøy du trenger.... ...men du hadde kanskje tenkt på alt dette selv allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 14. februar 2006 Det med undertøyet hadde jeg tenkt på. Kan jo ikke ha en hvilken som helst bh under en stroppeløs kjole liksom. Det med smykkene hadde jeg ikke tenkt på, så takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå har jeg oppdatert første innlegg med linker til bilder av de fleste tingene jeg har kjøpt. I dag tror jeg at jeg vil ringe HEF og purre på innmeldingen min, vil så gjerne ha bekreftet vielsesdatoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. februar 2006 #67 Del Skrevet 15. februar 2006 Tittet på alt nå. Masse fint Elise...og du er jammen flink til å være effektiv shopper altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 15. februar 2006 Lurer litt på om ting og tang passer sammen da, for det meste er impulskjøp som jeg bytter på å angre på og ikke. Vet ikke engang om alt kommer til å brukes, men det får vi jo se på. Takk for QXL sier nå jeg, så blir det vel litt salg der senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 27. februar 2006 Et par ting er underveis i planlegging. Venninne har vist meg noen fantastisk flotte serviettringer hun lager, og jeg har sagt at jeg gjerne vil ha laget noen sånne i riktige farger. :D Og nå har jeg nettopp printet ut forslag til bordkort, og er ganske fornøyd om jeg må si det selv. Får høre med gubben da, men han er ikke alltid like enkel å diskutere planlegging med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. februar 2006 #70 Del Skrevet 27. februar 2006 Åhh, har du bilder av bordkortene? Driver med mine for tida jeg også, moro å se andres og kanskje få noen nye ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm... Laget bare enkelt i word med navn i fin skrift og med monogrammet, tenkte å printe det på rosa papir. Finner ikke igjen samme skrifttype her, laget de nemlig på jobb i dag. Men etter monogram-tråden vet jeg søren ikke om det kanskje ble litt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #72 Del Skrevet 27. februar 2006 Men etter monogram-tråden vet jeg søren ikke om det kanskje ble litt harry. ← Drit i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 27. februar 2006 Drit i det! ← Ja, jeg tror nok jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Da har jeg kjøpt Key to my heart flaskeåpner. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, om jeg skal ha en høytidelig overrekking til gubben eller noe... Har også kjøpt denne kaketoppen. Endret 7. mars 2006 av Elise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #75 Del Skrevet 7. mars 2006 Stilig!! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 7. mars 2006 Var litt feil i linken der, men har rettet opp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 13. mars 2006 Er bare nødt til å si at jeg gleder meg til kjolen min kommer!! Nå har det gått 4 uker, og det skulle ta 4-6 uker. Har sendt damen mail for å spørre, men har ikke fått svar. Håper ikke det er et dårlig tegn, blir plutselig litt engstelig her... Neida. Jeg skal nok få kjolen min. Snart! Ellers så skjer det lite bryllupsplanlegging for tida. Har diskutert bordpynt med venninna mi, og vi har funnet en fin løsning tror vi. Ellers sliter vi fortsatt litt med lokaler, vi vet liksom ikke helt hvor vi skal være da. Har backup, men ville gjerne hatt det et mer sjarmerende sted. Og sånn bortsett fra det så er vel alt i sin skjønneste orden. Må nok teste litt hårfrisyre igjen snart hos forloveren min, sånn at vi ser hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 13. mars 2006 #78 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, det er brudecouture jeg bestilte fra ja, via qxl. Litt skummelt med såpass mye penger da, men får jo håpe at den kommer selv om det skulle ta litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 13. mars 2006 #80 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå