flinn Skrevet 14. juni 2016 #301 Del Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså baby-positiv, ikke Ivitrelle, den har du jo testet ut. Grattis! Anonymkode: 06b5d...657 Nei, det er kanskje ikke noe å lure på Fikk også en ultrasvak positiv billigtest i dag (måtte legge godviljen til), samtidig som CB ble så tydelig. Så tenkte kanskje at jeg har blitt lurt av billigtestene og at Ovitrellen sitter i enda. Har aldri fått positive tester før, så det er litt vanskelig å forstå at den kan være "ekte" positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. juni 2016 #302 Del Skrevet 14. juni 2016 Den er nok ekte positiv ja. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinn Skrevet 14. juni 2016 #303 Del Skrevet 14. juni 2016 18 minutter siden, A4-livet skrev: Den er nok ekte positiv ja. Gratulerer Åh, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #304 Del Skrevet 18. juni 2016 Hva tror dere? TR er to dager på overtid. Tatt på morgenurin. Anonymkode: e28c5...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 18. juni 2016 #305 Del Skrevet 18. juni 2016 Synes jeg ser rosaskjær. Positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #306 Del Skrevet 18. juni 2016 Litt bedre bilde og testen ligger rett vei😂 *trøtt* Anonymkode: e28c5...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #307 Del Skrevet 18. juni 2016 12 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Synes jeg ser rosaskjær. Positiv! Jeg og!!! Men holder tilbake gledeshylet likevel, får kjøpe meg en digital slik at jeg er sikker 😊😍 Anonymkode: e28c5...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. juni 2016 #308 Del Skrevet 18. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og!!! Men holder tilbake gledeshylet likevel, får kjøpe meg en digital slik at jeg er sikker 😊😍 Anonymkode: e28c5...ef8 Den er positiv. Mulig den burde vært litt sterkere hvis du er to dager over tiden, men sånt er jo uhyre individuelt også da. Det er hvertfall helt klart en positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #309 Del Skrevet 18. juni 2016 2 timer siden, Sisti skrev: Den er positiv. Mulig den burde vært litt sterkere hvis du er to dager over tiden, men sånt er jo uhyre individuelt også da. Det er hvertfall helt klart en positiv test. Takk for svar!😊 Anonymkode: e28c5...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maid Skrevet 18. juni 2016 #310 Del Skrevet 18. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og!!! Men holder tilbake gledeshylet likevel, får kjøpe meg en digital slik at jeg er sikker 😊😍 Anonymkode: e28c5...ef8 Mest sannsynlig har du har eggløsning litt senere enn antatt, og derfor er den ikke helt klar. Men den er positiv, uten tvil! Jeg tok ovitrelle i går, og er spent på resultatet om 10-14 dager. Gratulerer med spire❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. juni 2016 #311 Del Skrevet 18. juni 2016 Den ser absolutt positiv ut Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrineTrampoline Skrevet 19. juni 2016 #312 Del Skrevet 19. juni 2016 Tok en test i morges, etter litt over 4 minutter så det blendahvitt ut men jeg studerte ikke nøye da jeg er mest forberedt på å en gang få se en klar strek. Var på do nå og kastet et blikk på testen, og syns jeg så noe - hva tenker dere? Falske forhåpninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 19. juni 2016 #313 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, TrineTrampoline skrev: Tok en test i morges, etter litt over 4 minutter så det blendahvitt ut men jeg studerte ikke nøye da jeg er mest forberedt på å en gang få se en klar strek. Var på do nå og kastet et blikk på testen, og syns jeg så noe - hva tenker dere? Falske forhåpninger? Jeg ser en strek! Men du må ta en ny i morgen siden den kom etter tidsfristen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrineTrampoline Skrevet 19. juni 2016 #314 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, emhanse skrev: Jeg ser en strek! Men du må ta en ny i morgen siden den kom etter tidsfristen:-) I will do! :D Er det bortkastet å teste ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 19. juni 2016 #315 Del Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, TrineTrampoline skrev: I will do! :D Er det bortkastet å teste ikveld? Hvor mange DPO er du? Jeg tok på ettermiddagen og fikk en lik strek, men da må du ha holdt deg så mange timer som mulig så urinen er mest mulig konsentrert. Vær bare obs på at hvis det her er tidlig så KAN du få negativt i ettermiddag. MEN, har du tester så kjør på! 😁👍🏻 er den negativ i ettermiddag så tar du bare en ny i morra tidlig😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrineTrampoline Skrevet 19. juni 2016 #316 Del Skrevet 19. juni 2016 6 minutter siden, emhanse skrev: Hvor mange DPO er du? Jeg tok på ettermiddagen og fikk en lik strek, men da må du ha holdt deg så mange timer som mulig så urinen er mest mulig konsentrert. Vær bare obs på at hvis det her er tidlig så KAN du få negativt i ettermiddag. MEN, har du tester så kjør på! 😁👍🏻 er den negativ i ettermiddag så tar du bare en ny i morra tidlig😁😁 Jeg syns jeg har et dobehov fryktelig ofte om dagene så jeg tviler på at jeg klarer å knipe sammen i noen timer for å samle opp urin xD, meeeen så elsker jeg å teste så jeg kjører sikkert på - har en del tester liggende ;-) Spennende, selv om jeg ikke tør juble enda Jeg fikk dog en intens metallsmak i munnen for to dager siden og ante at noe er på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrineTrampoline Skrevet 19. juni 2016 #317 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, TrineTrampoline skrev: Jeg syns jeg har et dobehov fryktelig ofte om dagene så jeg tviler på at jeg klarer å knipe sammen i noen timer for å samle opp urin xD, meeeen så elsker jeg å teste så jeg kjører sikkert på - har en del tester liggende ;-) Spennende, selv om jeg ikke tør juble enda Jeg fikk dog en intens metallsmak i munnen for to dager siden og ante at noe er på gang Og er bare ca 10DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 19. juni 2016 #318 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, TrineTrampoline skrev: Jeg syns jeg har et dobehov fryktelig ofte om dagene så jeg tviler på at jeg klarer å knipe sammen i noen timer for å samle opp urin xD, meeeen så elsker jeg å teste så jeg kjører sikkert på - har en del tester liggende ;-) Spennende, selv om jeg ikke tør juble enda Jeg fikk dog en intens metallsmak i munnen for to dager siden og ante at noe er på gang Høres jo veldig ut som en liten spire da😁👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomkvisten Skrevet 19. juni 2016 #319 Del Skrevet 19. juni 2016 Er denne eggløsningstesten positiv? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 19. juni 2016 #320 Del Skrevet 19. juni 2016 20 minutter siden, blomkvisten skrev: Er denne eggløsningstesten positiv? :-) Den er knallpositiv👍🏻 Kjør på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå