Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blåbærpike

Det har blitt mye kino de siste ukene:  
- Snekker Andersen og Julenissen 2: Den vesle bygda som glømte at det var jul: Fin film for hele familien. Jentene mine, jeg og oldemoren deres likte den like godt. 
- Last Christmas: Fin og trist film. Jeg hadde ønsket meg at den var mer fin enn trist. Den er verdt å se, men blir nok ikke en av  julefilmene jeg ser om igjen, sånn som Love Actually og The Holiday. 
- Ford v Ferrari: Godt laget, fantastisk skuespill, spennende fra start til slutt. 2,5 time forsvant på null komma svisj, vi rakk ikke en gang og spise opp den lille popcornen. 
- Tunnelen: Endelig en realistisk og godt laget norsk katastrofefilm. 

Nå gleder jeg meg til Frozen 2 og Håp før nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Grease" på TV med John Travolta. Fantastisk film, men John var vel litt vel danseglad =)......God film da...Med god nostalgifaktor.....Skjønner jo hvor Quentin Tarantino har plukket ut dansescenen i "Pulp Fiction" fra 😃 

😃

Anonymkode: 6e0fa...7c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåbærpike

Frozen 2: Det første som slo meg var at musikken er mye mindre fengende enn i eneren. I tillegg synes jeg de med fordel kunne tatt seg bedre tid, det går veldig fort frem. Utenom det så likte jeg filmen og historien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så The Rise of Skywalker for andre gang i går. Nå har jeg noen podcaster "under beltet", så oppdaget flere ting, som John Williams i baren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...