Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lady og Landstrykeren, den nye live action filmen.

Må si dette er nok en av mine favoritte live action remake filmen så langt! 
De har klart å beholde sjarmen til animasjonsfilmen! Noe de fleste av de andre remakene ikke har klart. Jeg elsker også Beauty and the beast og Maleficent. De tre er nok mine favoritter. 

Prøvde å se Lion King, men klarte ikke å se halve filmen en gang. Ufattelig dårlig. 
 

Anonymkode: 673b2...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaus på Netflix. Er juletegnefilm. Fin film om om man liker den sjangeren. Filmen er en remake så sikkert en del som  har sett historien før, men den er veldig flott animert.

:nissevink:

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Klaus på Netflix. Er juletegnefilm. Fin farge om om man liker den sjangeren. Filmen er en remake så sikkert en del som  har hørt historien før, men den er veldig flott animert.

:nissevink:

Den må jeg få med meg :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 11.30, AnonymBruker skrev:

Lady og Landstrykeren, den nye live action filmen.

Må si dette er nok en av mine favoritte live action remake filmen så langt! 
De har klart å beholde sjarmen til animasjonsfilmen! Noe de fleste av de andre remakene ikke har klart. Jeg elsker også Beauty and the beast og Maleficent. De tre er nok mine favoritter. 

Prøvde å se Lion King, men klarte ikke å se halve filmen en gang. Ufattelig dårlig. 
 

Anonymkode: 673b2...8a3

Var det på kino du så denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rumle skrev:

Var det på kino du så denne?

på nett

Anonymkode: 673b2...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke akkurat så veldig opptatt av missekonkuranser ol, men jeg skulle ønske jeg hadde kunnet sett denne filmen en 10år tilbake i tid da jeg ikke forstod at min kropp også var verd like mye som andres, selv om jeg var stor! Og det er alltd godt å se filmer som retter opp inntrykket av hvor viktig det er å være en god venn, hvor viktig det er å jobbe med sin egen selvtillitt osv. Er jo en "jentefilm", men jeg digga denne. :)

Anonymkode: c3647...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...