Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shazam! - bedre sent enn aldri, det var en god film! Hadde glemt den litt, men så fikk jeg opp at jeg skulle høre et par podcaster om den og da måtte jeg se den (er ett år etter i den kronologiske rekkefølgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat American History X for sikkert tiende gang. Nå har jeg lært at jeg må gå en tur på badet de siste 5 minuttene av filmen, men begynte jammen å gråte inne på badet fordi jeg vet jo hva som skjer!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisherman's Friends. Utrolig hyggelig film, skikkelig feelgood. Anbefales til alle! Basert på en sann historie. Og Tuppence Middleton er verdens vakreste kvinne ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, GjestSiden2006 said:

Netflix extrastion, trist. Fæle scener, action. Trekker i tråder som er vonde. 

Likte den godt jeg

Anonymkode: b98f9...d79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hachiko: A Dog's Tale

Hachikō (10. november 1923  8. mars 1935) kjent i Japan som chūken Hachikō (忠犬ハチ公, chūken Hachikō? «den trofaste hunden Hachikō») var en japansk hund av rasen Akita kjent for sin lojalitet mot sin herre.

Hunden Hachikōs herre var en universitetsprofessor. Da han uventet fikk hjerneslag og døde på arbeid fortsatte hunden å vente på ham i nesten 10 år. Historien om den trofaste hunden ble etterhvert kjent av et større publikum i Japan og har blitt et symbol på lojalitet mot ens nærmeste. Hunden Hachikō har fått en statue ved jernbanestasjonen der han pleide å vente, og bøker og filmer har blitt utgitt om den trofaste hunden. : https://no.wikipedia.org/wiki/Hachikō

😍 + 😥

a.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Hachiko: A Dog's Tale

Hachikō (10. november 1923  8. mars 1935) kjent i Japan som chūken Hachikō (忠犬ハチ公, chūken Hachikō? «den trofaste hunden Hachikō») var en japansk hund av rasen Akita kjent for sin lojalitet mot sin herre.

Hunden Hachikōs herre var en universitetsprofessor. Da han uventet fikk hjerneslag og døde på arbeid fortsatte hunden å vente på ham i nesten 10 år. Historien om den trofaste hunden ble etterhvert kjent av et større publikum i Japan og har blitt et symbol på lojalitet mot ens nærmeste. Hunden Hachikō har fått en statue ved jernbanestasjonen der han pleide å vente, og bøker og filmer har blitt utgitt om den trofaste hunden. : https://no.wikipedia.org/wiki/Hachikō

😍 + 😥

a.

Har sett den filmen! Måtte google etter å ha sett den. For en fin/trist historie! Smelt 😍 Veldig fin film :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The assistent- likte den! Veldig minimalistisk film om seksuell trakassering og dårlig arbeidsmiljø på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...