cilipili Skrevet 6. februar 2011 #3223 Skrevet 6. februar 2011 Tangled eller To På Rømmen som den heter på norsk. Søt, morsom og koselig Disney-film. Due Date. Terningkast 2. Typisk amerikansk "komplikasjonskomedie". Den føltes som en lang sitcom-episode.
tiriel Skrevet 6. februar 2011 #3226 Skrevet 6. februar 2011 hjemme: If Only på kino: love and other drugs LAOD var en positiv overraskelse, trodde det var en typisk romantisk drama film, men den har mer dybde og budskap enn som så.. veldig bra og inmari rørende.. (vannfast mascara er et must;p)
tiriel Skrevet 6. februar 2011 #3227 Skrevet 6. februar 2011 (endret) 10 Things I Hate About You elsker denne! <3 heath ledger <3 Endret 6. februar 2011 av tiriel
SnikkSnakk Skrevet 6. februar 2011 #3229 Skrevet 6. februar 2011 Blackburn swan på meg også. Den var overraskende og fantastisk bra jobb av Nathalie Portman. Synes den var veldig bra, jeg
Maiken78 Skrevet 6. februar 2011 #3230 Skrevet 6. februar 2011 Due date. Digger skjeggemannen. Fikk meg noen gode latterkuler:)
SnikkSnakk Skrevet 6. februar 2011 #3231 Skrevet 6. februar 2011 Black swan*** haha damn you autocorrect!
Mischa Skrevet 7. februar 2011 #3232 Skrevet 7. februar 2011 Toy Story 3 - herlig film The House Bunny - kommer nok ikke til å se den igjen
Gjest Sobril Skrevet 7. februar 2011 #3233 Skrevet 7. februar 2011 I går så jeg en fransk film "Jeg har elsket deg så lenge" med Kristin Scott Thomas i hovedrollen. Sørgmodig og vakker.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #3234 Skrevet 7. februar 2011 Season of the Witch. Ikke imponert. For det første så ble hekser dømt i vanlige rettssaker, ingen vits i å be om det da. Et godt kjent eksempel er jo Jean d'Arc. For det andre, mølet gikk bare på "drep i guds navn og jesus navn!". Intet dypere enn som så. Men det var vel poenget med filmen, å skape hat mot kristne? Og denne overtroen på fetisjer. Vievann er bare vann som er velsignet, det besitter ingen magiske egenskaper. Den eneste magiske egenskapen her i verden er kjærligheten og troen på den... Og så er det så uendelig mange andre ting jeg reagerer på, men heller enn å ødelegge en dårlig film... Nei, det hjelper ikke å ikke være kristen. Filmen har ussel handling, dårlig skuespill, alt for disney-aktig "realisme" og generelt veldig forutsigbar.
Wonders Skrevet 7. februar 2011 #3238 Skrevet 7. februar 2011 Trolljegern,,, hahah Otto Jespersen er konge. Dinner for smucks, ja ja, helt grei og Piraja, den tullete fra i høst. Latterlig morsom.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #3239 Skrevet 7. februar 2011 "Over grensen" Fin film. Slik jeg liker å se norsk film. Ikke en masse amerikanisert æksjån, bare dramatisert handling som griper en litt og får en til å tenke. Og fiiine dialekter da.
anonymmus Skrevet 7. februar 2011 #3240 Skrevet 7. februar 2011 Hitler: Rise of Evil Konklusjonen er at Peter Stormare er hot uansett om han spiller en halvgal, halvgammel, halvhomofil nazimilitsleder. Og ja, Hitler er ond. Veldig ok film.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå