AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #61 Skrevet 5. september 2023 Kvinner må snart lære seg å la de mannfolka der dø ut. Slutt å bli sammen med dem. De får ordne opp i og rote i sine egne liv. Anonymkode: f97ad...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #62 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 3.9.2023 den 18.38): Nei, tenker minske skal være 10-12 så reiser jeg. Anonymkode: 2607d...8e6 Huset er ødelagt før den tid. Har du virkelig ingen familie eller venner du kan spørre om hjelp? Kan du ikke sette igjen ungene en lørdag, dra på byggmakker, vise bilder og få råd om fremgangsmåten? Du fremstår tafatt selv om du tar alt annet og mannen er sløv. Det å la eget huset råtne på rot er bare ubeskrivelig dumt, dyrt og ungene (og dere) bor jo elendig. Du ønsker vel noe penger igjen for salg når du går? Anonymkode: 8bdb2...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #63 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinner må snart lære seg å la de mannfolka der dø ut. Slutt å bli sammen med dem. De får ordne opp i og rote i sine egne liv. Anonymkode: f97ad...b0e Kviner bør iallfall ikke få 3 unger med en mann de ikke liker. Anonymkode: a8d99...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #64 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (På 3.9.2023 den 17.47): www.google.com Anonymkode: 0c267...b78 Man lærer ikke oppussing av å sitte å Google. Vis konkrete linker ellers er det du skriver bare vås. Anonymkode: c698a...919
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #65 Skrevet 6. september 2023 Bestill fagfolk og ta det på faktura du kan sikkert dele opp regning. Min far er helt lik og jeg skulke ønske moren min overkjørte han og gjorde det samme. Du fortjener å bo slik du ønsker, ikke la en tafatt mann ødelegge. Anonymkode: 4896d...9ac
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #66 Skrevet 6. september 2023 Ring Sinnasnekkeren. Anonymkode: 3a4f8...c6d 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #67 Skrevet 6. september 2023 Du skriver at etter prisoppgangen så er sparepengene brukt opp og da høres det ut til at dere pr. i dag også lever over evne da det virker ikke som om sparepenger har gått til å fikse opp huset, men til det daglige. Tror dere bør revurdere dagens bolig og se etter noe billigere og ikke minst noe i f.eks et borettslag der vedlikehold ikke ligger på dere. Ville ha pratet med en megler og banken og fått tips om hvordan man kan få gjennomført et salg. F.eks få til finansiering for å fikse opp huset før et salg. Om dere to sitter å peker på hverandre vil ingenting bli gjort og det går til helvete. Både forhold og hus. Så her er det bare å stikke fingeren i jorda om det skal bli en god løsning på det før det er for seint. Anonymkode: 2fa0a...54c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #68 Skrevet 6. september 2023 Beste måten å få en håndtverker tiø å begynne med noe, er at du begynner med det. Si tydelig ifra, at i dag må du lage middag, for nå skal jeg bytte de ødelagte bordene. Da er det lite håp for mannen om han ikke tar over. Og da bør du dra om han ikke gjør det. Anonymkode: 8d84e...3e1
Helene Skrevet 22. september 2023 #69 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 6.51): Ring Sinnasnekkeren. Anonymkode: 3a4f8...c6d Da jeg var samboer tenkte jeg mange ganger å sende søknad til sinnasnekkeren. Men jeg ønsker ikke å være på tv. Kunne sagt mye om x og meg, det vi ikke gjorde. Jeg gikk. I dag tar jeg vare på hus og hjem. Senest i går hadde borettslaget dugnad, 1 av 2 i året. Da tar vi vare på felleskapet. Jeg eier hjemmet mitt alene nå, og endelig kan jeg ta vare på det. Alt fra grunnmur, tak, dører, interiør mm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå