AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3101 Del Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, Forvirret22 skrev: Når det e såpass svak strek, hva skiller det fra å vær en skyggestrek som jeg ser mange skriver og svakt positiv? :-) Først og fremst at streken kom innen tidsfristen Det står vel at streken skal komme innen 3 minutter, og leses av innen 5 minutter på denne testen? Streker som kommer etter 5 minutter kan være skyggestreker og falskt positive. Når det er sagt, kan man få en slik svak strek etter tidsfristen når det er veldig tidlig også, jeg har opplevd det. Da bør streken begynne å komme innen 3 minutter i løpet av de nærmeste dagene. Anonymkode: cb02d...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3102 Del Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Først og fremst at streken kom innen tidsfristen Det står vel at streken skal komme innen 3 minutter, og leses av innen 5 minutter på denne testen? Streker som kommer etter 5 minutter kan være skyggestreker og falskt positive. Når det er sagt, kan man få en slik svak strek etter tidsfristen når det er veldig tidlig også, jeg har opplevd det. Da bør streken begynne å komme innen 3 minutter i løpet av de nærmeste dagene. Jeg må forresten si at jeg syns du hadde så koselig bakgrunn til testen din! Anonymkode: cb02d...a2e Anonymkode: cb02d...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3103 Del Skrevet 26. august 2017 Hæ?? Hva er dette her? En hvit strek? Jeg har aldri sett noen har fått hvit, bare lyserosa?? Testet for noen dager siden og da fikk jeg ikke strek, bare kontrollstrek. Kan noen svare fort?? Anonymkode: cf249...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3104 Del Skrevet 26. august 2017 ^ det er fem dager til mensen forresten. Sluttet på p-piller rett etter sist mens var. Anonymkode: cf249...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3105 Del Skrevet 26. august 2017 ^ Og nå er den hvite streken borte? Etter noen minutter.. Anonymkode: cf249...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3106 Del Skrevet 26. august 2017 Hvit strek? Skjønner ikke helt hva du mener med det? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3107 Del Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Hva er dette her? En hvit strek? Jeg har aldri sett noen har fått hvit, bare lyserosa?? Testet for noen dager siden og da fikk jeg ikke strek, bare kontrollstrek. Kan noen svare fort?? Anonymkode: cf249...b85 Hvilken hvit strek? Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3108 Del Skrevet 26. august 2017 Siste test i pakken.... Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3109 Del Skrevet 26. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hvit strek? Anonymkode: 22abf...aba Denne. Anonymkode: cf249...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3110 Del Skrevet 26. august 2017 Hvis det er den helt til venstre, mot oppsugingsdelen. Så er det nåk kun fordi den har tørket der? Vil ikke tro det har noe å si da det ikke er i området hvor teststreken skal vær? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3111 Del Skrevet 26. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne. Anonymkode: cf249...b85 Mener du skillet ved oppsugingsdelen??? Den blir sånn siden fargestoffet kommer sivende. Har ingenting å si for utfallet av testen. Den er negativ. Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3112 Del Skrevet 26. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du skillet ved oppsugingsdelen??? Den blir sånn siden fargestoffet kommer sivende. Har ingenting å si for utfallet av testen. Den er negativ. Anonymkode: 22abf...aba Ok! Takk. Har veldig god erfaring med denne testen og det har aldri skjedd før. Anonymkode: cf249...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3113 Del Skrevet 26. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok! Takk. Har veldig god erfaring med denne testen og det har aldri skjedd før. Anonymkode: cf249...b85 Det spiller ingen rolle for utfallet, så den stripen der spiller ingen rolle. Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3114 Del Skrevet 26. august 2017 7 timer siden, Forvirret22 skrev: Når det e såpass svak strek, hva skiller det fra å vær en skyggestrek som jeg ser mange skriver og svakt positiv? :-) Skyggestreker skal ikke være rosa, det er forskjellen ☺ Anonymkode: 1b268...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret22 Skrevet 26. august 2017 #3115 Del Skrevet 26. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyggestreker skal ikke være rosa, det er forskjellen ☺ Anonymkode: 1b268...741 Okei! Litt dårlig bilde, men syns det er vanskelig å tolke denne her! Noen meninger? Når jeg ser på den så ser den rosa ut, men stoler ikke på min egen virdering da viljen kan spille inn. Hehe :-) Tar en ny imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3116 Del Skrevet 26. august 2017 19 minutter siden, Forvirret22 skrev: Okei! Litt dårlig bilde, men syns det er vanskelig å tolke denne her! Noen meninger? Når jeg ser på den så ser den rosa ut, men stoler ikke på min egen virdering da viljen kan spille inn. Hehe :-) Tar en ny imorgen! Jeg synes det første bilde har en antydning til rosa, jeg har hatt en helt lik å den måtte jeg virkelig legge godviljen til, men d var rosa. Var positiv, tok bare noen dager før den ble tydelig. Anonymkode: 1b268...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret22 Skrevet 26. august 2017 #3117 Del Skrevet 26. august 2017 Så spennedne! Er vell berre å smøre seg med litt tolmodighet og teste på nytt om litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3118 Del Skrevet 28. august 2017 Hei! Tok en test på morgenurin som ble negativ. Bruker one step pregnancytest stav som har en følsomhet på 10. Tok en ny nå etter å holdt meg i 4 timer. På testen er det en syltynn strek, men jeg vet ikke om den er på rett plass eller om det er fargestoff som henger igjen. Hva tror dere? Anonymkode: f3f07...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 28. august 2017 #3119 Del Skrevet 28. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tok en test på morgenurin som ble negativ. Bruker one step pregnancytest stav som har en følsomhet på 10. Tok en ny nå etter å holdt meg i 4 timer. På testen er det en syltynn strek, men jeg vet ikke om den er på rett plass eller om det er fargestoff som henger igjen. Hva tror dere? Anonymkode: f3f07...3fb Den ser positiv ut for meg ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3120 Del Skrevet 28. august 2017 Har det noe å si for resultatet om det er en tynn strek? Jeg har aldri brukt denne typen før. Anonymkode: f3f07...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå