Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grease 2.

Kan ikke konkurrere med 1-ern, meen den mannlige hovedrolleinnehaveren var jo verdt å kikke på :hjerter:

Endret av Elbereth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

Jeg så denne filmen i helgen, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale den. Vanligvis foretrekker jeg ikke romantiske filmer, men denne var rett og slett nydelig.

The Notebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tang Lung

Rain Man er jo ufrivillig morsomt....LOL !

"It's 5 mins to Peoples Court , 5 mins !"

Denne MÅ de utgi på 2-disc DVD , må være masser av out-takes hvor de ikke klarer og holde maska & regelrett flirer seg i hjel.....LOL !!!!!!!!

Endret av Tang Lung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett ganske mange filmer, har bare ikke orka å skrive de ned. Men så disse i går;

Monster's Ball - 7/10

Schindlers liste - 10/10

Ikke første gangen jeg ser denne filmen, men gir meg like stort inntrykk nå som før. Helt fantastisk. Alle burde se denne filmen. Vond og virkelighetsnær. Spesielt når man har hatt familiemedlemmer som har sitti i konsentrasjonsleire selv. I tillegg har jeg vært på besøk i en, noe som rett og slett var grusomt. Må innrømme at jeg gråt som en sil på slutten. :sjenert: Med dvd'en følger en dokumentar om de som sto på Schindlers liste. En sterk historie som bare gjør filmen enda mer virkningsfull.

Monster - 7//10

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Goodfellas 9/10

Utrolig bra film som gir et mye mer upolert blikk på mafiaen enn andre mafiafilmer (som for eksempel Gudfaren). Fantastiske skuespillerprestasjoner også. Ikke første gang jeg har sett, men den sees med jevne mellomrom og anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Fritt vilt" her om dagen. Ble egentlig skuffa, for filmen var nokså forutsigbar og kjedelig.

Så "Tolken" i går kveld. Veldig bra film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Harsh Times med Christian Bale, Freddy Rodriguez og Eva Longoria.

Dette er en interessant film med gnistrende spill av Bale(som alltid).

En mørk og til tider ubehaglig film som hele tiden beveger seg fra vondt til verre.

Til tross for at både historie og regi ikke er fullkomment er dette absolutt en film det er verdt å få med seg.

Trailer: Harsh Times

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka:

* Zodiac

* The Descent

* Revolver

* Hotel Rwanda

* Hannibal Rising

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...