Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

James Bond - The Living Daylights med tidenes beste (og lekreste) Bond: Timothy Dalton! :wow::sikle:

Meen det er godt mulig han får konkurranse av den aller nyeste karen :rødme:

Gjest Faith
Skrevet (endret)

Sunshine for tre dager siden, 300 i forgårs og The Break-Up i går.

Film er en kjær hobby, kan man si. ;)

Endret av Faith
Gjest Tang Lung
Skrevet

Dalton er så til de grader undervurdert , morsomt når folk sier at en hardbarka Bond er noe nytt som kom med Craig *litt oppgitt*

Et hån mot Bondfansen at han bare lagde 2 :(

Skrevet

Så "Mens du sov" her om dagen, og den var fantastisk nydelig. Tårene rant, og jeg var veldig glad for å være alene... Terningkast: 6

I går så hele familien "John Tucker must die", og den var bra. Men High School-settingen føles litt for ungt, så denne kommer ikke til å seile inn som en av mine favoritter. Terningkast: sterk 4-er

Skrevet

Jeg så "Babel" igår kveld. Utrolig sterk film. Jeg gråt lenge etter den var ferdig!

Skrevet

Sist sette film er "Gå og lev". Utrolig sterk film som anbefales, spesielt for de som er litt mer enn gjennomsnittlig interessert i kultur, religion og flyktningproblematikk.

Gjest _Leela_
Skrevet

Scoop, likte den, morsom, kjæresten var kanskje litt mer skeptisk, men tror han var fornøyd han også.

Skrevet

"Karol - the man who became Pope". En fantastisk og sterk beretning om avdøde pave Johannes Pauls liv før han ble pave. Anbefales!

Skrevet

Fritt Vilt. Ok film, men ikke særlig sterk.

Skrevet (endret)

Summertime (1955) - 9/10

Historien om en amerikansk kvinne som for første gang besøker Venezia. Der møter hun også for første gang kjærligheten. Nydelig film med Katharine Hepburn. Trist, men herlig slutt. En ny favoritt! :hjerte:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest dixie i.i
Skrevet

Den siste Prates filmen, "At worlds end", så sinnsykt utrolig dårlig og langtekkerlig. ANBEFALES ikke

Gjest Marie81
Skrevet

"Kunsten å tenke negativt". Noe tynn, men har sine øyeblikk :ler:

Skrevet (endret)

I helga har jeg sett:

* Pirates of the Caribbean: At World's End

* Ils (Them)

* The Hills Have Eyes II (En skuffelse i forhold til nr 1)

Endret av murray
Skrevet

Så "Pirates of the Caribbean - At World's End" på tirsdag. "Jindabyne" på lørdag og "Catch & Release" i går. Helt greie filmer alle tre, men gidder nok ikke se dem igjen.

:)

Skrevet

Stephan Kings "The Mangler". Filmen om en klespresse som går amok og dreper masse mennesker. Elendig film! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...