Anglofil Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3821 Del Skrevet 25. juni 2011 Jane Eyre Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica76 Skrevet 25. juni 2011 #3822 Del Skrevet 25. juni 2011 Undertow. Utrolig bra film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. juni 2011 #3823 Del Skrevet 25. juni 2011 Blade Runner (the final cut). Klassiker, en perle av en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 25. juni 2011 #3824 Del Skrevet 25. juni 2011 Blade Runner (the final cut). Klassiker, en perle av en film. Kjempefilm,særlig den siste scenen med Rutger Hauer og Harrison Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. juni 2011 #3825 Del Skrevet 25. juni 2011 Kjempefilm,særlig den siste scenen med Rutger Hauer og Harrison Ford. Ja, helt fantastisk. En av de virkelig gode Hollywood-filmene, de er det ikke så mange av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. juni 2011 #3826 Del Skrevet 25. juni 2011 StepUp3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaMaria Skrevet 25. juni 2011 #3827 Del Skrevet 25. juni 2011 Donnie Darko. Sett den to ganger på et døgn.. O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 25. juni 2011 #3828 Del Skrevet 25. juni 2011 Blade Runner (the final cut). Klassiker, en perle av en film. Utrolig bra film ja! Min manns absolutte favoritt i hele verden. Jeg så nettopp 2012. Ikke akkurat en perle, men effektene var ganske så imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 25. juni 2011 #3829 Del Skrevet 25. juni 2011 Kongens tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. juni 2011 #3830 Del Skrevet 25. juni 2011 X-men: First Class. Helt grei film med noen små overraskelser innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 25. juni 2011 #3831 Del Skrevet 25. juni 2011 Independence day (var det rett skrevet tro? Hmm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 25. juni 2011 #3832 Del Skrevet 25. juni 2011 Og nå har jeg sett Robin Hood (2010). Alene hjemme-filmkveld i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 25. juni 2011 #3833 Del Skrevet 25. juni 2011 Yogi Bear. Koselig animasjonsfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 26. juni 2011 #3834 Del Skrevet 26. juni 2011 Blitz. jason statham funker altid i film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. juni 2011 #3835 Del Skrevet 26. juni 2011 I går kveld så jeg Maborosi, en japansk film. Utrolig bra, jeg blir alltid i så godt humør av å se gode filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 26. juni 2011 #3836 Del Skrevet 26. juni 2011 Equilibrium (stavelse?) Og den var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 26. juni 2011 #3837 Del Skrevet 26. juni 2011 Mange på rappen her (eller skal vi kalle det Kevin Spacey-maraton som forberedelse til å se ham på scenen i september) ; The United States of Leland (2003). 16 år gamle Leland P. Fitzgerald blir sendt til ungdomsfengsel etter å ha drept en tilbakestående gutt. Læreren hans, Pearl Madison, forsøker å forstå ham og det kaotiske miljøet i hodet hans. En liten perle (pun intended) av en film som virkelig utfordrer mange fordommer uten å være moraliserende. Ryan Gosling er direkte ubehagelig god som Leland, og både Don Cheadle (Pearl Madison) og Kevin Spacey (Albert Fitzgerald) leverer godt, som vanlig. 7/10 The Negotiator (1998). En politimann med ekspertise på å snakke gisseltakere ut av dramatiske situasjoner blir falskt anklaget for drapet på partneren sin, og setter i gang sitt eget gisseldrama for å finne ut sanneheten. Intenst spennende! Samuel L Jackson og Kevin Spacey STORspiller i hovedrollene, sammen med et øvrig godt sammensatt ensemble. Jeg hadde forventet et standard Hollywood politidrama, men ble veldig positivt overrasket. Anbefales for både gutter og jenter 7/10 Consenting Adults (1992). Richard og Pricilla Parker får nye naboer, og dette er jo et strålende tilskudd til forstadstilværelsen. Tror de. En ganske middelmådig thriller med noen lyspunkter. Ikke så mange, men noen. Storyen er relativt forutsigbar, og det er den type film hvor man ofte sitter og slår seg selv i panna fordi karakterene er så himla godtroende. Kevin Kline og Kevin Spacey (her som "captain peroxide") jobber godt sammen, og soundtracket er ikke så verst, men ellers blir det mye klisjéjukking over hele linja. Greit underholdende, men ikke så mye mer. 4/10 The Big Kahuna (1999). To erfarne selgere må stole på sin unge, uerfarne kollega for å hanke inn Den Store Kunden. Et sjarmerende og godt gjennomført kammerspill, som jeg gjerne kunne tenkt meg å se på scenen! Manus er veldig fint, og regien vellykket. Danny DeVito og Kevin Spacey er perfekte i sine roller, men jeg likte også godt innsatsen til Peter Facinelli (godt å se ham utenfor Twilight-gjørma) i en krevende rolle. Mye humor, og veldig lett gjenkjennelige typer. Anbefales til en rolig pizzakveld 7/10 Beyond the Sea (2004). Filmatisk biografi om Bobby Darins liv og virke, og hans forhold til Sandra Dee. Ren Spacey-produksjon, dette. Han står for både manus og regi, og spiller den krevende rollen som Bobby Darin med alt det innebærer. Han beviser at han også er en glimrende sanger i tillegg til en av vår tids bedre skuespillere. Historien er sjarmerende, litt trist, litt spennende og temmelig fin. Man må kanskje ha et lite hjerte for musikaler for å få den helt store opplevelsen, men jeg tror det skal litt til for ikke å få frysninger av åpningssekvensen hvor Spacey gjør en glimrende utgave av "Mack the knife" fra Tolvskillingsoperaen. Kjærleik, dette! 7/10 Phew! Nå skal jeg se resten av filmene hans mens jeg teller ned til september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. juni 2011 #3838 Del Skrevet 27. juni 2011 Så mean girls, hadde koselig jentekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. juni 2011 #3839 Del Skrevet 29. juni 2011 Så Bridesmaides i går. VELDIG amerikansk! Nuff said! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. juni 2011 #3840 Del Skrevet 29. juni 2011 Jane Eyre Mvh Yvonne Så starten på filmen (når hun skulle lære den franske jenta engelsk)....er filmen videre bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå