AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3161 Del Skrevet 3. september 2017 Hva her skjedd her da? Et par dager til IKM. Testen er av typen som skal vise to rette streker, eller kun en strek om negativ, men jeg får en strek og en halvmåne. Kamera klarte ikke få til bedre oppløsning. Håper noen klarer å se hva jeg mener. Anonymkode: 9af86...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3162 Del Skrevet 3. september 2017 10miu. Noen som ser? Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3163 Del Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva her skjedd her da? Et par dager til IKM. Testen er av typen som skal vise to rette streker, eller kun en strek om negativ, men jeg får en strek og en halvmåne. Kamera klarte ikke få til bedre oppløsning. Håper noen klarer å se hva jeg mener. Anonymkode: 9af86...f12 Ser ut som den har fått for mye væske på seg, og blitt ugyldig. Prøv igjen, lykke til. Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luinne Skrevet 3. september 2017 #3164 Del Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 10miu. Noen som ser? Anonymkode: 36ff9...380 Negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3165 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg la ut bilde i går av testen som så ørlite grann positiv ut (den øverste på dette bildet), tok to nye tester i dag som også er lyse men nå føler jeg meg mer sikker på at de er positive ettersom alle tre har rosaskjær. Hva tror dere, er det noe tvil? Jeg har kjøpt clearblue også, men tenker å vente et par dager til ettersom jeg er 12 dpo nå og jeg tror det blir tydligere resultat om et par dager. Jeg er så utrolig spent! Anonymkode: 88d58...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 3. september 2017 #3166 Del Skrevet 3. september 2017 Ser veldig lovende ut dette:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 4. september 2017 #3167 Del Skrevet 4. september 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: 10miu. Noen som ser? Anonymkode: 36ff9...380 Jeg ser en ultrasvak strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 4. september 2017 #3168 Del Skrevet 4. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2017 #3169 Del Skrevet 4. september 2017 Sier det igjen: cb gir indentention line. Altså en svak strek som egentlig bare er konturen av en virkelig strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 4. september 2017 #3170 Del Skrevet 4. september 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Sier det igjen: cb gir indentention line. Altså en svak strek som egentlig bare er konturen av en virkelig strek. Ja, si det igjen og igjen. Da er vel streken grå? Denne er blå, selvom det ikke sees på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2017 #3171 Del Skrevet 4. september 2017 Nei, den er nødvendigvis ikke grå siden det blir spor av farge. Men hadde den testen vært positiv så ville du sett stor forskjell, med mindre du tester typ 7 dpo og det er 10mu hcg som man såvidt ser. Derfor er det strengt tatt bortkastet å legge ut slike tester uten å opplyse om dpo, da et svar vil kunne variere veldig mtp om man er 6, 12 eller 16 dpo. For eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 4. september 2017 #3172 Del Skrevet 4. september 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Nei, den er nødvendigvis ikke grå siden det blir spor av farge. Men hadde den testen vært positiv så ville du sett stor forskjell, med mindre du tester typ 7 dpo og det er 10mu hcg som man såvidt ser. Derfor er det strengt tatt bortkastet å legge ut slike tester uten å opplyse om dpo, da et svar vil kunne variere veldig mtp om man er 6, 12 eller 16 dpo. For eksempel. Hvis man ikke vet dpo? Man har uregelmessig syklus, så en egentlig bare prøver seg frem grunnet symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2017 #3173 Del Skrevet 4. september 2017 Da ville jeg kalt den testen negativ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 4. september 2017 #3174 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg ville bare styrt unna CB. Svakt positive CB kan like godt være rungende negative. Denne testen tok jeg f.eks to timer før jeg tok en blodprøve som viste at jeg på ingen måte var i nærheten av å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2017 #3175 Del Skrevet 4. september 2017 Helt enig med miore. CB har virkelig tapt seg mtp hvor sikre testene deres er. Så mange får falske streker i forhold til hvordan det var for noen år tilbake. Mye bedre å kjøpe en A1 for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 4. september 2017 #3176 Del Skrevet 4. september 2017 Hva med rfsu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 4. september 2017 #3177 Del Skrevet 4. september 2017 30 minutter siden, Viprøver skrev: Hva med rfsu? Jeg ser uheldigvis ingenting her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3178 Del Skrevet 4. september 2017 1 time siden, Viprøver skrev: Hva med rfsu? Ser ganske negativ ut. Anonymkode: 43abd...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3179 Del Skrevet 4. september 2017 1 time siden, Viprøver skrev: Hva med rfsu? Jeg mener det er en antydning til strek, men ville ikke tolket den som positiv :-) ta en ny om noen dager å se om den er blitt sterkere :-) Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. september 2017 #3180 Del Skrevet 5. september 2017 Rsfu gir også skygger tidlig. Bør tas så nær mens som mulig. Den over her er negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå