AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3221 Del Skrevet 12. september 2017 Hei! La ut en test for en stund tilbake siden som var svak strek på. Dette var da ett par dager før ikm. Fikk ettervert det jeg annså som mensen, men som kun varte i 3 dager. Tenkte da ikke noe mer på det og tok ikke flere tester. Er nå en uke siden jeg hadde denne antatte mensen. Og har de siste dagene har litt blodig slim engang for dag ca. Har sinnsyk synlig blodårer på puppene og er øm når jeg tykker under navlen. Begynner å stille litt spørsmålstegn her, aldri opplevd dette før. Har ikke turt å tatt en ny test enda, hva tenker dere? Redd for att det kanskje kan ha vert en graviditet som er i ferd med å avsluttes? Vet dette ikkje er noe tydig av test, men er ganske fersk her inne å lurer på om noen hygglige sjeler der ute vil dele sine tanker om dette med meg? :-) Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3222 Del Skrevet 12. september 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! La ut en test for en stund tilbake siden som var svak strek på. Dette var da ett par dager før ikm. Fikk ettervert det jeg annså som mensen, men som kun varte i 3 dager. Tenkte da ikke noe mer på det og tok ikke flere tester. Er nå en uke siden jeg hadde denne antatte mensen. Og har de siste dagene har litt blodig slim engang for dag ca. Har sinnsyk synlig blodårer på puppene og er øm når jeg tykker under navlen. Begynner å stille litt spørsmålstegn her, aldri opplevd dette før. Har ikke turt å tatt en ny test enda, hva tenker dere? Redd for att det kanskje kan ha vert en graviditet som er i ferd med å avsluttes? Vet dette ikkje er noe tydig av test, men er ganske fersk her inne å lurer på om noen hygglige sjeler der ute vil dele sine tanker om dette med meg? :-) Anonymkode: 2ce9b...2f0 Tok meg til motet å tok først en test, og ble litt sjokka. Så tok en til. Hva i ? Er desse positive?? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. september 2017 #3223 Del Skrevet 12. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg til motet å tok først en test, og ble litt sjokka. Så tok en til. Hva i ? Er desse positive?? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Helt klart positive! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3224 Del Skrevet 12. september 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg til motet å tok først en test, og ble litt sjokka. Så tok en til. Hva i ? Er desse positive?? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Opplevde det samme som deg forrige svangerskap! Begynte å blø når jeg skulle ha mensen, men hadde fått positiv test før dette.. trodde det da var over, men viste seg å være en tvilling som ble abortert.. hos meg varte dette ca 5 dager, men må også si at jeg blødde mye under hele svangerskapet også 🌼 Gratulerer så mye! Anonymkode: 17ef4...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret22 Skrevet 12. september 2017 #3225 Del Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det samme som deg forrige svangerskap! Begynte å blø når jeg skulle ha mensen, men hadde fått positiv test før dette.. trodde det da var over, men viste seg å være en tvilling som ble abortert.. hos meg varte dette ca 5 dager, men må også si at jeg blødde mye under hele svangerskapet også 🌼 Gratulerer så mye! Anonymkode: 17ef4...eea Såpass! Helt i sjokk jeg nå, skjelver å greie! Takk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3226 Del Skrevet 12. september 2017 3 timer siden, Silfen skrev: Nei, ganske standard cb indent line. Men igjen: dpo om du har. 9-10 dpo, spiller det noen rolle hvilken dpo det er da, hvis det er indent? Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magespiren Skrevet 12. september 2017 #3227 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok meg til motet å tok først en test, og ble litt sjokka. Så tok en til. Hva i ? Er desse positive?? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Gratulere så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 13. september 2017 #3228 Del Skrevet 13. september 2017 Ønsker ikke å bli gravid, tvert imot. Usikker hvor jeg skal legge denne, men prøver her. Hva sier denne testen? Ser to streker men trodde de skulle være nærmere hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 13. september 2017 #3229 Del Skrevet 13. september 2017 13 minutter siden, pessimistisk skrev: Ønsker ikke å bli gravid, tvert imot. Usikker hvor jeg skal legge denne, men prøver her. Hva sier denne testen? Ser to streker men trodde de skulle være nærmere hverandre Det er ikke der du peker på du skal se, den andre streken skal være i det samme feltet som den første, om du skjønner hva jeg mener. Jeg ser imidlertid en antydning til noe der den skal være også, men antar det er en skyggestrek, og at du derfor ikke er gravid. Vet du hvor lenge siden det er du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 13. september 2017 #3230 Del Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, Blondepiken skrev: Det er ikke der du peker på du skal se, den andre streken skal være i det samme feltet som den første, om du skjønner hva jeg mener. Jeg ser imidlertid en antydning til noe der den skal være også, men antar det er en skyggestrek, og at du derfor ikke er gravid. Vet du hvor lenge siden det er du hadde eggløsning? Var det jeg trodde jeg også, men ble så stressa av den der jeg peker. Går egentlig på p-piller, men glemte en pille så er derfor jeg er veldig nervøs Her er enda et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2017 #3231 Del Skrevet 13. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: 9-10 dpo, spiller det noen rolle hvilken dpo det er da, hvis det er indent? Anonymkode: 36ff9...380 Ja, for er det veldig tidlig så kan de se ganske like ut. Noen driver jo og tester fra 6 dpo. Din ser ut som den standard linjen som ikke er ekte, og er du 10 dpo så tror jeg nok den er negativ. Men det er jo strengt tatt bare gjetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 13. september 2017 #3232 Del Skrevet 13. september 2017 15 minutter siden, pessimistisk skrev: Var det jeg trodde jeg også, men ble så stressa av den der jeg peker. Går egentlig på p-piller, men glemte en pille så er derfor jeg er veldig nervøs Her er enda et bilde Jeg ville ha tolket den som negativ, men kanskje tatt en test til om ca. En uke om du føler deg urolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 13. september 2017 #3233 Del Skrevet 13. september 2017 Ok, tusen takk for svar! Føler meg roligere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 13. september 2017 #3234 Del Skrevet 13. september 2017 Noe her på denne g testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2017 #3235 Del Skrevet 13. september 2017 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3236 Del Skrevet 13. september 2017 Uekte streker? Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. september 2017 #3237 Del Skrevet 13. september 2017 Ser ikke noe jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magespiren Skrevet 13. september 2017 #3238 Del Skrevet 13. september 2017 ser desverre ikke noe jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 14. september 2017 #3239 Del Skrevet 14. september 2017 Skyggestrek? Ennå noen dager til forventet mens. Kan nevne verkende bryst, stikking i sidene og ellers ufattelig dårlig form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3240 Del Skrevet 14. september 2017 Ser positiv ut :-)) Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå