TrineTrampoline Skrevet 21. juni 2016 #341 Del Skrevet 21. juni 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charliih Skrevet 21. juni 2016 #342 Del Skrevet 21. juni 2016 Hva synest dere om disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #343 Del Skrevet 21. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere ? Er 12 dpo tok, tok testen nå før jeg skulle legge meg. Syntes selv jeg ser en svaak strek. Men føler jeg må ha noens andre synspunkt 😅 Anonymkode: d10e6...6d7 Her er dagens, tatt med morgenurin Anonymkode: d10e6...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola21 Skrevet 21. juni 2016 #344 Del Skrevet 21. juni 2016 56 minutter siden, Charliih skrev: Hva synest dere om disse?? Syntes den ser positiv ut jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charliih Skrevet 21. juni 2016 #345 Del Skrevet 21. juni 2016 3 minutter siden, Lola21 skrev: Syntes den ser positiv ut jeg 😊 Har demontert en clear blue test men denne er tatt bilde av etter 30 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #346 Del Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, Charliih skrev: Har demontert en clear blue test men denne er tatt bilde av etter 30 min.. Hmm.. vet det er endel som får skyggestrek med clearblue plus, ta en ny test imorgen du 😊 Anonymkode: d10e6...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charliih Skrevet 21. juni 2016 #347 Del Skrevet 21. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. vet det er endel som får skyggestrek med clearblue plus, ta en ny test imorgen du 😊 Anonymkode: d10e6...6d7 Skal ta en ny imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 21. juni 2016 #348 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er dagens, tatt med morgenurin Anonymkode: d10e6...6d7 Jeg ser strek👍🏻 Riktignok veeeldig svak, men det her var kanskje en tidlig test? Endret 21. juni 2016 av emhanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 21. juni 2016 #349 Del Skrevet 21. juni 2016 7 timer siden, TrineTrampoline skrev: Gratulerer! 😁😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #350 Del Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, emhanse skrev: Jeg ser strek👍🏻 Riktignok veeeldig svak, men det her var kanskje en tidlig test? Er 13 dpo, men har blitt litt sterkere en streken fra igårkveld. Bildet ble tatt 3 min etterpå, ser streken lettere nå som den har tørket litt.. tenkte å teste igjen før jeg legger meg, tror ikke helt på at jeg ser en strek, er for godt til å være sant 🙈😅 Anonymkode: d10e6...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #351 Del Skrevet 21. juni 2016 9 timer siden, Charliih skrev: Hva synest dere om disse?? Er ikke dette en digital test? Da har du jo i så fall svar om den er positiv eller ikke. De digitale testene med ukeindikator vil alltid ha en strek der teststreken er så de skal inke demonteres for da leser man dem av feil. Kanskje gjelder det samme for den digitale uten ukeindikator også? Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 21. juni 2016 #352 Del Skrevet 21. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette en digital test? Da har du jo i så fall svar om den er positiv eller ikke. De digitale testene med ukeindikator vil alltid ha en strek der teststreken er så de skal inke demonteres for da leser man dem av feil. Kanskje gjelder det samme for den digitale uten ukeindikator også? Anonymkode: 560d7...7e9 Dette er ikke en digital test. Det er vel en clearblue plus som gir plusstegn ved positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charliih Skrevet 21. juni 2016 #353 Del Skrevet 21. juni 2016 31 minutter siden, emhanse skrev: Dette er ikke en digital test. Det er vel en clearblue plus som gir plusstegn ved positiv. Tok ny test nettopp.. Negativ :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. juni 2016 #354 Del Skrevet 21. juni 2016 23 minutter siden, Charliih skrev: Tok ny test nettopp.. Negativ :-( Derfor skal man teste på morgenurin. Ta en test i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma31 Skrevet 22. juni 2016 #355 Del Skrevet 22. juni 2016 Hei. Jeg som la ut om man få positiv test 7/8 DPO. Er 9 DPO i dag og tok CB digital. Der er ikke noe tvil? Tror fortsatt ikke på det før jeg kommer over ikm.....! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maid Skrevet 22. juni 2016 #356 Del Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, Mamma31 skrev: Hei. Jeg som la ut om man få positiv test 7/8 DPO. Er 9 DPO i dag og tok CB digital. Der er ikke noe tvil? Tror fortsatt ikke på det før jeg kommer over ikm.....! Du er selvsagt gravid !❤️❤️ Hurraaaaa❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma31 Skrevet 22. juni 2016 #357 Del Skrevet 22. juni 2016 14 timer siden, maid skrev: Du er selvsagt gravid !❤️❤️ Hurraaaaa❤️❤️ Kan fortsatt ikke tro det...vil den være sikker på 9dpo? Kan jo hende den viser noe annet på ikm? Er så redd det skal være feil....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maid Skrevet 22. juni 2016 #358 Del Skrevet 22. juni 2016 39 minutter siden, Mamma31 skrev: Kan fortsatt ikke tro det...vil den være sikker på 9dpo? Kan jo hende den viser noe annet på ikm? Er så redd det skal være feil....! Er ikke unormalt å få positiv test. Egget kan faste seg etter 5-6 dager. Det gir det 3-4 dager til å produsere nok hormon til å kunne fanges opp på test. Helt reelt. Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #359 Del Skrevet 23. juni 2016 14 timer siden, Mamma31 skrev: Kan fortsatt ikke tro det...vil den være sikker på 9dpo? Kan jo hende den viser noe annet på ikm? Er så redd det skal være feil....! Feil er den uansett ikke, men det er en risiko for at det kan være en kjemisk graviditet og at egget slipper igjen. Ved tidlig testing vil man lett fange opp de kjemiske desverre. Men per i dag er du gravid og sansyligheten er uansett på din side. Større sjangs for at det går bra enn at det ikke gjør det!!! Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #360 Del Skrevet 26. juni 2016 Hei, jeg og samboer har en på 6 mnd og jeg har hormonspiral, vil IKKE ha flere barn på dette tidspunktet. Fikk ikke opp strek nr 2 på kamera (puh) men kan noen fortelle meg hvordan en skyggestrek ser ut? Skal innom legekontoret i løpet av uka og ta en ny test Anonymkode: 982c9...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå