Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boogeyman 2 ,jeg skvatt som fy et par ganger

Gjest Silvermist
Skrevet

Polarekspressen, ikke noe å hoppe i taket for akkurat.

Skrevet

Requiem for a dream. Fantastisk film, sitter nå her med litt samme følelsen som etter å ha lest ferdig en skikkelig god bok. Vil ikke gjøre noe som bryter stemningen, selv om den er grusom.

Gjest sardintroll
Skrevet

Beverly Hill's Cop II. Må innrømme at jeg synes den var hakket bedre enn ener'n. :)

Skrevet

Legenden om Narnia Fin film for de som liker eventyr med drager og sjømonstre (og en god dose moral og etikk...)

Hvor har du sett den?

Reisen til det ytterste hav (Den 3. Narnia-filmen) har ikke norgespremière for 26. des.

Gjest Silvermist
Skrevet

Hvor har du sett den?

Reisen til det ytterste hav (Den 3. Narnia-filmen) har ikke norgespremière for 26. des.

Kanskje hun er dette bio-barnet til Pet som endelig har blitt utdannet kinomaskinist? De ser filmene før de kommer på kino :gjeiper:

Skrevet

Hot Tub Time Machine

Jeg lo jeg så joda, den var ok -men ikke en film jeg tenker "den må jeg se igjen en gang" noe jeg gjør med filmer jeg synes er virkelig bra.

Ellers så har jeg, selv om det er en tv-serie, fått sett Glee nå -og jeez, jeg kjenner det bobler av teenage omfg wtf? :nei: For no møl av en serie! Det skal ha kred for å trekke inn alt fra homofili til alle mulige handicap osv., men om du ikke er mer glad i musikaler og showtunes enn Andrew Lloyd Webber og hele Broadway tilsammen så kommer du til å pines til døde etter bare to episoder av denne serien.

Gleder meg til å se "Kongen av bastøy" -håper bare Joner ikke er den samme gamle i denne filmen, men fra de som har vært på førpremierene nå så høres det lovende ut -gleder meg! :)

Skrevet

Kanskje hun er dette bio-barnet til Pet som endelig har blitt utdannet kinomaskinist? De ser filmene før de kommer på kino :gjeiper:

Hehe,hun har sikker lastet den ned :D

Skrevet

The Voyage of the Dawn Treader (Narnia) ligger ute ulovlig ser det ut til ja, men bare som cam-version og da ville jeg ha venta med å se den -når den "beste" som ligger ute har synkroniseringsfeil mellom lyd og bilde og folka høres ut som om de snakker under vann så er det kanskje verdt ventetida! ;)

Skrevet

The Voyage of the Dawn Treader (Narnia) ligger ute ulovlig ser det ut til ja, men bare som cam-version og da ville jeg ha venta med å se den -når den "beste" som ligger ute har synkroniseringsfeil mellom lyd og bilde og folka høres ut som om de snakker under vann så er det kanskje verdt ventetida! ;)

Jeg venter til jeg kan se den på kino.

Skrevet

Jeg venter til jeg kan se den på kino.

Venter jeg også ;) Opplysningene jeg kom med kom fra kommentarfeltet til en av de ulovlige sidene.

Jeg skal ærlig innrøme at jeg laster ned noe ulovlig, men "problemet" mitt er at jeg er så altfor glad i ekstramaterialet som følger med både cd'er og dvd'er, så her brukes det fortsatt penger på den store stygge kommersielle plate -og filmindustrien. (Men kanskje litt mer på de små) ;)

Skrevet

Happy-Go Lucky - litt søt, litt teit, litt morsom og litt irriterende :)

Skrevet

Kautokeino-opprøret. Helt grei, men når man ser den ufrivillig for tredje gang, kjenner man handlingen ganske godt!

Skrevet

ser Love Acctually nå.

Fiiine filmen!! :hjerte:

Skrevet

"Stay" fra 2005, med bl.a. Evan McGregor. Så den for et par dager siden.

Bra film. Flotte visuelle effekter. Tankevekkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...