Mermaid Blues Skrevet 8. juni 2011 #3721 Skrevet 8. juni 2011 21 (2008). Forutsigbar og temmelig flat, og med tanke på at den er basert på virkelige hendelser burde den kanskje vært hakket mer realistisk. Tidvis veldig fint ensemblespill, men manus virker uinspirert og forhastet. Pent sammensatt soundtrack. Helt grei tidtrøyte, men ikke så mye mer. 5/10
Mermaid Blues Skrevet 10. juni 2011 #3723 Skrevet 10. juni 2011 The Shining. Skumleste filmen jeg har sett noensinne, tror jeg. Mulig jeg er pysete, men til og med den lille ungen frika meg ut (og ikke bare når neglebåndbetennelsen hans snakka). Merka at det var endel ting fra boka som var utelatt, men det var egentlig bare like greit Knallbra spilt av Jack Nicholson, nesten så jeg tror han kunne skremt sitt eget speilbilde :gjeiper: Super scenografi også, det var nøyaktig sånn jeg så for meg the Overlook da jeg leste boka Nå skal jeg gå og legge både boka og filmen i fryseren. 8/10 1
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2011 #3727 Skrevet 11. juni 2011 Gattaca knallbra film, berører samme tema som filmen Rocky,ett menneskes evne til å strekke seg etter noe som virker umulig.. Solide skuespillerprestasjoner og bra manus. Så denne filmen 'obligatorisk' da jeg gikk på videregående, og syns den var dritkjedelig dengang da,ung og dum som jeg var....
dobby Skrevet 11. juni 2011 #3728 Skrevet 11. juni 2011 Catch me if you can Med Leonardo Dicaprio og Tom Hanks. Riktig så bra film, underholdande historie!
-Fisken- Skrevet 11. juni 2011 #3729 Skrevet 11. juni 2011 Did you hear about the Morgans. Anbefales ikke.
Spiralis Skrevet 11. juni 2011 #3730 Skrevet 11. juni 2011 The Hangover (1) Humret en god del, gapskrattet litt. Bedre en ok. Vil si den var bra, men ikke kjemoebra. Morsom men ikke hysterisk morsom. På en skala fra en til seks så vil jeg si sterk firer.
tinamarie Skrevet 11. juni 2011 #3731 Skrevet 11. juni 2011 Eat Pray Love. Ikke noe film jeg ser om igjen, men helt grei.
Lady Lovelylocks Skrevet 11. juni 2011 #3732 Skrevet 11. juni 2011 (endret) The Heartbreak Kid. Morsom, men slutten syns jeg var usmaklig... Endret 11. juni 2011 av ThePink
la marionnette Skrevet 12. juni 2011 #3734 Skrevet 12. juni 2011 The Shining. Nå skal jeg gå og legge både boka og filmen i fryseren. 8/10 Hoho, nå fikk jeg lyst å se Friends igjen :D Så at noen nevnte Did you hear about the Morgans her. Fysj og fy for en møkkafilm det er. The Hangover (1 og 2), derimot - det er morsomme saker, det Lite filmer på meg den siste uka, har sett Pride&Prejudice med Colin Firth istedenfor. Anbefales - er helt fantastisk!
Camya Skrevet 12. juni 2011 #3736 Skrevet 12. juni 2011 Kino: Pirates 4. Gikk mest for effektene sin del. TV: Wall Street. DVD: The Aviator.
Mermaid Blues Skrevet 12. juni 2011 #3737 Skrevet 12. juni 2011 Hoho, nå fikk jeg lyst å se Friends igjen :D Haha, hadde faktisk glemt at det var fra Friends også, jeg - det er straffa for å ha vært fjortis på 90tallet 1
Jellybean78 Skrevet 12. juni 2011 #3739 Skrevet 12. juni 2011 13(2010),en brutal nådeløs film om gambling med livet som innsats,bokstavelig talt.Ikke noe mesterverk akkurat men om du har en 'makaber' interesse for slikt så hvorfor ikke... Kan love deg at du ikke kommer til å kjede deg iallefall. Det verste med det er at slikt forekommer visstnok enkelte plasser i verden. Anyways...not for the faint of heart...
Green Lady Skrevet 12. juni 2011 #3740 Skrevet 12. juni 2011 Siste filmen jeg så var på fredag, da så jeg Donnie Darko. En ganske tung og dyster film, og man sitter og lurer på hva i h****** er det som skjer. Jake Gyllenhaal spiller hovedrollen, og for en tolkning av karakteren, jeg fikk helt gåsehud. Kan være lurt å google litt når filmen er ferdig, dersom man ønsker å skjønne litt mer. Man henger sånn noenlunde greit med til de siste fem minuttene, da forstår man ingenting (jeg og sambo forstod hvertfall ikke). Denne får terningkast 6 av meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå