Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en Pedro Almodóvar kavalkade med full pakke i kveld: Hable con ella, Sobre todo mi madre og mala educacion. 😎🤗🤗🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mission Impossible: Fallout. Hele filmen var veldig bra!! Likte også hvordan de lurte oss til å tro at vi var i Kashmir, mens helikopter-fighen foregikk på New Zealand og slutten av den i Norge/på Prekestolen. En norsk skuespiller hadde også sneket seg inn i begynnelsen. (PS. Det siste helikopteret har koden LN [et eller annet] under og da er det norsk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.8.2018 den 21.21, sofie777 skrev:

Mission Impossible: Fallout. Hele filmen var veldig bra!! Likte også hvordan de lurte oss til å tro at vi var i Kashmir, mens helikopter-fighen foregikk på New Zealand og slutten av den i Norge/på Prekestolen. En norsk skuespiller hadde også sneket seg inn i begynnelsen. (PS. Det siste helikopteret har koden LN [et eller annet] under og da er det norsk)

Akkurat sett den på kino nå, veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Trek - First Contact. Måtte se den beste gamle Star Trek filmen når jeg så at den gikk på tv i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ready player one - leide den på youtube - makan til sprøyt fra ende til annen. Hele filmen beskriver at samfunnet har blitt fulgt av NAVere som spiller et avansert multiplayer spill hele dagen istedenfor for å jobbe - 

Anonymkode: 30ca5...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The captive. Fascinerende film i den forstand at det konsekvent gjennom hele filmen ble tatt dårlige valg, både ved rollebesetning og handlig. Pussige greier. Det kunne sikkert vært en god film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg så den Utøya filmen. Jeg synes ikke den var så spennende som media hadde blåst den opp for å være. Men det er da subjektivt.

Det er vel automatisk et pluss-poeng at filmen er et one-take. Jeg likte skuespillet og stemningen i scena med hu som hadde blitt skutt i skulderen, men ellers ble filmen veldig treg og monoton for meg. Mange PC vil sikkert freake ut og klandre meg for å ha
forventet en actionfilm eller noe slik, men det disse folkene glemmer, er at alle filmer må være underholdende.
Ikke alle filmer må være spennende og kule, men alle filmer være underholdende.
Om et media ikke er underholdende, så har det mislykkes.
En dokumentar om Holocaust for eksempel, er ikke kul, men den er underholdende fordi vi lærer noe.
Og det å lære, er underholdende. Ja, mange vil kanskje til og med se på det som spennende.

Der føler jeg Utøya failer. Ja, den er seriøs, men den er ikke underholdende. Imo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosewood skrev:

Bring it on, den originale med Kirsten Dunst. Den gikk på tv3 nå i kveld. Klassiker  :)

Så akkurat den samme 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...