Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så Dangerous lies på Netflix . En merkelig film, veldig ulogisk, kunne vært et greit plott, men når du sitter store deler av filmen og tenker; herregud så rart hvorfor ringer de ikke til politiet? Nei, ikke mer enn tidsfordriv for min del.

Begynte også på serien Hollywood. Har sett 3 episoder og gir meg der. Får ikke helt taket på den. Hva er temaet? Sex mellom menn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.4.2020 den 23.37, Bunuel skrev:

Amistad

Den så jeg for noen år siden, og den sitter i enda! Utrolig god film spør du meg! :)

Skrevet

En bølge av følelser som går gjennom kroppen i over to timer.

Gjest Gretagarbo
Skrevet

Ser House of Wax nå. Det var en av mine favoritt-filmer som 12-15 åring, og jeg var overbevist om at den hadde et ufortjent dårlig rykte pga Paris Hilton. Blir spennende å se om den holder stand.

Skrevet

Moonraker med James Bond. Ikke en av de beste, men helt grei tidtrøyte. 

Gjest Alkoholist
Skrevet

Miss Undercover 2 som gikk på tv i kveld. 

AnonymBruker
Skrevet

Parasite

Anonymkode: 3e26e...ec5

Skrevet
På 19.1.2006 den 0.26, Anglofil skrev:

The Norman Conquests: Table Manners/Living Together/Round and Round the Garden

En fiffig komedietriologi som forteller én historie på tre forskjellige vis gjennom tre filmer. En annerledes opplevelse. 7/10

I dine sko

Hadde lest boka, så ble litt skuffa over enkelte elementer som manglet i filmen som var ganske viktige, synes nå jeg. Men overraskende god underholdning og koste meg alene på kino! 7/10

Priest of Love

En god film om hvordan D.H.Lawrence og hans kone Frieda må dra fra England til USA og Mexico pga brenning og forbud mot boka "The Rainbow", i tillegg til forfølgelse pga konas tyske bakgrunn. Tilbake i England får Lawrence turberkulose, og han drar til Italia hvor han skriver "Lady Chatterley's Lover". En fascinerende film, hvor jeg ble postivt overrasket over Penelope Keith i rollen som den døve Dorothy Brett, og faktisk den karakteren i filmen som fikk mest oppmerksomhet hos meg, selvom filmen handler veldig lite om Brett. I tillegg finner vi også Ava Gardner i rollen som Mabel Dodge Luhan. Jeg likte filmen veldig godt, jeg gir den 8/10.

Mvh Yvonne :heiajente:

På kino "Joker "

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og lider meg gjennom Call Me By Your Name.  Fy faen i satan for en usedvanlig kjedelig film. Jeg skjønner ikke noe :bond:

Skrevet

Så "Atomic Blond" som jeg har unngått veldig lenge pga. av tittel... Det var faktisk ikke så gÆli! Helt OK "spion-ish"- action-thrillery film :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
På 7.5.2020 den 23.41, bundaberg skrev:

A1AD93EE-E8E1-4B2C-A631-F37BC520580B.jpeg

Jag gillar luksus !

Skrevet

Isn’t it romantic?

The last summer

Skrevet

Jeg så den norske filmen Swingers. Totalt katastrofe. Ikke det fnugg morsom. Bortkasta penger på Altibox! 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, FrankDrebin skrev:

Doctor Sleep

Denne har jeg på blu-ray. Gleder meg til å se den. Håper den var bra?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, DeLorean skrev:

Denne har jeg på blu-ray. Gleder meg til å se den. Håper den var bra?

Jeg likte den godt. :) Danker selvsagt ikke ut The Shining, men det skal da også godt gjøres. 

AnonymBruker
Skrevet

Death proof av Tarantino

Anonymkode: f5460...e73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...