AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #61 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Flere og flere kvinner går målrettet inn for å finne seg menn som tjener mer enn henne, menn som kan bidra med mer enn mange andre menn. Er dette noe som disse kvinnene vil brenne seg på, eller er det det å date menn som er opptatt av likestilling, som er opptatt av at hun vippser sin del av prisen på kaffen til han, som har brent slike kvinner som dette og gjort at de derfor satser på menn som vil noe mer? https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12415731/Jana-Hocking-dating-Australia-rich-men-hypergamous.html Anonymkode: 15d08...f9d Det enkle svaret på overskriften: ja, kvinner bør alltid ta sikte på å finne en mann som tjener mer, bidrar mer, sikrer barna og hennes fremtid. 90 prosent av kvinner blir innerst inne fed up og mister respekten for menn som er under seg økonomisk og klassemessig. Anonymkode: 9ad99...7c9 2
Rosakatt Skrevet 6. september 2023 #62 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tviler ikke. Jeg er ikke så veldig enig med deg ser du. Anonymkode: 15d08...f9d Vi overlever nok godt på vær vår måte selv om vi ser verdi i ulike ting her i livet
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #63 Skrevet 6. september 2023 Andro skrev (21 minutter siden): Dette er helt feil. Folk som søker en livspartner finner hverandre i det virkelige livet. Datingappene er rovdyrenes arena, for folk i alle aldre. Majoriteten er bare ute etter et nyp, uansett hvordan de presenterer seg. Hva er "dette" som er helt feil? Du sier jo ikke noe i mot det jeg har skrevet en gang 😅 Anonymkode: 5928c...3d3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #64 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har nok erfaring. Kvinnen i artikkelen i hovedinnlegget er i slutten av 30-årene. Hun har godt om erfaring. Hun har noen gode råd. Det var liksom det som var poenget med tråden å få diskutert. Anonymkode: 15d08...f9d Hvis du har så mye erfaring, hvorfor skriver du det som om at enten har man ingen ambisjoner, eller så har man skyhøye ambisjoner og skyhøy lønn? Hvis du har livserfaring vet du jo at det ikke stemmer? Anonymkode: 5928c...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #65 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du har så mye erfaring, hvorfor skriver du det som om at enten har man ingen ambisjoner, eller så har man skyhøye ambisjoner og skyhøy lønn? Hvis du har livserfaring vet du jo at det ikke stemmer? Anonymkode: 5928c...3d3 Du har misforstått et eller annet. Anonymkode: 15d08...f9d
Rosakatt Skrevet 6. september 2023 #66 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har misforstått et eller annet. Anonymkode: 15d08...f9d Fortell hva vedkommende har missforstått da istede for å være så frekk og kverulerende
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #67 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg tror du misforstår. Ingen har sagt at pengene er viktige. Det du tenker er at jeg mener at det er viktig at mannen går rundt og er så spesiell. Det sier jeg ikke. Jeg mener det er viktig at mannen får en til å føle seg spesiell. Det er viktig. Menn som ikke har ambisjoner har sjelden noe annet å bidra med enn å suge livskraften ut av folk. De får ikke kvinner til å føle seg spesielle. Du henger deg opp i penger. Hvorfor? At han tjener gjør ikke pengene viktige men det at han har ambisjoner gjør at han tjener mer. Det er det viktige. Anonymkode: 15d08...f9d AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du har misforstått et eller annet. Anonymkode: 15d08...f9d I innlegget ditt over har enten menn ikke ambisjoner eller så har de ambisjoner av den typen som gjør at de tjener fett. Anonymkode: 5928c...3d3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #68 Skrevet 6. september 2023 Det er nok best å sikte oppover. De fleste menn tåler ikke en partner som tjener mer, er flinkere eller har større ambisjoner. Anonymkode: 2e832...674 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #69 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I innlegget ditt over har enten menn ikke ambisjoner eller så har de ambisjoner av den typen som gjør at de tjener fett. Anonymkode: 5928c...3d3 Nei da har du misforstått. Anonymkode: 15d08...f9d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #70 Skrevet 6. september 2023 Å date oppover betyr kun økonomisk, eller? Jeg har en kjæreste som tjener mer enn meg nå, så da har jeg gjort det. Men det er ikke å date oppover i mine øyne, vi er likestilte. Jeg har veldig mye å tilby. Jeg tror det er veldig vanlig å date på samme nivå eller opp, i all fall for kvinner. Men det er jo ikke akkurat bare lønningsposen man tenker på da, for en del er nok det litt underordnet. For min del kunne jeg datet en som tjener mindre enn meg, men aldri en som var dummere enn meg. Anonymkode: 1a5b1...500 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #71 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er veldig vanlig å date på samme nivå eller opp, i all fall for kvinner. Men det er jo ikke akkurat bare lønningsposen man tenker på da, for en del er nok det litt underordnet. Anonymkode: 1a5b1...500 Nemlig! Anonymkode: 15d08...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #72 Skrevet 6. september 2023 Hvordan man kan vite og vurdere hvordan man dater oppover eller nedover er fremdeles noe jeg ikke forstår overhodet, i og med at folk som regel har gode og dårlige egenskaper på ulike felt, og derfor har en total som ikke en faktor kan avgjøre. Det må da være veldig stort sprik mellom de total egenskapene for å kunne slå fast at noen er over eller under egen "liga". Økonomi og lønn er kun en eneste faktor i dette. Anonymkode: 9c9dd...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #73 Skrevet 6. september 2023 Selvfølgelig bør alle, uavhengig av kjønn, date de som de opplever gjensidig tiltrekning med. Hvem bryr seg om status? Anonymkode: b49bc...5fe
