Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Requiem for a dream - Åh, som jeg ELSKER den filmen! Også er jo Jared Leto i hovedrollen :sikle: Det er noen scener jeg helst ikke ville sett sammen med foreldrene mine der haha, men ellers en veldig fin film om avhengighet både av piller og dop :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

How to train your dragon. Den var kjempe koselig =)

Skrevet

The trueman show :) spesiel, men bra film :)

Skrevet

Wall Street 2 - Money never sleeps.

Michael Douglas er en knallgod skuespiller i mine øyne.

Fin nerve, mye følelser og noen overraskelsesmomenter.

Gjest Sommertid
Skrevet

I huttetuenes land. Tror det er en av de kjedeligste filmene jeghar sett noen gang. Ingenting skjedde i den.

Skrevet

Vet en tilfeldighet kom jeg over denne igjen på tv i går, og det var et godt gjensyn. Anbefales til alle som liker litt smågrøss og god film. :)

http://www.dagbladet.no/kultur/1999/10/29/181707.html

Den husker jeg godt ja. Var ikke gammel da jeg satt sammen med vennene mine og så den der på sorroundanlegget :) Veldig bra film.

Skrevet

The book of Eli. Synes den var ganske fin, jeg. Likte den :)

Skrevet

ah, Corpse Bride er fin :)

Så film av teaterstykket Erasmus Montanus av Ludvig Holberg på skolen i dag... :sjenert:

Gjest Sommertid
Skrevet

Fritt vilt 3

Var den bra?

The human centipede :spy: Utrolig ekkel film! Irriterte meg også mye med det praktiske rundt mennesketusenbeinet. Skal ikke si noe mere i tilfelle spoiler ^^

Skrevet

Var den bra?

Ja, det synes jeg. Ville gitt terningskast 4. Men synes fortsatt den første filmen er best!

Skrevet

17 again - skikkelig ungdomsfilm

Gjest Sommertid
Skrevet

Jenta som lekte med ilden og Bolt.

Likte begge veldig godt =)

Skrevet

The Blind Side og Howl's Moving Castle. Veldig gode filmer begge to, sistnevnte er en perle og et kunstverk av en animefilm. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...