Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pleasantville - 7/10

En meget spesiell film, men allikevel underholdende og til tider både dramatisk og morsom. God underholdning.

Fa yeung nin wa/In the Mood for Love (2000) - 8/10

Den kinesiske versjonen av 'Brief Encounter' kan man kanskje si. Dramatisk og overraskende. En fin film.

Istid 2 - 7/10

Likte denne filmen mye bedre enn den første og jeg lo veldig godt av ekornet, som forøvrig er favoritten i begge filmene.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Herregud, jeg kan ikke engang huske det!

På tide å gå på kino. :ler:

Dessuten har jeg bestilt billetter til førpremiere på Shrek 3 for hele familien på søndag. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Music and Lyrics....kjøpte en Peppes filmmeny og fikk denne med på kjøpet. Søt film og den passet perfekt som lett underholdning for en jentekveld hjemme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Wicker Man....jeg syntes ikke den var spesielt bra, men de jeg så den med syntes den var ok. Cage sitt overdramatiske skuespill gjorde filmen elendig! Plottet var heller ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300 er min siste sette film, må si jeg egentlig ble litt lei midt i filmen, da syns jeg det var nok slossing! Helt ok film å ha med seg syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går så jeg Breaking and Entering og Candy. Sistnevnte synes jeg var utrolig bra, satt bare og håpte at den skulle vare litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Once upon a time in America. Så den i går, og føler at jeg gikk glipp av et par poeng - var kanskje litt trøtt for den filmen..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...