Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere på rappen her;

Seven (Se7en). Nei, jeg hadde ikke sett den før, og ja - jeg skjemmes ;) Lenge siden jeg har blitt så satt ut av en film! Følte ofte at mangelen på blod og gørr var noe av det som virkelig gjorde filmen ubehagelig å se på. Litt skuffet over Pitt, men Freeman og Spacey var fantastiske! (som vanlig, hadde jeg nær sagt) Veldig godt regissert, og manus...wow!

Synes det mest forstyrrende med hele filmen var Spaceys sluttreplikk; "Oh. He didn't know."

Sterk anbefaling til alle andre som evt ikke har sett den!

Bienvenue chez les Ch'tis (Welcome to the Sticks). Herlig sjarmtroll av en film, lo så jeg grein store deler av tiden :)

I am Sam. Veldig imponert over Dakota Fanning! Ellers var filmen helt passe grei, ganske fin, litt rørende, men ikke så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melancholia. Ikke helt fornøyd, men den kom seg heldigvis etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Van Helsing - tror ikke jeg har sett noe så dårlig for.. vet ikke hvor mange år. Hugh Jackman er jo kjekk og Beckinsale ser bra ut i korsett, men filmen er så gjennomgående dårlig at det ble jo helt 'camp'. Dessverre litt for lang og kjedelig for å klare å bare komme unnå med det. Men den første halvtimen var faktisk ufrivillig morsom - klarte ikke helt å forstå om det hadde blitt laget helt seriøst eller ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Van Helsing - tror ikke jeg har sett noe så dårlig for.. vet ikke hvor mange år. Hugh Jackman er jo kjekk og Beckinsale ser bra ut i korsett, men filmen er så gjennomgående dårlig at det ble jo helt 'camp'. Dessverre litt for lang og kjedelig for å klare å bare komme unnå med det. Men den første halvtimen var faktisk ufrivillig morsom - klarte ikke helt å forstå om det hadde blitt laget helt seriøst eller ikke.

Haha, episk dårlig film.

Tror jeg aldri kommer over scenen der Kate Beckinsale slenger seg i tau og flasher et L'oreal-ansiktsuttrykk av en annen verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grown ups - helt ok halvsøt og halvmorsom film for en avslappet kveld i sofaen. Lett og enkel! :)

House on Haunted Hill (59) - en klassiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Water for Elephants. Litt for forutsigbar og søt i kantene for min del, men elefanten trakk opp - fining! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...