Gå til innhold

Elises bryllupsdagbok


Elise_

Anbefalte innlegg

Syns mini-Elise var kjempe nydelig jeg - med eller uten hår ;) (Jeg skal ha en sånn hårbåndgreie med blomste på...fake altså til Emma. Fra Ebay. Tror de bare koster 5$ eller noe....(hvis du vil se bildet så ligger de i min dagbok. De er på moedllene som har brudepike kjoler.)

Det er du som skal ha de hårpyntene ikke sant? Eller var det mini-Elise som skulle bruke dem???

Og kjolen din blir kjempe flott tror jeg - også så billig da. GRATTIS!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårpynten er til meg. Får nok ikke festa de i fjonehåret til lillefrøkna.

Nå er jeg på nippet til å bestille kjole på QXL, den som jeg linket til i din bryllupsdagbok... ;)

Endret av Elise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av dem da elise?? Det var jo ørten kjoler på hver av de danske annonsene.

Jeg syns mange av dem er fine - og har faktisk "drømt om" et par av dem for lenge siden da jeg tittet sammen m venninder som skulle ha.

Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe av noen som lager kopier. Ikke fordi jeg bryr meg om at det er kopi men fordi jeg er redd de ikke blir like fine. Bildene de legger ut på siden sin er fra "original designerne" sine sider. Har de akkurat de samme stoffene og materialene (perler, diamanter etc etc) eller bruker de bare ting som likner liksom????

Hmmmmm........men dety er billig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tiara Elise. Jeg vil ha noe liknende. Mulig med "2 rader" men jeg syns sånn "rett og flat" (dårlig beskrivelse) er mye finere enn sånn krone fasong liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er lurt.

Jeg er jo helt fjern og kjøper masse stæsj som ikke passer sammen, så når jeg finner min perfekte kjole så er det ikke alt som kan brukes. ;)

Men sånn er det nå engang.

Kunne du fjernet navnet på snuppa mi i det ene innlegget ditt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done - om ikke det var i flere enn det ene innlgget :)

PS. du har skrevet det selv i innlegget under det jeg skrev ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt kjole: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23258818

Skal ha den øverste. Den blir laget etter mål, og jeg kan selv velge f.eks lukkingstype bak og sånn.

Er fornøyd med å ha tatt en avgjørelse nå altså, har lurt på dette i mange timer i går og i natt, og i hele dag. Og dersom det blir krise har jeg den andre kjolen her som kan brukes. Og den går jeg ut fra at jeg får solgt til en bedre pris enn jeg kjøpte den for, i og med at bildet var så stygt da jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den det er bildet av helt øverst ved siden av den andre infoen.

Syns det er litt dumt at hun ikke opplyser om at det er 600 kr i tillegg for å få skreddersydd, jeg misforstod og trodde det var i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i auksjonsteksten at prisen er for kjoler etter standardstørrelser, så det er egentlig min feil at jeg misforstod.

Men uansett blir det ikke så gærent da, 4500 kr for skreddersydd kjole til meg. (3600 + 600 + 300 kr i frakt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, så heldige dere er som har fått så billige kjoler Elise og Nordlandspia!! Må være en god følelse ja, altids mye annet på bruke de tusenlappene på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg sendt avgårde målene til kjolen! Var en spesiell følelse å stå her og bli målt opp og ned i mente av samboeren min. ;) Penger er betalt og gode greier, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet i maaaaange dager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så spennende. Får smøre tykt på med tolmodighet da. Hvor lenge er det til den er ferdig? Syns den så kjempelekker ut på bildet, du blir sikkert nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...