Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså baby-positiv, ikke Ivitrelle, den har du jo testet ut. Grattis!

Anonymkode: 06b5d...657

Nei, det er kanskje ikke noe å lure på :) Fikk også en ultrasvak positiv billigtest i dag (måtte legge godviljen til), samtidig som CB ble så tydelig. Så tenkte kanskje at jeg har blitt lurt av billigtestene og at Ovitrellen sitter i enda. Har aldri fått positive tester før, så det er litt vanskelig å forstå at den kan være "ekte" positiv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva tror dere? TR er to dager på overtid. Tatt på morgenurin.

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: e28c5...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt bedre bilde og testen ligger rett vei😂 *trøtt*

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Synes jeg ser rosaskjær. Positiv! :)

Jeg og!!! Men holder tilbake gledeshylet likevel, får kjøpe meg en digital slik at jeg er sikker 😊😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og!!! Men holder tilbake gledeshylet likevel, får kjøpe meg en digital slik at jeg er sikker 😊😍

Den er positiv. Mulig den burde vært litt sterkere hvis du er to dager over tiden, men sånt er jo uhyre individuelt også da. Det er hvertfall helt klart en positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Sisti skrev:

Den er positiv. Mulig den burde vært litt sterkere hvis du er to dager over tiden, men sånt er jo uhyre individuelt også da. Det er hvertfall helt klart en positiv test. 

Takk for svar!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig har du har eggløsning litt senere enn antatt, og derfor er den ikke helt klar. Men den er positiv, uten tvil! Jeg tok ovitrelle i går, og er spent på resultatet om 10-14 dager. Gratulerer med spire❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morges, etter litt over 4 minutter så det blendahvitt ut men jeg studerte ikke nøye da jeg er mest forberedt på å en gang få se en klar strek. Var på do nå og kastet et blikk på testen, og syns jeg så noe - hva tenker dere? Falske forhåpninger? :)

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TrineTrampoline skrev:

Tok en test i morges, etter litt over 4 minutter så det blendahvitt ut men jeg studerte ikke nøye da jeg er mest forberedt på å en gang få se en klar strek. Var på do nå og kastet et blikk på testen, og syns jeg så noe - hva tenker dere? Falske forhåpninger? :)

image.jpeg

Jeg ser en strek! Men du må ta en ny i morgen siden den kom etter tidsfristen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, emhanse skrev:

Jeg ser en strek! Men du må ta en ny i morgen siden den kom etter tidsfristen:-)

I will do! :D Er det bortkastet å teste ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TrineTrampoline skrev:

I will do! :D Er det bortkastet å teste ikveld?

Hvor mange DPO er du? Jeg tok på ettermiddagen og fikk en lik strek, men da må du ha holdt deg så mange timer som mulig så urinen er mest mulig konsentrert. Vær bare obs på at hvis det her er tidlig så KAN du få negativt i ettermiddag. 

MEN, har du tester så kjør på! 😁👍🏻 er den negativ i ettermiddag så tar du bare en ny i morra tidlig😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, emhanse skrev:

Hvor mange DPO er du? Jeg tok på ettermiddagen og fikk en lik strek, men da må du ha holdt deg så mange timer som mulig så urinen er mest mulig konsentrert. Vær bare obs på at hvis det her er tidlig så KAN du få negativt i ettermiddag. 

MEN, har du tester så kjør på! 😁👍🏻 er den negativ i ettermiddag så tar du bare en ny i morra tidlig😁😁

Jeg syns jeg har et dobehov fryktelig ofte om dagene så jeg tviler på at jeg klarer å knipe sammen i noen timer for å samle opp urin xD, meeeen så elsker jeg å teste så jeg kjører sikkert på - har en del tester liggende ;-) Spennende, selv om jeg ikke tør juble enda :) Jeg fikk dog en intens metallsmak i munnen for to dager siden og ante at noe er på gang ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, TrineTrampoline skrev:

Jeg syns jeg har et dobehov fryktelig ofte om dagene så jeg tviler på at jeg klarer å knipe sammen i noen timer for å samle opp urin xD, meeeen så elsker jeg å teste så jeg kjører sikkert på - har en del tester liggende ;-) Spennende, selv om jeg ikke tør juble enda :) Jeg fikk dog en intens metallsmak i munnen for to dager siden og ante at noe er på gang ;) 

Og er bare ca 10DPO ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TrineTrampoline skrev:

Høres jo veldig ut som en liten spire da😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, blomkvisten skrev:

Er denne eggløsningstesten positiv? :-)

image.jpeg

Den er knallpositiv👍🏻 Kjør på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...