Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

A Beautiful Day in the Neighborhood - koselig film om en god mann og han som skrev om ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elena Rysk långfilm från 2011

Elena och Vladimir är ett äldre par från olika bakgrunder. Han är en rik och en kylig person, vars liv varit inriktat på att tjäna mycket pengar. Hon kommer från enklare miljöer och är blygsam och foglig. Elenas arbetslöse son ber ständigt sin mor om pengar. Vladimirs dotter är en slarvig ung kvinna som har en distanserad relation till sin far. När Vladimir blir sjuk ställs alla familjerelationer och all moral på sin spets. Regi: Andrej Zvjagintsev. I rollerna: Nadezjda Markina, Andrej Smirnov, Jelena Ljadova, Aleksej Rozin m.fl. Fra: https://www.svtplay.se/video/5998035/elena 

-0200 natt som var.

Langsom, -annerledes, -men bra. IMO.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2020 den 18.06, Emet skrev:

Sett Hereditary? 

Yes, synes også den var veldig bra!

Er så mange like filmer nå om dagen synes jeg, så litt forfriskende med litt annerledes filmer som ikke tar helt av ved å være superspesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Mary - queen of Scotland". Ikke noe å skryte av. Jeg bruker like lang tid på å finne en god film, som det tar å se filmen. Netflix er elendig, Viaplay er elendig, HBO er elendig, Tv2sumo er elendig, og Amazon Prime er elendig. Gahhh!

Anonymkode: 56b57...550

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Extraction med Chris Hemsworth. Ganske rå og brutal actionfilm, likte den veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Parasite. Sær og spesiell. Koreansk humor. Minte meg faktisk litt om Lars Von Trier. 

Anonymkode: b065d...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.5.2020 den 18.08, AnonymBruker skrev:

"Mary - queen of Scotland". Ikke noe å skryte av. Jeg bruker like lang tid på å finne en god film, som det tar å se filmen. Netflix er elendig, Viaplay er elendig, HBO er elendig, Tv2sumo er elendig, og Amazon Prime er elendig. Gahhh!

Anonymkode: 56b57...550

Hvorfor synes du det er elendig? Hva slags filmer liker du? Bruker like lang tid som deg på å finne en film, men finnes alltids en bra film å se (nesten da.).

Anonymkode: b065d...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske byggeklosser, ny versjon - hvorfor skal det i alle dager være så mye banning i sånne filmer? Det var et par steder det var forståelig, men andre steder var det bare forstyrrende. Jeg synes ikke å huske så mye banning i den originale versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...