Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Inception

minnet meg litt hvordan jeg følte da jeg først så Matrix. Begge har god fantasi og begge stiller spørsmål om virkelighet, bra og relativt innovative måter for å løse kampscener, stilige skuespillere og lokasjoner - man får full pakke på en måte.

Ikke at filmene er så like innholdsmessig, men den følelsen at ok - her er det noe som kommer til å ha innflytelse for filmene framover. Så for min del ble det en fulltreffer etter Dark Knight - forventningene var høye, men filmen klarte å tilfredsstille de.

Bra film på veldig mange måter, selv om jeg i begynnelsen slet med å ta Joseph Gordon-Levitt seriøst, jeg var nemlig heftig "3rd rock from the sun" seer en del år siden, bare tok meg en del tid inn til filmen før han ble troverdig som tøffing. :ler:

Menalt i alt veldig bra samling av skuespillere!

Og om jeg kan være noe kritisk,

da hadde jeg faktisk gjerne likt en liten ekstra twist i slutten, det at han ikke skule klare det ble ganske åpenbart en god stund før slutten, syntes jeg.

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra film på veldig mange måter, selv om jeg i begynnelsen slet med å ta Joseph Gordon-Levitt seriøst, jeg var nemlig heftig "3rd rock from the sun" seer en del år siden, bare tok meg en del tid inn til filmen før han ble troverdig som tøffing. :ler:

Menalt i alt veldig bra samling av skuespillere!

:hakeslepp: Da er du bare NØDT til å se Mysterious Skin. Tøffere og mer mørkt og dystert får man det bare ikke. Han er bare så flink at jeg måtte få det ut. :fnise:

---

Min siste film var Twister. God, gammel ''klassiker''.

Skrevet

Karate Kid, for nokre veker sidan. Ikkje så altoppslukande som den originale, men søt og grei nok. Kan nok ha noko med min alder å gjere også, eg er ikkje 14 lenger og forelska i hovedrolleinnehavaren ;) Jaden Smith er god, Jackie Chan likeså, men resten er eigentleg lette å gløyme.

Gjest Bianca26
Skrevet

finding nemo. så den akkurat nå

Siste kinofilmen shrek 4

Gjest Huffsa
Skrevet

Gutten og jernkjempen. :D

Den var koselig å se igjen, har ikke sett den siden jeg var liten. :)

Skrevet

Snabba cash. Likte den godt, spenning hele veien :)

Skrevet

Så nettopp The Elephant Man. Jeg forguder John Hurt. Jeg mener det. At den mannen ikke har fått noen Oscar kan jeg bare ikke forstå :sjenert:

Gjest scorpius
Skrevet

Magnolia - elsker den filmen! Har sett den en del ganger...

Skrevet

"Hestehviskeren" med Robert Redford. Veldig glad i den, men blir alltid litt snytt på slutten, fordi jeg jo ikke vet helt hvordan det går videre. Kjempefilm!

Gjest Huffsa
Skrevet

"Hestehviskeren" med Robert Redford. Veldig glad i den, men blir alltid litt snytt på slutten, fordi jeg jo ikke vet helt hvordan det går videre. Kjempefilm!

Du burde lese boka :)

Hestehviskkeren er min siste sette film og.

Skrevet

Så nettopp The Weatherman på TV.

Skrevet

The Imaginarium of Doctor Parnassus - rart film!!

Gjest Bianca26
Skrevet

KickAss - verdens kuleste film, ever!

Den har jeg og sett. Jeg syntes den var grusomt dårlig. Verste filmen Nick Cage har vært med på ever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...