Nettinettet Skrevet 6. september 2023 #74 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Flere og flere kvinner går målrettet inn for å finne seg menn som tjener mer enn henne, menn som kan bidra med mer enn mange andre menn. Er dette noe som disse kvinnene vil brenne seg på, eller er det det å date menn som er opptatt av likestilling, som er opptatt av at hun vippser sin del av prisen på kaffen til han, som har brent slike kvinner som dette og gjort at de derfor satser på menn som vil noe mer? https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12415731/Jana-Hocking-dating-Australia-rich-men-hypergamous.html Anonymkode: 15d08...f9d Min erfaring er at mange kvinner søker etter noen som tjener mer enn dem fordi de tiltrekkes av menn som har drivkraft men også gjennomføringsevne. En mann som tjener mye vitner om en mann som ikke bare drømmer stort men som faktisk gjør noe ut av drømmene sine. En som det er mulig å stole på at gjør som han sier. Det handler om bokser man putter andre inn i for å slippe å kaste bort tiden sin. Effektivisering av datingprosessene rett og slett. Hvis du tiltrekkes av menn som får til ting er dette en måte og finne disse type mennene raskere. Er det lurt? Både ja og nei. For noen fjerner det for mye fokus på de andre tingene som er viktig. Det er uansett helheten som teller. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #75 Skrevet 6. september 2023 Ikke tenkt sånn tidligere men nå, ja! Jeg dater kun Rich guys Anonymkode: a3e19...607
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #76 Skrevet 6. september 2023 Nettinettet skrev (1 time siden): Min erfaring er at mange kvinner søker etter noen som tjener mer enn dem fordi de tiltrekkes av menn som har drivkraft men også gjennomføringsevne. En mann som tjener mye vitner om en mann som ikke bare drømmer stort men som faktisk gjør noe ut av drømmene sine. En som det er mulig å stole på at gjør som han sier. Det handler om bokser man putter andre inn i for å slippe å kaste bort tiden sin. Effektivisering av datingprosessene rett og slett. Hvis du tiltrekkes av menn som får til ting er dette en måte og finne disse type mennene raskere. Er det lurt? Både ja og nei. For noen fjerner det for mye fokus på de andre tingene som er viktig. Det er uansett helheten som teller. Ikkesant. Lei av å vente på han som snart skulle bli rik og sløste vekk alle pengene sine.. Anonymkode: a3e19...607 1 1
Gregarious Skrevet 6. september 2023 #77 Skrevet 6. september 2023 Jeg tror at innen 5-10 år så vil dette endre seg mer en det har gjort noen gang. Når våre partner behov kan dekkes inn ved hjelp a AI så vil det meste endre seg. For mange vil en partner som er vesentlig smartere og formet for å passe med hver enkelt framstå mer attraktiv en menneske-partnere. Vi vil også få høyere og høyere krav til ekte partnere når vi har konkurrerende alternativ. Filmen "her" er ikke langt unna.
Rosakatt Skrevet 6. september 2023 #78 Skrevet 6. september 2023 Gregarious skrev (10 minutter siden): Jeg tror at innen 5-10 år så vil dette endre seg mer en det har gjort noen gang. Når våre partner behov kan dekkes inn ved hjelp a AI så vil det meste endre seg. For mange vil en partner som er vesentlig smartere og formet for å passe med hver enkelt framstå mer attraktiv en menneske-partnere. Vi vil også få høyere og høyere krav til ekte partnere når vi har konkurrerende alternativ. Filmen "her" er ikke langt unna. Vil det være nok for deg å prate med noen du vet ikke føler noe for deg? Noe som ikke er noen Jeg tror ikke det er nok for meg, det høres tomt og kjedelig ut Som om folk er så sinnsykt smarte uansett? Forstår det om det er snakk om noen som har sinnsykt høy IQ, men det er jo ikke realiteten for de fleste. Syns ikke situajsonen i Her var noe å trakte etter 1 2
Gregarious Skrevet 6. september 2023 #79 Skrevet 6. september 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): Vil det være nok for deg å prate med noen du vet ikke føler noe for deg? Noe som ikke er noen Jeg tror ikke det er nok for meg, det høres tomt og kjedelig ut Som om folk er så sinnsykt smarte uansett? Forstår det om det er snakk om noen som har sinnsykt høy IQ, men det er jo ikke realiteten for de fleste. Syns ikke situajsonen i Her var noe å trakte etter Da blir spørsmålet hva er "noen", følelsene for deg er uansett en kjemisk prosess. Det virker sikkert veldig syntetisk ut for oss nå, men det tror jeg endrer seg fort. Alle bryr seg til syvende å sist bare om seg selv, så "kjærlighet" fra en maskin er verken mer elle mindre ekte en fra et menneske.
Rosakatt Skrevet 6. september 2023 #80 Skrevet 6. september 2023 Gregarious skrev (2 minutter siden): Da blir spørsmålet hva er "noen", følelsene for deg er uansett en kjemisk prosess. Det virker sikkert veldig syntetisk ut for oss nå, men det tror jeg endrer seg fort. Alle bryr seg til syvende å sist bare om seg selv, så "kjærlighet" fra en maskin er verken mer elle mindre ekte en fra et menneske. Bryr meg om andre, nå vet ikke jeg med deg?? 😂🤔🤔🕵♀️ Er fullt klar over at saken forran meg er en maskin uansett hvor godt de får lagd den. Ekte liv er fantastisk, skjørt og uforklarlig, en maskin er også bra det, men vil aldri bli det samme. Syns du ikke liv er magisk, siden du tenker det er så lett erstattelig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå