Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sommertid

Twilight

Twilight New Moon

Twilight Eclipse

Endelig somlet meg til å se dem. Ble en lang natt. Skulle egentlig bare se første i går kveld, men endte opp med å se alle. Koselige filmer, men jeg skjønner absolutt ikke hvorfor alle synes Edward er pen, Jacob er jo 100 ganger hottere, dog alt for ung ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

The fourth kind- spesiell film. Anbefales for de som liker filmer om utenomjordiske. Basert på en sann historie, med ekte film og lydopptak.

Endret av Sommertid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A nightmare on Elm Street nyinnspillingen- Kjeeeedelig! Utrolig skuffa. De gamle er desidert mye bedre.

Helt enig,kjempeskuffa! Vi har nå kjøpt inn de orginale filmene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Curious Case of Benjamin Button - kjempefin film som man kanskje bare ser en gang. Litt latter, litt tårer - akkurat sånn det skal være :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Bruges

En karakterfilm der det er mer de spesielle karakterene som utgjør filmen enn selve handlingen. Her har man alt fra den deprimerte og suicidale leiemorderen, den kulturinteresserte leiemorderen, den smårasistiske dvergen, den litt sære, høygravide motelleieren, den rappkjeftede gangsterbossen med litt spesielt ordforråd og andre spesielle karakterer. Alle karakterene er spilt fantastisk, spesielt Brandan Gleeson som den ene leiemorderen og Ralph Fiennes som gangsterbossen. Colin Farrell har jeg egentlig aldri hatt noen stor sans for, men synes han også gjør en veldig god rolle. Handlingen foregår i "eventyrbyen" Brügge i Belgia, og grunnen for det blir forklart i filmen.

Dette er en film i Guy Richie-stil med samme type humor, men med mer drama. Jeg ser at den har plassert seg i Top 250-listen til IMDB, og det er helt fortjent. Fantastisk film som kan anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...