Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Up in the air" med George Clooney av alle ting -ikke helt meg å se slike filmer, men var ikke det verste jeg har sett heller. En typisk "message-film" fra Hollywood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat film men har ventet i evigheter på at sesong 3 av "Sons of Anarchy" skulle begynne på igjen -og nå har jeg akkurat sett sesongpremeieren! Og nå må jeg vente i hele fem dager på å se neste episode... :slåss: Vil se nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat film men har ventet i evigheter på at sesong 3 av "Sons of Anarchy" skulle begynne på igjen -og nå har jeg akkurat sett sesongpremeieren! Og nå må jeg vente i hele fem dager på å se neste episode... :slåss: Vil se nå!

ka type serie er det? :klø: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ka type serie er det? :klø: :hoppe:

Det er en ganske rå og brutal serie som handler om innsiden av motorsykkelklubben Sons of Anarchy (Sam Crow). Skulle til å skrive en lang greie om serien her nå -men fant ut at jeg kanskje ikke er den beste film-anmelderen, jeg ender jo med å skrive side opp og side ned! :fnise:

Men jeg tror det er en litt elsk/hat serie for mange -rett og slett fordi den ikke er så sukkersøt. Det handler mye om tette familiebånd og brorskap og serien har mange fine scener -men man må forvente endel slåssing, skyting og blod også. Tenk Sopranos, bytt miljø og jekk opp brutaliteten og karakterene ett hakk, så har du denne serien.

Om du får lyst til å se serien så anbefaler jeg å se de to første sesongene først -for serien baserer seg mye på det som har skjedd tidligere. Og nå når sesong 3 begynner så har det skjedd endel viktige ting på slutten av sesong 2 som gjør at det kan være vanskelig å få med seg "hele greia" med de nye episodene, men sånn er det vel med alle dramaserier.

Men løp og se!! :popcorn: Du får kjøpt de to første sesongene på platekompaniet nå.

På sesong tre som kommer ut i disse dager så kjører jeg den ulovlige måten for hver episode (må jo bare! Klarer ikke å holde ut spenningen..! :jepp: ) -men jeg kjøper boksene etterhvert som de kommer ut. Vises ikke på norsk TV nemlig.

Trailer, sesong to:

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...