Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

The Dark Tower - Benyttet anledningen siden den gikk på Viasat 4 i kveld. I morgen kommer Arrival, den skal bli kjekt å se igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snømannen - i tillegg til at det var en dårlig film, var geografien helt borti natten. Alle med en minimumskunnskap om Norges geografi vet at når man skal fra Oslo til Rjukan, så kjører man ikke via Atlanterhavsveien, det er en omvei på over et døgn! 

Snømannen-tull.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På 6.4.2020 den 1.27, sofie777 skrev:

Snømannen - i tillegg til at det var en dårlig film, var geografien helt borti natten. Alle med en minimumskunnskap om Norges geografi vet at når man skal fra Oslo til Rjukan, så kjører man ikke via Atlanterhavsveien, det er en omvei på over et døgn! 

Snømannen-tull.png

Eller at Telemark er en liten kjøretur fra Oslo? Det var en elendig film, men komisk med all kjøringen på forskjellige veier.

Anonymkode: b7684...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at Telemark er en liten kjøretur fra Oslo? Det var en elendig film, men komisk med all kjøringen på forskjellige veier.

Anonymkode: b7684...f8b

Rjukan ligger i tidligere Telemark, ja, som vist på kartet! Men hysterisk med all den kjøringen, ja. Hadde jeg vært mer lokalkjent på Østlandet (selv om jeg bor her), så hadde jeg nok sett mer tullete ting. Nå kan jeg bare se det som er feil i geografien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, sofie777 skrev:

Baby Driver på Tv3 akkurat nå

Den filmen er bare helt sjef. Og musikken da! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Old Man & the Gun. Hyggelig film, bra skuespill. Ikke noe ekstraordinært, men en fin og trivelig opplevelse. Visstnok Robert Redfords siste film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudens far 2. Enkel underholdning.

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...