Gå til innhold

Torpet 2023

Cid

Anbefalte innlegg

Sa ikke Finn at sønnen var meldt på Torpet? Fikk ikke helt med meg sammenhengen, men mener det ble sagt når han røk ut? I så fall så kommer det vel nye inn på Torpet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
PhilosopherSe7en skrev (29 minutter siden):

Sa ikke Finn at sønnen var meldt på Torpet? Fikk ikke helt med meg sammenhengen, men mener det ble sagt når han røk ut? I så fall så kommer det vel nye inn på Torpet?

Var det ikke Farmen han sa?  Husker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at det kommer 3 nye inn på Torpet. Det er tomt der nå, men Torpet vises på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidji skrev (2 timer siden):

Er Farmen tråden fjernet? 😳

Den er stengt for moderering så jeg. Håper den kommer tilbake snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Den er stengt for moderering så jeg. Håper den kommer tilbake snart. 

Tragisk. Ble det for mye Kathrine slakt? 

Endret av Zidji
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (1 minutt siden):

Helt sikkert. Det er ikke ytringsfrihet her på forumet, dessverre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (18 minutter siden):

Helt sikkert. Takhøyden her inne er jo helt latterlig lav :himle:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Var det en krangel i den?

Det ble litt diskusjon rundt spoilere. Kanskje derfor? Aner ikke, men noen ganger er de strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Var det en krangel i den?

Ikke som jeg vet, den ble bare plutselig skjult for moderering. Men modsa tåler jo ingenting uten at det blir tatt for hatefullt innhold, spekulasjoner og gudene vet hva. Jeg har ikke sett noe stygt i den tråden, men har ikke lest i den på noen timer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om de Torpet episodene denne uken? Jeg synes de hittil har vært uinteressante, føles mer som en mini Farmen episode.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fy flate for en måte av Kathrine å snakke om Erika på! Hun kaller henne for en fitte blant annet, langt bak mål…

Synes det er patetisk hvordan Kornelia støtter Kathrine i alt hun sier om Erika 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Hva synes dere om de Torpet episodene denne uken? Jeg synes de hittil har vært uinteressante, føles mer som en mini Farmen episode.  

Gørr kjedelige. Spola over der meste. Er vel 2 episoder til, Arvid og Maria

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Fy flate for en måte av Kathrine å snakke om Erika på! Hun kaller henne for en fitte blant annet, langt bak mål…

Synes det er patetisk hvordan Kornelia støtter Kathrine i alt hun sier om Erika 🙄

Spoiler

Enig! Voksne folk som kaller andre for fitter, er det mulig? Og så påsto hun plutselig at Erika hadde tatt alle tomatene og paprikaen, for noe sprøyt! Hun har bare bestemt seg for å ikke like Erika. Og Kornelia er bare en jævla nikkedukke. Skulle tro Kathrine var moren eller storesøsteren hennes. 

Dette med Kathrine og Erika minner meg om meg selv mot klassens "leder" på ungdomsskolen. Jeg vil ikke kalle det mobbing, men utestengelse og ekkel oppførsel er det. Jeg ble grovt mobbet på skolen og var samtidig den eneste som turte å stå opp mot "lederen" i klassen og motsi henne. Ingen andre turte å si imot, selv de som var vennene mine bare satt der og turte ikke si noen ting. Akkurat det samme er det med Erika. Forskjellen er at vi var barn og ungdommer mens dette er voksne folk! Fy faen, at det går an! :kjempesinna:

Jeg hater folk som oppfører seg dårlig og unnskylder seg med at de er direkte og er sånn av natur. Altså, det er forskjell på å være direkte og direkte rasshøl! Være direkte og ærlig og ikke gå rundt grøten er fint det, men man trenger ikke oppføre seg som en drittsekk for det! :sinna:

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...