Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Love Actually. Ikke sett før, svært oppskrytt.

Anonymkode: b0bcb...e49

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest blåbærpike
Skrevet

Det har blitt mye kino de siste ukene:  
- Snekker Andersen og Julenissen 2: Den vesle bygda som glømte at det var jul: Fin film for hele familien. Jentene mine, jeg og oldemoren deres likte den like godt. 
- Last Christmas: Fin og trist film. Jeg hadde ønsket meg at den var mer fin enn trist. Den er verdt å se, men blir nok ikke en av  julefilmene jeg ser om igjen, sånn som Love Actually og The Holiday. 
- Ford v Ferrari: Godt laget, fantastisk skuespill, spennende fra start til slutt. 2,5 time forsvant på null komma svisj, vi rakk ikke en gang og spise opp den lille popcornen. 
- Tunnelen: Endelig en realistisk og godt laget norsk katastrofefilm. 

Nå gleder jeg meg til Frozen 2 og Håp før nyttår. 

Skrevet

Jeg så "Grease" på TV med John Travolta. Fantastisk film, men John var vel litt vel danseglad =)......God film da...Med god nostalgifaktor.....Skjønner jo hvor Quentin Tarantino har plukket ut dansescenen i "Pulp Fiction" fra 😃 

😃

Anonymkode: 6e0fa...7c6

• Liker 1
Skrevet

Star Wars, the rise of Skywalker. Elsket den!  

Gjest blåbærpike
Skrevet

Frozen 2: Det første som slo meg var at musikken er mye mindre fengende enn i eneren. I tillegg synes jeg de med fordel kunne tatt seg bedre tid, det går veldig fort frem. Utenom det så likte jeg filmen og historien. 

Skrevet

Geostorm

Anonymkode: e55b4...1ab

Skrevet

The rise of skywalker-magisk.

Frost 2 ( ses i dag ):nissevink:

Anonymkode: 82b89...5c1

Skrevet

Så The Rise of Skywalker for andre gang i går. Nå har jeg noen podcaster "under beltet", så oppdaget flere ting, som John Williams i baren.

Skrevet

SVK. Fin familiefilm. 
Hugo. Samme som over. 

Skrevet

The Mule - Clint Eastwood film. Ja, interessant.

Skrevet

Cats. Utrolig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...