Wonders Skrevet 6. september 2010 #2801 Del Skrevet 6. september 2010 Case 39, drit bra! Tok litt tid før den kom seg opp på min ekkel-skala, men skuffet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2802 Del Skrevet 6. september 2010 Precious - en meget rørende film. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 6. september 2010 #2803 Del Skrevet 6. september 2010 The Addams Family Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 6. september 2010 #2804 Del Skrevet 6. september 2010 The blind side, fin historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. september 2010 #2805 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JKfZrbS79To Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. september 2010 #2806 Del Skrevet 6. september 2010 Varg Veum - skriften på veggen. My sisters keeper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 6. september 2010 #2807 Del Skrevet 6. september 2010 When you're Strange (handler om The Doors) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 7. september 2010 #2808 Del Skrevet 7. september 2010 "Up in the air" med George Clooney av alle ting -ikke helt meg å se slike filmer, men var ikke det verste jeg har sett heller. En typisk "message-film" fra Hollywood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 7. september 2010 #2809 Del Skrevet 7. september 2010 Salt. Veldig overdrevet, men OK som hjernedød action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MO.. Skrevet 8. september 2010 #2810 Del Skrevet 8. september 2010 Clash of the titans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanelene Skrevet 8. september 2010 #2811 Del Skrevet 8. september 2010 SALT! Awesome film med heit dame.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 8. september 2010 #2812 Del Skrevet 8. september 2010 The last song. Hjelpes. Siste halvtimen er hvertfall for kjedelig til og anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #2813 Del Skrevet 9. september 2010 License to wed Grown ups Spread Pinlig nok idag Grown Ups anbefales som komedie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. september 2010 #2814 Del Skrevet 9. september 2010 Ikke akkurat film men har ventet i evigheter på at sesong 3 av "Sons of Anarchy" skulle begynne på igjen -og nå har jeg akkurat sett sesongpremeieren! Og nå må jeg vente i hele fem dager på å se neste episode... :slåss: Vil se nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #2815 Del Skrevet 9. september 2010 Ikke akkurat film men har ventet i evigheter på at sesong 3 av "Sons of Anarchy" skulle begynne på igjen -og nå har jeg akkurat sett sesongpremeieren! Og nå må jeg vente i hele fem dager på å se neste episode... :slåss: Vil se nå! ka type serie er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coraline Skrevet 9. september 2010 #2816 Del Skrevet 9. september 2010 Ghost Writer. Knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. september 2010 #2817 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) ka type serie er det? :klø: Det er en ganske rå og brutal serie som handler om innsiden av motorsykkelklubben Sons of Anarchy (Sam Crow). Skulle til å skrive en lang greie om serien her nå -men fant ut at jeg kanskje ikke er den beste film-anmelderen, jeg ender jo med å skrive side opp og side ned! Men jeg tror det er en litt elsk/hat serie for mange -rett og slett fordi den ikke er så sukkersøt. Det handler mye om tette familiebånd og brorskap og serien har mange fine scener -men man må forvente endel slåssing, skyting og blod også. Tenk Sopranos, bytt miljø og jekk opp brutaliteten og karakterene ett hakk, så har du denne serien. Om du får lyst til å se serien så anbefaler jeg å se de to første sesongene først -for serien baserer seg mye på det som har skjedd tidligere. Og nå når sesong 3 begynner så har det skjedd endel viktige ting på slutten av sesong 2 som gjør at det kan være vanskelig å få med seg "hele greia" med de nye episodene, men sånn er det vel med alle dramaserier. Men løp og se!! Du får kjøpt de to første sesongene på platekompaniet nå. På sesong tre som kommer ut i disse dager så kjører jeg den ulovlige måten for hver episode (må jo bare! Klarer ikke å holde ut spenningen..! ) -men jeg kjøper boksene etterhvert som de kommer ut. Vises ikke på norsk TV nemlig. Trailer, sesong to: Endret 10. september 2010 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. september 2010 #2818 Del Skrevet 12. september 2010 Doubt - ganske sterk film! Men bra! Meryl Streep spiller bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 12. september 2010 #2819 Del Skrevet 12. september 2010 Alice in Wonderland - ble gledelig overrasket av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 12. september 2010 #2820 Del Skrevet 12. september 2010 Date night og Funny people Neste film jeg skal leie, blir den nye med Jim Carey. Hmm, kanskje jeg skal leie den i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå