Gå til innhold

Elises bryllupsdagbok


Elise_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hei på du, og :velkommen: til bryllupsdagbokland! :hjerte:

Gratulerer med forestående bryllup! :hjerte:

Romantisk frieri- ingenting slår vel duften av nyfylt bleie i bakgrunnen i sådan stund..... :ironi:

Her kan man fort slå ihjel halvannet år med prat om servietter og tyll og kjooooler og rooooosa ting, no problemo. :sjarmor:

Men faktisk er dette et glimrende "myldrested" for idèer og input, og ikke minst for å skåne sine tilkommende og andre "pårørende" fra evindelig bryllupssnakk. :)

Håper du får en trivelig tid!

Jeg og min kjære skal også gifte oss neste sommer, så jeg skal nok komme innom her og sludre med ujevne mellomrom,tenker jeg.

Ha en finfin kveld og natt videre! :bryllup::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så nå plutselig at mitt lille vink med ironiflagget kan tas feil opp....mente det absolutt ikke på noen ufyselig måte,men det begynner å bli sent på kvelden og mine "humoristiske utspill" desto mer anstrengte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg visste ikke at flagget het ironi engang, så jeg tenkte bare "jaha, hva var det for slags smily da... får tenke mer på det i morgen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært en ordentlig bryllupsdag!

Jeg og venninne har vært på bryllupsshow og bryllupsmesse på Oslo Plaza! Kjempemye å se på, mange fine kjoler, blomster, kaker, sko, og alle andre ting man kan tenke seg er relevant i et bryllup. Har fått med ørtenhundre reklamebrosjyrer og annet spennende, så dette var en kickstart på planleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse Elise!!

Blir spennende å følge med i dagboken din :) (Kanskje jeg jeg må meg en etterhvert og...når min akk så trege forlovede av 6 år får ut fingern...fnis.)

Bryllups show hørtes morsomt ut!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gjestelista så godt som klar. Sånn foreløpig iallefall.

25 til middag og 10 ekstra til kaffe og kaker. Det blir 35 stk tilsammen og jeg syns det er FÅ og mannen syns det er MANGE. Hehe. Det har selvfølgelig å gjøre med hva man er vant til. En konfirmasjon i hans familie har hatt 8-10 gjester og i min konfirmasjon var det litt over 50.

Skulle bestille ringer i dag, men det gikk ikke. Pcen hang seg hver gang, og jeg turte ikke å prøve ørtenhundre ganger, i tilfelle jeg plutselig hadde bestilt mange sett med ringer. ;) Men vi har iallefall bestemt oss og satt av penger til disse ringene. (Hvis noen har tips om norske nettsider med bedre pris så si gjerne ifra!) Og da blir det sånn at vi bruker samme ring til forlovelse og giftering, og graverer inn bryllupsdatoen når vi da skal gifte oss om leeeenge. ;) Jeg får ringe i morgen tenker jeg, for jeg har jo veldig lyst på en ring på fingeren da. VELDIG lyst på en ring på fingeren. Er jo ikke forlovet for ingenting liksom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi snakket med mamma, svigermor og pappa, og de kommer til å hjelpe oss såpass økonomisk at vi har råd til å gifte oss i år!!! :D :D

Det blir bra altså. Nå er jeg storfornøyd.

Har ikke satt dato enda, men regner med det blir august-bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var nødt til å sette igang her, så jeg har faktisk kjøpt brudepikekjole til jenta mi. :flau:

Var i restekurven på lisenett.no og kjøpte denne kjolen og et søtt lite par av disse skoene.

Og sånn bortsett fra det vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne å ta tak i ting. Må vel ringe HEF og ordne vielse tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe søt kjole Elise og skoene også. Hvor mye måtte du gi for det? Har selv tittet endel men ender nok med Ebay der og gitt....for det er jo så knakende billig der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...