Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Batman. 
Noen trege partier, men alt i alt en veldig bra film 👌🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Spencer. Helt klart en film for spesielt interesserte, men Stewart gjorde en formidabel jobb. Jeg lukter Oscar lang vei...

7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Back to the Future på nytt igjen 😍

Anonymkode: a567e...0e3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paw patrol the movie. Meget irritert over hvor mye skumlere den var sammenlignet med episodene, fireåringen var helt stiv av skrekk flere ganger og dette er en film som er tillatt for alle? Han hadde gleda seg så mye, men det ble en annen fredagskveld enn han og vi hadde sett for oss. 

Jaja.. jeg har lært da. Neste gang skal jeg se den selv først så jeg vet om det er vits. 

Anonymkode: f2bd5...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Wedding Singer - er og blir en av de få filmene med Adam Sandler jeg klarer å se, ikke rart siden Carrie Fisher var med på å skrive kvinnerollen god her. (Hun var kjent som en av de beste "script doctorene" i Hollywood, altså en som kunne ta et manus og gjøre det bedre)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Paw patrol the movie. Meget irritert over hvor mye skumlere den var sammenlignet med episodene, fireåringen var helt stiv av skrekk flere ganger og dette er en film som er tillatt for alle? Han hadde gleda seg så mye, men det ble en annen fredagskveld enn han og vi hadde sett for oss. 

Jaja.. jeg har lært da. Neste gang skal jeg se den selv først så jeg vet om det er vits. 

Anonymkode: f2bd5...b49

barn reagerer forskjellig , mine er 3 og 1 og storkosa seg

Anonymkode: a8588...52a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Regression (film) - Wikipedia

Var den bra ? 😄 jeg liker alle typer filmer egentlig men ikke sciencefiction filmer og vampyr (twilight ect ) filmer og ikke Harry Potter 😅 men ellers liker jeg det meste så kanskje unødvendig spørsmål , men fra 1-6 hvor 6 er best? 

Anonymkode: aaa3a...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var den bra ? 😄 jeg liker alle typer filmer egentlig men ikke sciencefiction filmer og vampyr (twilight ect ) filmer og ikke Harry Potter 😅 men ellers liker jeg det meste så kanskje unødvendig spørsmål , men fra 1-6 hvor 6 er best? 

Jeg syns den var bra, gir den 4 av 6. Det er en psykologisk thriller som er basert på sanne hendelser. :)

Men filmen er ikke for sarte sjeler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knives Out på dansk tv, med undertittelen "Var det mord?" (Tv2 Danmark er ganske snille, for selv om det er en reklamekanal, sender de filmer uten reklameavbrudd. Anbefaler å se filmer der om du fremdeles har boks. Sannsynligvis har jeg kanalen pga Oscar-sendingene som de også sender)

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Jeg syns den var bra, gir den 4 av 6. Det er en psykologisk thriller som er basert på sanne hendelser. :)

Men filmen er ikke for sarte sjeler. 

Høres bra ut. Jeg er blant de som helst vil se filmer som sarte sjeler ikke tåler så faller sikkert i smak 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (38 minutter siden):

Knives Out på dansk tv, med undertittelen "Var det mord?" (Tv2 Danmark er ganske snille, for selv om det er en reklamekanal, sender de filmer uten reklameavbrudd. Anbefaler å se filmer der om du fremdeles har boks. Sannsynligvis har jeg kanalen pga Oscar-sendingene som de også sender)

Likte den filmen! 

Anonymkode: 9ed68...bf3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brightburn

Denne fimen stiller spørsmålet, hva hvis Superman var ond? Jeg likte filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpeg.643d027e6406a9f38ea58d7eed71b3d2.jpeg

Den var så bra og etter jeg så den klarer jeg ikke slutte å tenke på den.:nigo: Jeg har sangene på hjernen! :nori:🧠🎶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...