Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fast&Furious filmene, alle 8  -  i 4K !

Helt greit å ikke få sove da...☺

 

Anonymkode: 08225...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hairpray live. 
Gud Garrett Clayton er kjekk! Litt for kjekk, litt sånn disney prince kjekk og alt for perfekt. Kan verken å synge, danse eller å "spille", men er noe pent å se på i det minste. 
Hvem skulle trudd at o'store Ariana Grande ikke skulle være den beste sangeren i en musikal. Aldri hatt noe tilovers for henne fra før, men litt morsomt allikevel. 

Terningskast 2. 
Ufattelig dårlig laget og lite talent tilstede. Hjelper ikke at 2 personer kan å synge (Dove Cameron/Amber Von Tussle og Derek Hough/Corny Collins) når ingen av de andre kan å synge... og sa jeg at det var en musikal? 
Eller de kan å synge, men svake stemmer er det samme som å ikke kan å synge, i en musikal. 

Husk ordet "Live". Dette ble tatt opp der og da og de sang med stemmene de hadde den dagen uten mulighet til å rette på det i alskens maskiner de har i et studio. Jeg så det like etter innspillingen og synes det var veldig bra. Anbefaler også Grease Live, men kanskje ikke Peter Pan. Sound of Music var ok. Scenografien og hvordan de flytter seg fra scene til scene er det mest interessante med innspillingene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
sofie777 skrev (På 28.7.2018 den 23.32):

Husk ordet "Live". Dette ble tatt opp der og da og de sang med stemmene de hadde den dagen uten mulighet til å rette på det i alskens maskiner de har i et studio. Jeg så det like etter innspillingen og synes det var veldig bra. Anbefaler også Grease Live, men kanskje ikke Peter Pan. Sound of Music var ok. Scenografien og hvordan de flytter seg fra scene til scene er det mest interessante med innspillingene uansett.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...