Gjest Galithralia Skrevet 21. januar 2011 #3161 Del Skrevet 21. januar 2011 The Young Victoria - fin film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #3162 Del Skrevet 21. januar 2011 Kongen av Bastøy Mektig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #3163 Del Skrevet 22. januar 2011 The social network Ante ikke historien til facebook, så det var litt gøy å vite. Men kan ikke si jeg fikk så bra inntrykk av Mark Zuckerberg og Sean P (han som spilles av Justin Timberlake). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJ_Parker Skrevet 22. januar 2011 #3164 Del Skrevet 22. januar 2011 I går kveld så jeg A View to a Kill fra 1985. Den fenger fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 22. januar 2011 #3165 Del Skrevet 22. januar 2011 Blue Valentine- både romantisk og realistisk. Og Ryan Gosling- utmerket (mye bedre enn i Notebook) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. januar 2011 #3166 Del Skrevet 23. januar 2011 Precious - bra men ikke kjempeimponerende syntes jeg, litt for svart-hvitte karakter, og litt for mye "yes we can!" type attitude. Men jeg tror at den er noe mange kan like, så anbefaler gjerne. Irreversible - denne filmen har grundig endret måten jeg forstår film. Men den er nok absolutt ikke for alle - veldig naturlistisk, og det er en del sjokkernede scener der ingenting holdes tilbake (vold, voldtekt, drap). Men ikke tv-vold, den er mer rå, ekte - du forstår hvordan man dreper noen og hvordan det er å bli voldtatt. Utrolig bra skuespill og bra filmet også, faktisk en av de aller beste filmene jeg noen ganger har sett. Jeg liker den ikke, men den ga en opplevelse som jeg ikke kan måle med noen andre filmer. Milk - søt og koselig historie, bra spilt, men heller ikke noe varende inntrykk. Penn er jo fabelaktig og filmen er stilig, men hadde også en del historier og elementer som kunne ha blitt utviklet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 23. januar 2011 #3167 Del Skrevet 23. januar 2011 Death Silence - en skrekkfilm som handler om buktaler-dukker. Synes det var en veldig bra film, den fikk meg til å grøsse langt nedover ryggen hvertfall. Men den har en dårlig slutt, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 23. januar 2011 #3168 Del Skrevet 23. januar 2011 Stekte grønne tomater. Ble egentlig litt skuffa ettersom alle jeg kjenner som har sett den, har skrytt den opp i skyene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 23. januar 2011 #3169 Del Skrevet 23. januar 2011 I, Robot - helt ok søndagsunderholdning når man er syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Larsen Skrevet 23. januar 2011 #3170 Del Skrevet 23. januar 2011 Varg Veum - Svarte får Ikke all verden til skuespillerprestasjon av Lene Nystrøm, men i alt en bra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3171 Del Skrevet 23. januar 2011 Der Froschkoenigg (Øst-Tysk barnefilm fra 1987) Eldgammel uten dataanimasjon, men alikevel bedre enn mye av det som finnes av barnefilmer ellers i dag. Og ja, jeg vet jeg er voksen, hehe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 23. januar 2011 #3172 Del Skrevet 23. januar 2011 underworld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. januar 2011 #3173 Del Skrevet 23. januar 2011 xxy - utrolig bra spilt og laget. fin, omfintlif og berørende film av det å være tvekjønnet. Men ikke sånn sukkersøt se hvor fint alt kan bli - heller vise følelser og usikkerhet og ambivalens av de valgene vi tar. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. januar 2011 #3174 Del Skrevet 24. januar 2011 Kunsten å tenke negativt - hadde håpet det var en litt mer feel-good film, det ble litt for mye drama og svart humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 25. januar 2011 #3175 Del Skrevet 25. januar 2011 Tango & Cash. Morsom actionfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 25. januar 2011 #3176 Del Skrevet 25. januar 2011 Black Swan- Var veldig skeptisk til å begynne med da det så ut som en kjedelig dansefilm, men den var jo kjempe bra! Veldig spesiell. Fikk litt Donnie Darko vibber av den. Alpha and Omega- Søt animasjonsfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #3177 Del Skrevet 25. januar 2011 The Social Network - Helt OK film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 26. januar 2011 #3178 Del Skrevet 26. januar 2011 Hereafter. Likte den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. januar 2011 #3179 Del Skrevet 26. januar 2011 Reprise - jeg og norsk film er nok en dårlig match :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. januar 2011 #3180 Del Skrevet 28. januar 2011 Dirty Dancing 2 - søt og elsker dansen, men ingen høydare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå