Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rush Hour 3.

Helt grei underholdning. Morsom og overdreven.

Alltid kjekt med 'bloopersene' på slutten av filmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den innerste sirkel. Langdryg men helt ok.

Gjest Francis Drake
Skrevet

husker jeg ikke helt feil så var den siste filmen jeg så en av Austin Powers filmene nr 3 tror jeg

Skrevet

Pleasantville - 7/10

En meget spesiell film, men allikevel underholdende og til tider både dramatisk og morsom. God underholdning.

Fa yeung nin wa/In the Mood for Love (2000) - 8/10

Den kinesiske versjonen av 'Brief Encounter' kan man kanskje si. Dramatisk og overraskende. En fin film.

Istid 2 - 7/10

Likte denne filmen mye bedre enn den første og jeg lo veldig godt av ekornet, som forøvrig er favoritten i begge filmene.

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest Elastica
Skrevet

Herregud, jeg kan ikke engang huske det!

På tide å gå på kino. :ler:

Dessuten har jeg bestilt billetter til førpremiere på Shrek 3 for hele familien på søndag. Det gleder jeg meg til.

Skrevet

Music and Lyrics....kjøpte en Peppes filmmeny og fikk denne med på kjøpet. Søt film og den passet perfekt som lett underholdning for en jentekveld hjemme :jepp:

Skrevet

The Wicker Man....jeg syntes ikke den var spesielt bra, men de jeg så den med syntes den var ok. Cage sitt overdramatiske skuespill gjorde filmen elendig! Plottet var heller ikke noe å skryte av.

Skrevet

Shrek 3......synes den var kjempeknall og fikk meg en god latter ved flere anledninger :skratte:

Skrevet

300 er min siste sette film, må si jeg egentlig ble litt lei midt i filmen, da syns jeg det var nok slossing! Helt ok film å ha med seg syns jeg.

Skrevet

De andres liv - tysk film om Stasis overvåkning i DDR på 70-tallet. Sterk og troverdig, og veldig trist. :tristbla:

Skrevet

I går så jeg Breaking and Entering og Candy. Sistnevnte synes jeg var utrolig bra, satt bare og håpte at den skulle vare litt lengre.

Skrevet

Once upon a time in America. Så den i går, og føler at jeg gikk glipp av et par poeng - var kanskje litt trøtt for den filmen..? :klø:

Skrevet

37 1/2

Helt grei søndagsfilm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...