sofie777 Skrevet 25. oktober 2015 #7961 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kingsman. The Secret Service. Artig film med masse referanser til andre filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 25. oktober 2015 #7962 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Siste halvdelen av The Hangover. Endret 25. oktober 2015 av K.B.E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 25. oktober 2015 #7963 Del Skrevet 25. oktober 2015 Warm Bodies, koselig og romantisk =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 25. oktober 2015 #7964 Del Skrevet 25. oktober 2015 The Lookout, på viaplay. Endelig en annerledes film, som ikke er så forutsigbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. oktober 2015 #7965 Del Skrevet 25. oktober 2015 The Five-Year Engagement. Ok på begynnelsen og slutten, for langdryg i midten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 25. oktober 2015 #7966 Del Skrevet 25. oktober 2015 Fantastic Four (2015). En veldig dårlig B-film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2015 #7967 Del Skrevet 25. oktober 2015 Upstream Color Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7968 Del Skrevet 25. oktober 2015 Serenity. Hvorfor kommer det ikke en "Serenity 2"? Kanskje fordi dette er avslutningen til serien Firefly..?Anonymous poster hash: 3889f...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. oktober 2015 #7969 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kanskje fordi dette er avslutningen til serien Firefly..?Anonymous poster hash: 3889f...132 Det er ingen som helst grunn til at det skal slutte der. Selv om River Tam muligens ikke er jaget vilt lenger og Simon og Kaylee endelig roter seg sammen, så betyr ikke det at det ikke kunne være noen interessante historier fra Firefly-universet å fortelle. Det er et mysterium for meg at denne serien ble avsluttet så kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 26. oktober 2015 #7970 Del Skrevet 26. oktober 2015 Precious. Den er på Netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. oktober 2015 #7971 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det er ingen som helst grunn til at det skal slutte der. Selv om River Tam muligens ikke er jaget vilt lenger og Simon og Kaylee endelig roter seg sammen, så betyr ikke det at det ikke kunne være noen interessante historier fra Firefly-universet å fortelle. Det er et mysterium for meg at denne serien ble avsluttet så kjapt. Det er det for mange andre også, inkludert skuespillerne. Men det var snakk om et eller annet i en paneldebatt for ikke så lenge siden, husker ikke hva. Men det må i så fall skje i skuespillernes fritid, for minst to av skuespillerne er i store, populære serier, Castle med "vanlig" filming og Suits med filming på helt andre tider (det er derfor de får med folk som spiller i vanlige serier i enkelte episoder). Når de har felles "ferie"-tid, det er det vel bare skuespillerne selv som vet. Jeg har i den sammenheng begynt å se serien Con Man med Nathan Fillion og Alan Tudyk. Jeg har bare sett en episode så langt, men den ser ok ut. De nevner tidlig at de var i en tv-serie som tok slutt altfor fort, men den heter ikke Firefly i serien. NF har også nevnt "den romserien" i en episode av Castle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 26. oktober 2015 #7972 Del Skrevet 26. oktober 2015 Star Wars: Episode IV. Den ubesudlede kinoversjonen, vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 26. oktober 2015 #7973 Del Skrevet 26. oktober 2015 Star Wars: Episode IV, V og VI Må si at selvom jeg ikke synes at Episode I,II og III er så dårlige som mange sier. Så er den orginale triologien mye bedre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. oktober 2015 #7974 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det er det for mange andre også, inkludert skuespillerne. Men det var snakk om et eller annet i en paneldebatt for ikke så lenge siden, husker ikke hva. Men det må i så fall skje i skuespillernes fritid, for minst to av skuespillerne er i store, populære serier, Castle med "vanlig" filming og Suits med filming på helt andre tider (det er derfor de får med folk som spiller i vanlige serier i enkelte episoder). Når de har felles "ferie"-tid, det er det vel bare skuespillerne selv som vet. Jeg har i den sammenheng begynt å se serien Con Man med Nathan Fillion og Alan Tudyk. Jeg har bare sett en episode så langt, men den ser ok ut. De nevner tidlig at de var i en tv-serie som tok slutt altfor fort, men den heter ikke Firefly i serien. NF har også nevnt "den romserien" i en episode av Castle. Fillion stilte i Mal-outfit i en Castle-episode om cyberpunks, så vidt jeg husket. Full Browncoat rig. Det var ganske artig. Tydelig nok at Firefly lever videre, om ikke som serie, så iallfall i hjertene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2015 #7975 Del Skrevet 26. oktober 2015 The Martian. Me like lots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 27. oktober 2015 #7976 Del Skrevet 27. oktober 2015 Timecrimes (Los Cronocrímenes), en kul film som behandler tidsreiser akkurat på den måten jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 27. oktober 2015 #7977 Del Skrevet 27. oktober 2015 Reprise (2006). Likte den godt Gleder meg til å se mer av Joachim Trier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. oktober 2015 #7978 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 28. oktober 2015 #7979 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jurrasic World. Det var 2 timer jeg aldri kan få igjen. En av de verste filmene jeg har sett så langt i år!! Trodde ut ifra traileren at filmen skulle være bra men der tok jeg skammelig feil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 28. oktober 2015 #7980 Del Skrevet 28. oktober 2015 Dawn of the Dead (2004). Er ikke så verst, men alderen merkes, og ikke på en god måte sånn som med originalen. Akk @ nu metal. Bedre enn remakes flest, da, uendelig mye bedre enn remaken av Day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå