Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 6.10.2018 den 19.16, AnAngel skrev:

The Others med Nicole Kidman (DVD) Veldig bra!

Bra film som dessverre kom i skyggen av The Sixth Sense som kom først.

Anonymkode: 80263...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra film som dessverre kom i skyggen av The Sixth Sense som kom først.

Anonymkode: 80263...fae

Ja det kan du si, men nå er det mange år siden jeg så The Sixth Sense, og The Others først nå, så for meg ble det ikke sånn. Gode filmer begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Interview. Så den i dag. Hadde ikke store forventninger etter å ha lest kritikkene av den. Var bittelitt bedre en forventet, men ikke helt min form for humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hachi:a dogs tale.  Fra 2009. Basert på sann historie om hunden Hachi som møter eieren sin hver dag på togstasjonen. Herregud for en trist film. Jeg grååååt 😭

Anonymkode: 6a11e...c69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg sitter og ser Ég man þig (Jeg husker deg) akkurat nå. En islandsk skrekk-krimtriller fra 2017. Alene. På en mørk og stormfull fredagskveld. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ser gjennom hele GOT for tiden, en gjennomgang fra episode en til slutt som forberedelse til siste sesong, gikk så lang tid mellom at mye er glemt og det er faktisk utrolig nye "nytt" jeg fanget opp nå som gikk meg hus forbi første gang... så ert blir lite film for tiden. Men i går var jeg og samboer barnevakt og såg 22 July (etter at barna hadde sovna altså..!) ikke en koselig film på noe som helst mote, men en film jeg følte jeg ville se likevel. Sterk... Er ikke en gang i nærheten av dekkende. Viktig film, virkelig. Snakk om å få perspektiv på sine egne ynkelege problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gretagarbo

Bohemian Rhapsody - Herlig film! Jeg elsket den. 

Breathe - Flott historie fra virkeligheten, men selve filmen var en snorkefest for å være helt ærlig. 

A star is born - Så den nå nettopp. Veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...